chapter 27(part 2 )

1.8K 164 8
                                    


(Di Makmal sains)

Budak lelaki (1)-hey..tak pe ke kita kurung cikgu jeon tu lama2 dalam stor?kan stor tu sejuk..*serba salah*

Budak lelaki(2)-eishh kau ni lah*ketuk kepala*janganlah macam ni..yang kau nak takut sangat tu kenapa?

Budak lelak(1)-aku bukan takut la..aku cuma risau kalau ji hyo tahu yang...

Budak lelaki(2)-bodohlah kau ni!!!boleh tak kau jangan cakap pasal ji hyo pulak!dia tu tengah mabuk cinta dengan cikgu jeon!! Ji hyo takkan tahu yang kita kurung si jeon malang tu dalam stor!!!*jerit*

Budak lelaki(2)-tapi...aku..

Bang!!!!

Namun perbualan mereka terhenti sebaik sahaja pintu makmal sains dirempuh oleh seseorang...apabila mereka melihat gerangan yang menghancurkan pintu itu serta merta riaksi mereka menjadi takut.

??-apa..yang korang cakap tadi..*aura hitam keluar dari badan*

Budak lelaki(1&2)-ji..ji..ji hyo??????!!!!

Ji hyo-*senyuman jahat*matilah korang aku kerjakan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(20 minit kemudian)

Prang!!!!jelas kedengaran tulang temulangnya budak lelaki(2) itu dipulas ke belakang sehingga berbunyi.manakala budak lelaki(1) ji hyo menyuruhnya pampin tanpa henti..

Budak lelaki(2)-arrrrrgghhh sakit ji hyo!!! Ji hyo sakit...*menangis*

Ji hyo-*evil laugh*hahahaha...kau cakap ape? Aku tak dengar lah

Prang!!!!! Sekali lagi ji hyo pulas tangan budak itu dengan kuat..jeritan budak itu semakin kuat meronta ronta.

Budak lelaki(2)-arrrrrgghhh ji hyo..sakit ji hyo..*menangis tersedu sedu*sakit...tolong ji hyo jangan patahkan tangan aku...tolong.
Ji hyo-berani korang kurung jungkook dlm bilik stor yang sejuk tu!!!aku akan pastikan tangan kau tercabut hari ni tak guna!!!!!!!!!!!!!

Prang..Prang....

budak lelaki(2)-sakit ji hyo..sakit...aku minta maaf...tolong...tolong...aku minta maaf...tolong jangan...tolong jangan patahkan tangan aku...tolong...

Akhirnya ji hyo melepaskan pulasan mautnya bukan kerana simpati tetapi dia kesuntukan masa..jungkook kini terperangkap di dalam bilik stor..dia tak bole berlengah lagi.

Tapi sebelum ji hyo pergi daripada situ sempat lagi dia membelasah budak lelaki(1) itu..bukan mudah dia akan melepaskan mangsanya.

Ji hyo-apasal lembab sangat kau pampin ni huh!!!!!*pijak badan budak lelaki(1)*

Budak lelaki(1)-saya..minta maaf...saya minta..maaf..*menangis*

Ji hyo-aku nak korang dengar sini baik2..kalau korang buat macam tu lagi..aku akan pastikan tangan dengan kaki korang hancur korang faham!!!

Budak lelaki(1&2)-*angguk kepala laju2*kami fahm...kami janji tak buat lagi*melutut*

Ji hyo-*berlari*aishhh menyusahkan aku betul la korang ni!!!

Tanpa membuang masa ji hyo berlari sepantas kilat menuju ke bilik stor,habis semua benda dia rempuh..tak kiralah cikgu mahupun pelajar dia akan langgar.apa yang penting pada dia sekarang ini ialah jeon jungkook.

Apabila dia berada di hadapan pintu bilik stor ji hyo terus meredah bilik itu..

Bang!!!

Sebaik sahaja pintu stor itu terbuka luas ji hyo cepat2 mencari jungkook,matanya bulat memerhatikan kesekeliling...jantungnya berdegup dengan kencang.

Dan...akhirnya...dia terlihat sekujur badan sedang terbaring lemah di lantai.kira2 separuh mati nampaknya.

Ji hyo-anwae...anwae.!!!!!!!!!!*terus berlari mendapatkan jungkook*

Air mata ji hyo mula mengalir laju..dia memeluk jungkook erat seolah olah dia kehilangan benda yang paling berharga dalam hidupnya...

Ji hyo-aarggghhhhh!!! Semua ni salah aku...sob..sob..jungkook...Jungkook...Jungkook...bangunlah...jangan...jangan tinggalkan...aku..jebal..

Tidak kiralah berapa kali ji hyo mengejutkan jungkook, keadaan jungkook masih lagi sama..kaku dan lemah...

Melihat jungkook tiada tindak balas membuatkan ji hyo semakin meratapi jungkook...gadis itu bertindak menyalahkan dirinya dalan hal ini..

Ji hyo-aniyo..jungkook...Jungkook...bangunlah jungkook...please god...please...janganlah kau ambil jungkook...aku..sanggup gantikan nyawa dia....kalau perlu...tolong aku merayu....aku..tak boleh lepaskan dia..aku..aku..aku terlalu sukakan dia..

Tindakan budak2 yang kejam tadi..benar2 memberikan kesan yang buruk kepada jungkook.tapi yang hairannya mengapa budak2 tersebut sanggup berlaku kejam terhadapnya...seperti mereka telah diarahkan untuk berbuat begitu...tapi..apa akan jadi pada jungkook selepas ini.??






***************************************

Epilog








< 3 jam sebelum kejadian di bilik stor>

??-aku nampak tadi..Jungkook tengah menuju ke bilik stor..so..aku nak..korang pergi kunci jungkook dalam bilik stor tu..jangan sampai dia terlepas..kalau bole aku nak dia mati dalam tu..

Budak lelaki(1)-tapi encik tak ke melampau sangat?

??-aku akan bayar korang 1000dolar kalau korang dapat kurung dia sampai dia mati kesejukan dalam tu? Macam mana?*tunjuk duit*

Budak lelaki(2)-baiklah kami setuju.*rampas duit tu*lagipun memang kami benci si jeon tu..

??-*smirk*pastikan korang buat kerja ni elok2.jangan sampai orang tahu...fhm?

Budak lelaki(1&2)-baik encik*tunduk hormat*

Yep..betul tu..sebenarnya kejadian di bilik stor tu adalah disengajakan..nampaknya ada seseorang yang upah mereka berdua untuk buat kerja kotor ni..tapi siapa yang melakukannya??


Tbc...







[COMPLETED]My Guardian Is Song Ji Hyo?(jungkook♥ji Hyo Fanfics)✔✔Where stories live. Discover now