Bab 12:Stalker

10.9K 211 0
                                    

"Hai sayang!"

Sapa Mingyu mesra setelah balik dari kerjanya. Wendy hanya tersenyum nipis tanpa berkata apa².

"Kenapa ni?"

Tanya Mingyu lembut lalu diusapnya kepala Wendy.

"Tak ada apa². Awak pergi mandi dulu. Saya dah siap masak cuma tinggal nak sediakan je."

Mingyu hanya mengangguk sambil tersenyum. Lalu kakinya segera bergerak menuju ke bilik.

******************************

Sesudah makan malam bersama,Wendy segera naik ke biliknya dan mencampakkan dirinya di katil. Dia mengusap² perutnya yang sudahpun membulat. Wendy tersenyum gembira. Sedang dia asyik mengusap perut,matanya memberat dan mula terkatup rapat.

******************************

Mingyu naik ke bilik selepas dia khusyuk menonton rancangan kegemarannya di kaca televisyen. Kedengaran Mingyu sedang menggumam lagu Mansae nyanyian Seventeen. Lagu yang menjadi kegemarannya.

Pintu dikuak dan menampakkan satu tubuh sedang tidur dengan nyenyaknya di atas katil sambil tangannya diletakkan di atas perutnya sendiri. Mingyu tersenyum kecil melihat Wendy yang semakin hari semakin tembam itu. Mahu sahaja dia mengigit wanita itu.

Mingyu mula mengusap kepala Wendy yang sedang nyenyak itu. Dia mula memeluk Wendy dan tertutup mata akibat keletihan.

******************************

Kereta Mingyu mula meluncur laju meninggalkan perkarangan rumah agamnya. Wendy mula masuk ke bilik dan mengambil sesuatu di bawah katil.

"Ha,dapat pun~"

Ujar Wendy kemenagan. Dia mula menilik buku itu. Seperti buku yang sudah lama tersimpan. Dia mula menarik nafas dan perlahan² membuka muka surat pertama.

Hidupku sebagai 'STALKER'

"Ha?! Stalker??"

Hairan Wendy. Dia yang sedang duduk di atas lantai mula memanjat naik ke katil. Dia mula membaca isi di dalamnya.

******************************

Apasal aku rasa macam tak sedap hati je eh???

Seloroh Mingyu. Dia mula rimas. Nasib baik Nana dan Yoona tidak datang ke pejabatnya. Kalau tidak mahu dia letih melayan karenah mereka itu. Dia mula membuka kotnya yang berwarna hitam itu. Terasa panas pula.

Tak! Jangan fikir yang bukan²!!! Mingyu stop it!

Mingyu mulai membuat kerjanya. Baginya,itu hanyalah perasan yang ingin menganggu dia sahaja.

******************************

"T-t-tak mungkin!"

Buku yang dipegangnya jatuh ke lantai. Sungguh dia benar² terkejut dengan apa yang baru sahaja dia ketahui tadi. Dia mula memegang kepalanya. Kepalanya sakit yang amat. Dia rimas,marah dan kecewa kerana ditipu bulat². Api amarahnya mula membakar segenap pelosok badannya. Seketika kemudian,semuanya menjadi hitam.

******************************

* Mansae song on*

Hello~~~~ another update~~ *menari India*. Hahaha. Author minta maaf sangat!!! Author busy giler. Kerja sekolah berlambak. Pagi nak kena pergi koko untuk 4HARI. Nak jaga stor sukan waktu pagi lagi. Yg terbaru nak masuk olahraga pulak. Huhu~ sungguh! Author punya schedule penuh mengalahkan artis korea. Ceh!! Haha perasan jap. So,harap korg still support ff ni okay? And thank you bg sesiapa yang share,vote,comment dan letak dlm rl. Mmg itu membakar semangat author untuk update jugak walaupun author sibuk. I'll appreciate it ♡3♡. Anyway,see you in the next chap In Shaa Allah.

I'm his sex slave"malay FanFic"[Mingyu fanfiction]Where stories live. Discover now