Im so done with people

6K 310 0
                                    

Dont come near to me as I have been through a lot of bad memories..im afraid that it might hurt you,just go away...there's no place for you anywhere near me..-author-

-------------------

Malam Rabu, 9:34

Iris memasuki lorong yang sedikit gelap yang hanya disinari dengan satu cahaya lampu pendaflour. Dia memandang jam nya ,dia terlambat 4 minit,cepat cepat dia mengikat rambut yang berwana natural dark brown nya dan terus memakai boxing glove berjenama Everlast itu .

"CHARLIE !! CHARLIE!!!CHARLIE!!CHARLIE!"Nama samarannya di sini sudah diteriak teriak oleh peminatnya untuk keluar,ya kini dia berada di fight club,ya dia tahu aktiviti aktiviti underground sebegini tak patut dia ikuti,tak patut dia sertai,tapi ini sahaja salah satu caranya untuk melepaskan amarahnya,salah satu cara untuk melapaskan kegilaanya,untuk melepaskan penatnya..

Dia suka tempat ini,tempat ini bagaikan rumah keduanya,orang orang di sini berkongsi sama masalah sepertinya..

Sudah sampai dia ke gelanggang,dia mengangkat kedua dua tangannya ke atas dan terseyum,dia meneguk sedikit air miniral,sebelum bersemuka dengan lawanya,yang juga seorang perempuan yang hampir sebaya dengannya,apa yang yang dia suka tentang peraturan di sini mudah sahaja,tiada yang menang tiada yang kalah,peserta boleh bertarung sehingga masa yang deberikan,para penonton boleh meletakkan bet untuk pemain yang mereka minati..pemain boleh melakukan apa apa movement sahaja...itu yang paling dia suka

"Yo!! Charlie! Lama tak datang?"Tanya lawannya yang bernama samaran Diablo,sambil memeluknya..

"You know,homeworks ,tuisyen. duhhh I hate my life.."Jawab Iris sambil tersyum dan membalas pelukan Diablo,dan menepuk nepuk bahunya.Diablo turut melakukan perkara yang sama.

Bunyi bull horn memberhentikan perbualan mereka, Emcee yang memakai baju berwarna Hitam memulakan ucapannya.

"Hello everybody! If you're looking of fist talking night,a night where two players battle themselves,a night full of blood of testosterone violence THEN YOU ARE IN THE RIGHT PLACE!!TODAY FIGHT IS BETWEEN OUR LOVELY MISS DIABLO AND ANY GUESSES??!"Emcee itu menunjukkan mikrofon nya ke arah penonton.

"WE WANT CHARLIE!!"

"YES CHARLIE AND DIABLO!!"

"CHARLIE!!!CHARLIE!!CHARLIE!!"

Para peminat Charlie melakukan fans chant mereka

Emcee itu menyambung lagi,

"YES YOU GOT IT RIGHT PEOPLE,IT IS NONE OTHER THAN OUR TOUGH QUEEN CHARLIE!!"

Charlie atau Iris berdiri sekali lagi dan mengangkat tangannya.

Kini Diablo dan Charlie berada dalam kedudukan mereka,selepas bunyi hon dibunyikam,Diablo tanpa berlengah lagi melepaskan satu tumbukan tepat pada bahu Iris, Iris membalas tumbukan itu dengan sidekick ke arah perut Diablo

Tanpa berlengah Diablo mula menyasarkan ke arah rahang Iris,namun Iris sempat mengelak dan melakukan Ducking movement, Iris membengkokkan kedua-dua kaki di lutut ,dan secara pantas Iris membalas tumbukan lawannya di perut,kerana perut antara satu titik lemah selain daripada kaki.

Tumbukan itu tepat kena ke arah perut Diablo dan langsung sahaja Diablo memegang perut nya mengerang kesakitan,tapo dia tidak ingin membuang masa dan terus menyasarkan kepada muka Iris

Iris terus mengelak dan menjatuhkan lawannya dengan menyilangkan kaki nya dengan kaki Diablo,Diablo rebah tetapi dia tetap berkeras untuk bangun,sekali lagi dia menyasarkan ke arah perut Iris dan tumbukan itu tepat kena ke perut Iris,Iris memuntahkan darah,tumbukan Diablo memang kuat,Iris mula rasa pening,dan Emcee terus membunyikan horn ,Diablo terus memapah Iris ke bucu gelanggang.

"Wehh Charlie wake up!!Weh kau okay tak Charlie?"Tanya Diablo sambil menghulurkan. sehelai tuala dan sebotol minuman minieral dan sebotol minuman isotonil

"Aku okey ...aku okey.."jawab Iris sambil berkumur kumur air minieral itu dan meludahkannya,sejurus itu dia membuka minuman isotonik dan terus menegukknya.

Selepas itu Iris bangun dan mengangkat tanggannya tanda dia okey,permainan antara Iris dan Diablo sudah tamat dan kini giliran peserta peserta lain.

Sebelum keluar dari kelab itu,Diablo memanggilnya dan terus memeluk Iris.

"Weh aku serius rindu kau,kau betul betul okay ni?"tanya perempuan itu.

Iris mengangguk dan tersentum kecil,"Hhahaha aku okey lah Diablo,btw aku oun rindu kau...hmmm..lepas ni kalau ada masa kita lawan lagi kay?"

"WOKEYYYY!!"Jawab Diablo sambil ketawa

"Bye.."

"Byeeeeeee"

Iris masuk dalam kereta nya,dia disapa Pak Halim.

"Aih berdarah hari ni,kamu okey tak Iris??"

"Pak Halim ni,Iris okey lah..jangan risauu"jawab Iris sambil memberikan thumbs up kepada Pak Halin tanda dia okey!



QUEENحيث تعيش القصص. اكتشف الآن