Vol 1 | She's My Heroin : My...

By Gadiscanon

1.5M 64.1K 3.8K

Vol 1 [ Mafia Series ] He's evil, he's bad boy, he's ignorant, he's arrogant and he's addicted. Addicted wit... More

Bab 1❤
Bab 2❤
Bab 3 ❤
Bab 4❤
Bab 5❤
Bab 6❤
Bab 7❤
Bab 8 ❤
Bab 9❤
Part 10❤
Bab 11❤
Bab 12❤
Bab 13❤
Bab 14 ❤
Bab 15❤
Bab 16❤
Bab 17 ❤
Bab 18 ❤
Bab 19❤
Bab 20 ❤
Bab 21❤
Bab 22❤
Bab 23❤
Bab 24❤
Bab 25 ❤
Bab 26❤
Bab 27❤
Bab 28 ❤
Bab 29❤
Bab 30 ❤
Bab 31❤
Bab 32❤
Bab 33❤
Bab 34 ❤
Bab 36❤
QUESTION TIME!
Bab 37❤
Bab 38❤
Bab 39❤
Bab 40❤
Bab 41❤
Bab 42❤
Bab 43❤
Bab 44❤
Bab 45❤
Bab 46❤
Bab 47❤
Bab 48❤
Bab 49❤
Bab 50❤
Bab 51❤
Bab 52❤
Bab 53❤
Bab 54❤
Bab 55❤ [Akhir]
SPECIAL CHAPTER
SPECIAL CHAPTER [LAST]
membebel
MMM VOL 2

Bab 35 ❤

21.1K 922 25
By Gadiscanon

Aisyah berpeluk tubuh dengan kakinya yang disilang. Matanya tajam menikam anak mata
Ryan.

"Apa pandang pandang? Aku tau aku handsome tapi tak perlu lah sampai tengok aku macam tu. "

Ayam goreng yang tersedia di atas meja kaca itu dicucuk menggunakan garfu dan disuap pada Aisyah.

Aisyah menyambut. Namun matanya masih tajam menikam anak mata Ryan. Hendak sahaja dia mahu botakkan rambut suami nya sekarang. Sebab fesyen itu lah ramai gadis gadis tergoda.

Hello! Aku ni isteri dia tau! Dalam rahim aku ni dah ada zuriat dia. Yang pergi kenyit kenyit mata itu asal. Dah nak buta? Geram je dia tengok wanitawanita dalam restoran kini asyik menandang suaminya tanpa kelip. Siap tongkat dagu pula tu.

"Kita balik! " bentak Aisyah.

"Makan pun belum nak balik. Tadi kata teringin sangat nak makan nasi kerabu. Ni nasi kerabu belum sampai dah nak balik. "

"Tak nak balik sudah! Aisyah nak balik. " beg tangan di meja kiri diambil lalu membawa dirinya ke luar restoran tersebut.

Ryan senyum sinis. Mak buyung satu tu kalau bab bab cemburu ni tak boleh dibawa bincang. Bukan sekali dah berkali kali.

"Tch! Nak melayan betina dalam tu lah tu! Aku ni menunggu dia bukan main lama dekat sini dia tak kisah pula. " bebel Aisyah.

"Hai. "

Aisyah berpaling. Berkerut wajahnya menahan sinar cahaya matahari yang memancar di wajah nya.

"F-fikri? " duga Aisyah. Tangan nya asyik mengusap perutnya yang membuncit itu.

"Ye saya. Ingatkan dah lupa saya dah. Rupanya masih inga ye. Saya tahu awak masih cintakan saya kan? " ujar Fikri seraya menarik senyuman.

"Cinta? Hello! Sedar sikit ye. Siapa suka dekat kau? " sinis Aisyah.

Fikri senyum sinis. Pandangannya dijatuhkan kebawah. Sesat dua saat dia kembali memandang wajah Aisyah. Ya dia sesal dengan perbuatan nya. Sesal kerana lepaskan Aisyah kerana untuk gadis lain yang lebih jauh beza nya dengan Aisyah.

Fikri menegakkan badannya dengan tangannya yang dimasukkan ke dalam kocek seluar. Pandangan yang sukar ditafsir diberi pada Aisyah.

Aisyah? Sedikit rasa gentar pun tiada. Bukan lagak berani namun dia tahu Fikri tidak akan mengapa apa kannya. Kerana ini tempat awam. Sekali buat hal penjara jawapannya.

