.chapter 25

1.7K 164 2
                                    


(Di tasik han river)

Jungkook-*senyum*ji hyo ni saya bawakan hadiah untuk awak..saya..

Ji hyo-aku tak nak.

Jungkook-huh??

Ji hyo-kau pekak ke apa!! Aku cakap aku tak nak!*tengking*

Jungkook-*sentap*tapi..tapi..hadiah ni..saya beli..un..untuk awak

Ji hyo-kisah pulak aku..kalau susah sangat apa kata kau buang terus dalm tasik han tu.*rampas hadiah tu dari jungkook*meh sini biar aku tolong buangkan untuk kau*campak hadiah tu ke tasik han*

Jungkook-ji..ji hyo..ke..kenapa dengan awak ni? ? Kenapa awak buat macam nie..apa..apa salah saya pada awak.*pegang bahu ji hyo*

Ji hyo-*tenung mata jungkook*

Sebenarnya apa yang ji hyo lakukan ada sebabnya...sebab yang amat menyakitkan hatinya.

Flashback

(Di cafe star)

Hyuna-i takkan bagi tahu jungkook  identiti u yang sebenar..tapi dengan syarat u jangan berjumpa dengan dia lagi.u jugak tak boleh dekati dia walaupun setapak..u faham?

Ji hyo-kalau aku tak nak..kau nak buat apa*smirk*

Hyuna-this*tunjuk gambar&maklumat pasal ji hyo*i akan dedahkan siapa sebenarnya u ni dekat dia.and then he will hate u forever...u nak ke macam tu..*silang tangan*

Ji hyo-kau....kau...*genggam tangan*

Hyuna-your choice...sama ada u ikut apa i cakap ni..atau..dia bencikan u selamanya.

Kini ji hyo betul2 berada dalam dilema..menerima tawaran hyuna sama seperti membunuh perasaannya.hatinya akan terluka 1000 kali ganda.tapi kalau ji hyo tidak terima..jungkook mungkin akan membencinya.

Akhirnya selepas beberapa saat berfikir,ji hyo tiada pilihan...mahu ataupun tidak dia perlu terima walaupun kesannya amat mendalam.

Ji hyo-baik..aku..aku akn....ja..jauhkan diri daripada jungkook. *jelingan maut*aku..takkan..jumpa dia..lagi..itu yang kau nak kan?

Hyuna-awww..good girl..kan senang kalau u ikut cakap i awal2 tak payah i nak guna teknik kotor lagi kan..?

Ji hyo-pastikan yang kau tak bagi tahu jungkook pasal identiti aku..kau dah janji takkan bagi tahu dia bukan?

Hyuna-*smirk*well see..kalau u still lagi melekat dekat dia..i takkan teragak agak untuk bongkarkan semuanya.*bangun dari kerusi*

Ji hyo-chakaman(nanti)..kau kene ingat aku buat semua ni demi jungkook.bukan sebab aku takut dengan ugutan bodoh kau tu

Hyuna-*flip hair*i know women..u buat semua ni sebab u cintakan jungkook right?oh..so sweet..rasa nak termuntah*berjalan keluar dari cafe*

Ji hyo tahu keputusan yang dibuatnya tadi bakal menyeksakan dirinya tk lama lagi..dia sekarang cuba bertahan agar air matanya tidak mengalir.perit untuk dia terima semua ni..permintaan hyuna terlalu kejam ke atas dirinya.

Endflashback

Ji hyo-*tempis tangan jungkook*jangan kau sentuh aku lagi!!tangan kau yang kotor tu tak layak sentuh aku kau faham!!!! Kau  buat aku dah makin menyampah tengok muka kau..

Shock! Jungkook tidak menyangka bahawa ji hyo sanggup berkata begitu kepadanya.dia tertanya tanya mengapa ji hyo berubah jadi seperti ini?

Jungkook-kenapa?..ji hyo..saya ade buat salah ke?? Kalau macam tu saya minta maaf..hadiah yang awak buang tadi tu..saya gantikan yang lain ye..*senyum*awak janganlah marah saya lagi*betulkan cermin mata*

Ji hyo-*tarik kolar baju jungkook*kau dengar sini baik2!!!!!*jerit*kau ni buat aku makin meluat kau tau tak!!!kau buat aku rasa nak termuntah!!!!!*tolak jungkook sampai terjatuh atas tanah*kalau kau dekati aku lagi..aku song ji hyo takkan teragak agak cederakan kau..kau faham!!!!!!

Jungkook keras membeku di atas tanah,dia terlalu terkejut dengan tindakan ji hyo itu.dia sangka ji hyo adalah seseorang yang baik pada pandangannya ternyata dia silap..ji hyo berlaku kejam ke atas dirinya.

Kenapa ji hyo buat macam nie....??

Ji hyo-aku anggap kau...kau..*tahan nangis*kau..dengan...a...ku..tak..tak..tak pernah ber..jum..pa..buat..buat je..yang..yang kau..tak ke..kenal..a..aku..*berpaling ke belakang*

Jungkook-.........ji..ji hyo..*sedih*

Tanpa sebarang balasan ji hyo terus berlalu pergi meninggalkan jungkook keseorangan di tasik han sambil terduduk lemah di tanah.jungkook yang dlam kebingungan memikirkan hal ji hyo..manakala ji hyo terseksa dengn keputusannya.



Namun, belum pun jauh ji hyo melangkah meninggalkan jungkook  ke belakang.kaki gadis itu serta merta terasa lemah..kakinya mengeletar dan akhirnya ji hyo jatuh ke tanah...dia menangis teresak esak apabila teringatkan kata katanya yang dilemparkan pada jungkook tadi...

Sungguh apa yang dia cakapkan tadi..adalh sebuah penipuan.mana mungkin jungkook buatnya meluat..mana mungkin jungkook buatnya menyampah..tak pernah sekali pun dia terdetik berkata begitu..tapi dia benar2 terdesak supaya jungkook tidak mengetahui identitinya itu.

Ji hyo-*menangis teresak esak*mi..mi..mianhae...mianhae...Jungkook...mianhae...sob..sob..se..se..semua ni..me..me..menyakit..kan..aku..aku..aku boleh jadi gile..

Mata ji hyo bertukar bengkak dan merah,sistem pernafasannya juga tidak teratur...dia teresak esak dengan teruk sekali.sesekali dia akn memukul mukul dadanya bagi menenangkan keadaannya.sayangnya tangisannya semakin teruk..gadis yang dulunya ganas dan diingin kini bertukar lembut apabila berkaitan cinta..

Tbc..

[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔Where stories live. Discover now