Bab 28: Memori

6K 150 6
                                    

Mingyu mencari-cari kelibat seseorang di restoran yang mewah itu. Sebaik sahaja apa yang dicari itu jumpa,sebaris senyuman mulai terhias di wajah Mingyu.

"Hye,ingatkan tak datang."

Sejurus Mira berkata,pipinya dikucup lembut oleh Mingyu. Mingyu mengambil tempat berhadapan dengan Mira.

"Apasal duduk tempat yang tersorok ni?"

Tanya Mingyu lembut. Diusapnya tangan Mira sambil digenggamnya dengan penuh kasih sayang.

"Saja^^. Lagipun I nak ada privacy dengan you."

Mira menuturkan ayat itu dengan gediknya. Mingyu pula hanya ketawa kecil. Mereka mula mengambil pesanan dan berbual-bual kosong.

***

"Awak dah balik?"

Sejurus Mingyu melihat Wendy yang membukakan pintu,Mingyu segera menolak Wendy kemudian masuk ke rumah tanpa memandang Wendy. Wendy sekadar menunduk dan menutup pintu.

"Ikut aku."

Arah Mingyu tegas. Wendy tanpa berlengah lagi segera mengikut Mingyu.

***

"Tolong buka baju aku."

Wendy dengan perlahan-lahan segera membuka butang kemeja Mingyu yang berwarna hitam itu.

"Tolong tinggalkan saya sendiri? Saya tak nak jumpa awak,cakap dengan awak atau bersemuka dengan awak buat sementara waktu ni."

"Tapi sampai bila?"

"Sampai saya betul-betul bersedia."

Mingyu tersentak. Suara-suara itu jelas kelihatan ia adalah perbualan antara dia dan Wendy. Mingyu memandang Wendy. Sentuhan ini seperti dia pernah rasa sebelum ni. Dia berasa simpati dengan wajah Wendy yang lebam-lebam akibat perbuatannya.

"Saya tak boleh....."

"Kenapa pulak?"

"AKU TANYA KENAPA!!!!"

"Bendera Merah!!!!"

"Aku lagi suka kalau kau tengah period. Boleh main²."

"AKU PANTANG KALAU POMPUAN TOLAK AKU!!! AKU PANTANG!!!! HEIH! AKU TAULA KAU TAK PERIOD. KAU SAJA NAK LARIKAN?!!!! AKU DAH BAGI KAU MAKAN KAU LANGSUNG TAK BERSYUKUR!!!! PEREMPUAN JAHANAM!!!!!!!"

Suara tu...

Gumam Mingyu di dalam hati. Tanda tanya mula muncul di benak fikiran Mingyu. Apakah maksud suara yang sering muncul di fikirannya??

Wendy yang kejam atau aku yang kejam?

Gumam Mingyu sendiri lagi. Dia melihat Wendy yang hampir habis membuka butang kemejanya.

Wendy hairan. Kenapa Mingyu tidak marah akan pekerjaannya yang lambat? Dan Wendy juga rasa seperti Mingyu memerhatikannya tetapi dia tetap menunduk.

***

Seusai membuka butang kemeja,tangan Wendy digenggam lembut. Wendy terkejut. Dia takut didera tetapi hanya sepi yang memenuhi segenap bilik mereka.

"M-M-Mingyu,a-awak nak b-buat apa?

Tanya Wendy tergagap. Mingyu masih mendekatkan mukanya ke muka Wendy secara perlahan-lahan. Dicum bauan di leher Wendy. Wanginya harum semerbak.

"M-Mingyu..."

"Shh..."

Zip dress Wendy ditarik perlahan-lahan hingga ke bawah. Wendy memejamkan matanya. Takutnya hanya tuhan sahaja yang tahu.

Dressnya dibuka oleh Mingyu. Dengan sekelip mata sahaja,Wendy sudahpun berbogel dan hanya berseluar dalam. Wendy kaku. Dia tidak melawan. Dia sendiri tidak tahu. Seperti badannya inginkan sentuhan Mingyu.

Mingyu mengusap belakang badan Wendy. Diciumnya pula bahu putih Wendy. Wendy mengigit bibir,tidak mahu mengeluarkan sebarang bunyi.

"Mianhae..."

Hanya itu sahaja yang diucapkan Mingyu. Mingyu juga hairan. Sepertinya dia rindukan sentuhan yang dia pernah berikan kepada Wendy. Bila? Dia sendiri tidak tahu kerana otaknya masih lagi keliru.

Mingyu membaringkan Wendy di katil. Wendy seperti tidak membalas mahupun menentang bahkan hanya menurut.

"Ahh...."

Desahan dari mulut Wendy akhirnya keluar juga. Mingyu meneruskan kerjanya mengucup kedua-dua aggota badan Wendy yang terletak di dada. Dihisap dan digigit manja.

Tangan Wendy diraih dan di letak di badan Mingyu. Wendy meraba bahagian perut Mingyu dengan lemah lembut. Dapat dirasakan ketulan-ketulan yang ada pada perut Mingyu.

"Ahh.."

Mingyu pula yang mengeluarkan desahan. Tangannya mula bergerak mengusap paha gebu kepunyaan Wendy dan dicium lembut leher Wendy. Seperti Mingyu tahu bahagian leher yang mana dapat membuatkan Wendy resah gelisah lalu mengeluarkan desahan.

"I miss your touch."

Ungkapan itu segera ditangkap oleh telinga Mingyu. Entah kenapa hati ini tenang bila bersama Wendy. Dan dia dapat rasakan keserasian mereka di katil ini. Seperti mereka pernah melakukannya sebelum ini tetapi tanpa kerelaan Wendy. Fikiran Mingyu masih lagi keliru.

"Can I give my love into your body?"

Wendy mengangguk seperti membenarkan Mingyu melakukan apa yang sepatutnya. Seluar dalam Mingyu dibuka oleh Wendy begitu juga sebaliknya.

"I want you to put a lot of love into my body until we get the babies."

Mingyu seperti gembira dengan apa yang Wendy katakan.

"Ahhh..."

Desahan mula keluar apabila Mingyu memasukkan barangnya ke dalam Wendy. Wendy menggigit manja leher Mingyu. Mereka kemudian meneruskan kerja mereka iaitu membuat kasih sayang.

Bersambung

***

Tada!!!!! Suprise!!!!!! Tekejut tak?? Haha author tipu je senanya chap nilah yang ada 18++😙. Saja tak nak letak tanda '18++' kat chap ni^^. Anyway,mampukah Mingyu dapat balik memori dia? Ha itu next chap^^. Haih panjang tol chap kali ni kan? Ha ni author nak bagitahu. Kalau korang nak ada feel baca part 18++ tu slow-slow^^. Jgn laju sgt nanti tkot tak rasa cinta dorg tu😅. Okla bye see you in the next chap👋

(psst,sepatutnya hantar semalam tp tenet dah tamat tempoh😂. Mian 😊👉👈)

I'm his sex slave"malay FanFic"[Mingyu fanfiction]Where stories live. Discover now