chapter 36(5 last chapter)

2.2K 185 6
                                    



Ailee-tears stole the heart..♡♡

One person appeared,the one that i'm not suppose to love,
I can't, i can't, i tried to get away many times

I made that person cry, by my really bad infatuation,
If the tears steal my heart and dissappear,
Seem like it will come closer,

(Korus)I believe that i love u, you're making me insane,
I believe that i love u,my unsteady love
I only stared even when i'm in pain like i'm going to die,
Because i fear you would hide if i get closer,

One day,that one day we saw each other for the first time,
Suddenly, i can't breath, my memory is all gone,

(Korus)

Even now isn't it, i can feel you shifting
Mm~my heart know you, u are my love

(Korus)

If the tears know my heart mm~

(Di cafe)

Setelah jungkook mematikan perbualan dengan jimin di telefon.sempat lagi jungkook menarik nafas bagi melegakan dirinya.jejaka itu mula bangun daripada bangku tersebut lalu perlahan lahan beredar daripada situ..

Sementara menunggu lampu isyarat bertukar merah jungkook mengerak gerakkan badannya ke depan dan ke belakang.sesekali dia muncung bibirnya ke depan.

Jungkook-bosannya tunggu.. bila lampu isyarat ni nak bertukar merah nie..umm..*makin muncung mulut*

*************************************

Sebaik sahaja ji hyo mendapat panggilan daripada orang kanannya dimana lokasi jungkook,tanpa membuang masa ji hyo cepat2 bangun lalu berlari menuju ke tempat tersebut.gadis itu berlari sepantas kilat...berharap sempat menyelamatkan jungkook sebelum semuanya terlambat.

Ji hyo-Aaaarrrrrrrrgggggggg...tak ada tempat lain ke dia nak pergi apasal cafe tu jugak dia nak pergi!!!! ! Menyusahkan aku betul la mamat ni!!!!!

Dan akhirnya setelah berjam lamanya dia berlari mencari jungkook pencariannya telah berakhir.kini kedudukan ji hyo berada di seberang jalan betul2 bertentangan dengan kedudukan jungkook. Matanya sudah berair melihat jejaka itu daripada jauh..

Ji hyo-jungkook....jung...Jungkook...my jungkook...bogoshipeo...

Sayangnya jungkook tidak sedar kehadiran ji hyo yang berada betul2 di hadapannya.jejaka itu leka sangat memerhatikan setiap kenderaan yang lalu dihadapanya.

Setiap saat mata ji hyo merenung ke arah jejaka itu, dia tidak akan terlepas walau satu saat pun..kali ini dia benar2 tekad tak kira apa pun yang jadi..dia perlu melindungi jungkook...jejaka itu berharga padanya.

Ji hyo-apasal lambat sangat lampu isyarat ni nak bertukar warna merah..haisshhh*sepak lampu isyarat tu..*

(10 minit kemudian)

Penantian ji hyo membuahkan hasil,warna merah yang ditunggu akhirnya bertukar kepada warna hijau...jelas dia melihat jungkook sedang melintas jalan dengan sangat berhati hati..sesekali jungkook akan memandang kiri dan kanan seolah olah ada kenderaan yang mahu lalu..comel betul lagatnya..

Namun tak lama selepas itu ada sesuatu yang pelik pada sebuah lori yang berada di situ..lampu isyarat belum lagi bertukar warna hijau tetapi ia bergerak laju menuju ke arah jungkook...sangat laju sehingga jungkook tidak sedar akan kehadirannya...

Ji hyo-anwae jungkook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*jerit*

Tatkala jungkook terdengar jeritan ji hyo secara automatik langkahnya terhenti tiba2...dia tidak percaya apa yang dia lihat sekarang ji hyo sedang menjerit ke arahnya.tapi untuk apa?

Jungkook-ji...ji..ji hyo??

Jungkook dapat merasakan ji hyo kini dalam kegelisahan...mata gadis itu bersilih ganti kepada dirinya dan juga sebelah kanannya...kanan?? Apa yang ada si sisi kanannya ya?...bagi memastikan apa yang ji hyo lihat jungkook mula mengalihkan pandangannya ke sisi kanannya..

Alangkah terkejutnya jungkook terdapat sebuah lori sedang bergerak laju ke arahnya...seperti ianya sengaja dipandu betul2 ke arahnya....jarak lori tersebut sangat dekat dengannya..jejaka itu tidak mampu berbuat apa2..tidak ada gunanya dia lari kerana ianya tidak sempat lagi..apa yang jungkook perlu lakukan ialah berserah pada takdir..

Bam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Untuk sesaat jungkook merasakan dirinya seperti tercampak ke tepi bukan kerana dilanggar lori..tapi..ianya terasa seolah olah ada seseorang telah menolaknya..Perlahan lahan jungkook membuka matanya  untuk mengetahui situasi yang sebenar....dan..

Jungkook-ji hyo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*terus berlari ke arah ji hyo*

Ye betul tu..ji hyo ialah orang yang menolak jungkook ke tepi lalu mengorbankan dirinya untuk menyelamatkan jungkook...sungguh menyedihkan keadaan gadis itu..badannya melayang jauh ke belakang..kepalanya berdarah dengan banyak sekali...badannya juga terlalu banyak kesan luka yang dalam..darah tidak henti2 mengalir melalui mulutnya.

Jungkook-*letak kepala ji hyo atas peha*ji..ji hyo..ji hyo..*menangis*sob..sob...bertahan...ji..hyo..saya..saya...dah..sob..sob..call..call..ambulans...tolong lah....bertahan...

Ji hyo-*pandangan sayu ke arah jungkook*uhuk..uhuk*makin banyak keluar darah dari mulut*jung...jungkook....uhuk..uhuk..ken..kench..kenchana..??

Jungkook-ke..kenapa ji hyo...kenapa..kenapa awak...awak awak Selamatkan saya...kenapa...*peluk ji hyo*

Ji hyo-uhukk..uhukk...aku....aku...sa..sangat...cin..cintakan...kau...jung..jungkook.........*black out*

Jungkook-ji hyo...ji hyo....*goncangkan badan ji hyo*ji hyo!!!!!!!! Anwae!!!!!!!! Ji hyo!!!!!!!!!!!!!!!!

Tbc..



[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔Where stories live. Discover now