i | 18 | the e u p h o r i c

THE EUPHORIC
───── ⋆⋅🌹⋅⋆ ─────

───── ⋆⋅Chayanne⋅⋆ ─────

|| Friday. . .

School just over and me and Yolanda a walk go the school gate.

"Who the girl weh yu always a walk wid?" she ask me.

"The black girl wid the big batty?" mi ask.

"Yes, she same one," Yolanda eyes dem glisten as she reminisce.

"Me deevn ago ansa yu, gwan home," mi come to a stop a likkle distance from the security post. Yusef isn't here today, a one a the stuck up security guard dem in deh.

"Me nuh like yu style, Chichi," she kiss ar teeth, hurt.

"How? Chezzy ano lesbian."

"Mi can list five girl off the top a mi head right now weh have dem man and go church every Sunday yet me have dem wrap round mi finger."

Mi mouth drop agape. "Yufi gwan better! Go ina the Highgate taxi outta road before it leff yu."

Yolanda give me a look weh seh shi naa drop it before she quickly walk off to the taxi outta road. A moment later, Chezzy and her dutty foot friend Abigail come. Chezzy hug her bye and then me and she walk go outta road. Soon as me step through the gate, me see waa Benz weh look all too familiar with a man lean pon it a smoke and my heart skips a beat.

Chezzy sees him too. "A Favio dat?"

I nod before telling her mi soon come back. Approaching his vehicle, mi see the blatant stares of schoolmates a undress him or a throw him flirtatious glances. Dem mek mi waa vomit and my heart is beating faster with jealousy. Mi know me ago probably get ina trouble fi do dis but I don't care. Favio a mi man weh ano mi man and me nuh like how dem a look pon him.

Walking up to him, him remove the spliff from him mouth and throw one hand round me from surprise while I hug around his waist, tip up and kiss him right on those lips. I can taste the weed but me doh mind it. When he starts to deepen the kiss, me pull away and his teeth tug on my lower lip, sending a jolt right between my legs.

"I missed you," mi frown. "And me did worried bout yu."

Favio hand try trail dung to mi ass and mi push off him hand and step weh from him, feeling all the eyes pon we. Him tek a puff from him spliff before him look pon me. "I'm good, as you can see."

"Mhm. . . Wa yaa do here?"

"Just a link yu after. . ."

The lockdown.

I sigh and look back to Chezzy who find smaddy else fi talk to. "Wait," mi tell him and go to Chezzy. "Favio a-"

"Yu can gwan," she seh. "Me a follow her go somewhere then go up."

Mi gi the girl waa hard glance and lodge her name and face ina mi mind in case nun fi do Chezzy. "Okay," mi give Chezzy waa hug and turn fi go back a Favio car. Much to my surprise, him drive up a wi foot and me ignore the envious and curious glances before me hop ina the car wid him. "Yago get me ina trouble ino," I say to him.