Introducing Tap by Wattpad!
Discover addictive chat stories from your favourite Wattpad writers that will make you go 😮😍🔥
CHECK IT OUT
I'm his sex slave"malay FanFic"[Mingyu fanfiction]

I'm his sex slave"malay FanFic"[Mingyu fanfiction]

239K Reads 6.1K Votes 42 Part Story
hiatus╥╯﹏╰╥ By Suga_kook02 Updated Nov 24, 2016

Dia beli aku,
Dia dera aku,
Dia paksa aku,
Dia buat penderaan seksual,
Dia jadikan aku hamba pemuas nafsu.

Aku ditempatkan di sebuah rumah agam yang besar.
Kadang² kalau aku tak bagi apa yang dia nak,
Dia tak bagi aku makan.
Aku dah bekerja sebagai pelayan bar selama 4 tahun.
Hidup aku mulai sengsara beli dia datang dalam hidup aku.

Aku tak larat,
Aku tak mampu,
Aku takut aku MENGANDUNG!

Cover by;Me

babywen95 babywen95 Jun 16, 2016
@alienchanu cete awak sama dgn cete ni, lain lah kalau awak orang yg sama,
___troublemaker ___troublemaker Nov 19, 2016
Baru sye tau ff "i'm his sex sleve (season 2 )"cite author...x sangka ni pun cite author...sye harap cite tu author update cepat2 ye...jgn lambat sgt tau..