Rocket

6.5K 336 4
                                    

I’ma sip until I feel it, I’ma smoke it 'til it’s done
And I don’t really give a fuck, and my excuse is that I’m young
And I’m only getting older so somebody should've told ya
-Im on one-

Isnin,waktu persekolahan

8:00 am

-----------------------

"Morning Queen"

"Morning Queen"

"Hey Queen"

"Morning Queen

"Pagi Queen"

Iris,atau Queen hanya belalu sahaja dengan senyuman sinis apabila di sapa oleh rakan di hallway sekolahnya,tanpa menghiraukan mereka..like she didn't give a fvck at all..

They just one of a pathetic attention seekers,yelah,siapa ja yang tak nak kawan dengan Queen kan,lagi lagi orang yang pandai dan berada sepertinya..fuh memang ramai lah datang dekat,cuba kalau orang tu bodoh dan tak berada langsung,for sure kau tak nak dekat punya,sebab apa? sebab their got nothing at all..

Bagi Iris,in this distorted world,friends are made of moneys,unless diorang sendiri,mempunyai duit yang banyak,dan muak dengan wang itu sendiri,bagi mereka yang perlukan kawan yang sebenar,susah dan senang..itu barulah kawan yang sebenar..

Sampai sahaja di kelas 4M, Iris terus duduk di tempatnya,dia keluarkan gula gula getah berperasa buah buahan itu,lalu memasukkan kedua dua belah tangannya kedalam poket..

Dikunyah kunyah nya gula gula getah tersebut,manis,seperti kata kata yang dihasilkan dari bibir- bibir manusia yang fake,or paper people out there.

Iris meniup gula gula getah tersebut sampai meletup,lalu mengunyahnya lagi,diulang ulang perkara tersebut sambil memerhatikan tingkah laku manusia di dalam kelasnya..

Semua seronok bergossip,tak padan dengan yang lelakinya,ada pula yang seronok bercumbu cumbuan,meraba sana sini..ah Young,Wild and free,normal lah tu teenagers..

Dia perhatikan lelaki di meja hadapannya,kelihatan dia sedang melukis sesuatu..ah malas mahu ambil tahu..jap itu budak baru kan..hmphh

Daniel pula sedang sibuk membuat laporan laporan pengawasnya..sambil ditemani seorang pengawas perempuan yang lain,yang seronoknya,hanya pengawas ini sahaja yang memakai tudung di sekolah mereka....

Iris tahu, Daniel memang sukakan perempuan seperti ini,memakai tudung,baginya mereka ini sangat ayu..

Hah Daniel,walaupun dia sendiri kelihatan seperti playboy,muka nya pula iras iras seperti model terkenal Ash Stymest,dia juga ada taste nya yang sendiri,dia suka dengan wanita yang ayu..

Baginya seorang perempuan sangat menjengkelkan jika sanggup down on her knees for a sex,yah mostly perempuan di sekolah ini seperti itu,Iris pun sebenarnya jijik dengan spiesis spiesis seperti itu.

Dan Iris tahu dari pandangan yang diberikan Daniel terhadap pengawas perempuan itu,atau lebih tepat namanya Aleeya Mirza, Daniel memang suka padanya,cuma Mirza sendiri yang rasanya tak persan perasan..haisshh duniaa..

Dan akhirnya Guru matapelajaran fizik pun datang..hah cikgu yang satu ini,memang seksi orangnya,tak tahulah dia datang ke sekolah untuk mengajar ataupun menggoda,kalau mood dia baik ,guru yang satu ini mesti memakai baju kebaya yang ketar ketat lagi jarang,dengan kain belahnya..fuhh..pak cik guard pun tergodaaaa...

Dia memulakan pelajarannya,dengan meminta para pelajar menyalin nota yang ditulis nya di papan hitam,sekali sekala apabila kapur di tanggannya terjatuh, dan guru itu pun membongkokkan badannya,fuh pemandangan yang sungguh indah bagi kaum lelaki,tampak lurah dadanya yang putih putih kemerahan..

"Ok pelajar,kali ini kita belajar tentang applications of principle of conservation of Momentum

,one of them is used for rocket, so ,when

Mixture of hydrogen and oxygen fuels burn in the combustion chamber.

Hot gases are expelled through the exhausts at very high speed .

The high-speed hot gas produce a high momentum backwards.

By conservation of momentum, an equal and opposite momentum is produced and acted on the rocket, pushing the rocket upwards............,ok with that information,i want you guys in group of four,make a hydraulic rocket,make sure rocket tu boleh terbang pada jarak jauh,dan bukannya roket budak budak tadika yang hasilkan okay??"

"Haaaaaaaahhhhh...malasnyaaaa" seperti sekumpulan ahli choir,satu kelas mengeluh,dengan kerja yang entah apa apa ini,akhirnya dibuang dalam tong sampah jugak..

Jadi, nak dibuatkan cerita,cikgu fizik itu pun menge'pair' kan Iris dengan Daniel,Mirza,dan budak baru itu..ntah apa nama dia,Firash? Farish?Aaahhh yass,Faris..

QUEENWhere stories live. Discover now