Ryan menolak pintu utama restoran tersebut dengan menjinjing bakul plastik berisi nasi kerabu. Bukan sengaja membiarkan isterinya berlama lamaan diluar. Nasi kerabu lambat siap jadi dia pun lambat lah keluar.

Namun langkah Ryan terhenti di depan pintu utama tersebut. Mata nya tajam melihat isteri nya sedang berbual dengan seorang lelaki. Ya dia kenal lelaki tersebut.

Sepupu dijadikan musuh? Tak mustahil.

"Datang juga kau akhirnya. " perli Ryan.

Ryan hanya melihat dati jauh. Pandangannya fokus pada lelaki tersebut. Berani mati kacau isterinya. Ingat dia tak tahu cara pandangannya tu?

Aisyah berdecit geram. Kata kata yang sungguh menyakitkan hatinya. Nak je bagi Penyepak dekat muka dia tu sekali biar puas sikit hati ni.

Aisyah berpaling ke belakang. Ay! Baru nampak batang hidung si suami. Menghilang ke mana cik suami oi..

"Ha! Pergi mana lambat sangat? Ngorat pekerja wanita ke? " sindir Aisyah.

"Tu lah aku try tadi. Tapi dia kata dah berpunya. Malang kalau tak dah la--- "

Dah mula drama!

Tangisan yang cukup nyaring itu menarik minat orang ramai. Semua yang berjalan mau pun menggunakan kenderaan itu melihat pada Aisyah. Ya Allah isteriku.

Ryan kebingungan. Apa yang perlu dia buat? Ryan dilanda masalah. Itu lah siapa suruh buat hal. Pandai cari masalah, mesti pandai cari cara penyelesaiannya juga kan?

"Aku gurau je lah. Aku dah ada isteri. Dah nak ada anak dah, tak akan aku nak main dua pula. "

Bahu Aisyah diraih. Tepi kepala Aisyah dicium sekilas berharap agar kesedihan si isteri hilang dibawa angin.

Aisyah menandang Ryan dengan mata yang kuyu. Air mata dikesat menggunakan belakang tangan. Plastik putih yang dijinjing oleh Ryan dipandang sekilas.

"Nak makan. Lapar. " ringkas Aisyah. Sekarang dia nak bermanja dengan Ryan. Dia isteri Ryan Rykal. Siapa cuba rampas nahas dia! Ryan dah nak jadi bapa ye!

"Ye aku tahu. Jom balik. Makan dekat rumah. " ajak Ryan. Tangan Aisyah diraih.

"Nak dukung.. " bersinar mata Aisyah tatkala dia menyebut perkataan dukung. Malu belakang kira. Ini hukuman!

Terbeliak mata Ryan. Dukung? Seriuslah? Mak buyung ni bukannya ringan berat oi. Dalam rahim dia bukan seorang tapi dua orang. Bukan masalahnya malu cuma fikir logik lah. Tak akan dia nak cempung Aisyah sampai parkir kereta. Tak ke patah riuk badan dia nanti.

"Gurau je. Saya tahu hubby penat. Jom balik. Baby dah lapar! "

Ryan menghembus nafas lega. Aisyah senyum lebar. Gelabah sungguh wajah suami nya tadi. Memang dia nak pun sebenarnya tadi, tapi fikirkan lah juga badan aku ni. Dah membesar. Besar sebab ada baby!

Lengan Ryan ditarik lalu dipeluk. Mereka beriringan menuju ke parkir kereta. Sekeliling mahu pun setiap sudut pasti ada penjaga suaminya. Mula mula memang rimas tapi apa kan daya. Keselamatan katanya. Dah terbiasa.

"North, east . "

Ryan hanya mendengar kata kata anak buahnya melalui earphone. Dia tahu kerja siapa. Senyuman sinis dicarik.

❤❤❤

Klak!

Mata yang tadinya tertutup kini terbuka luas. Biar siapa pun gerangan nya asalkan dia selamat daripada bencana ni.

Malik berpusing ke belakang. Pantas sahaja tubuh Riana ditarik masuk ke dalam pelukan. Lalu pisau diacah pada leher Riana. Berderau darah tatkala pisau tajam mengena pada tepat nadi.

"Hyder.. " seru Riana dalam ketakutan.

Air mata yang turun berjurai serentak dengan darah yang merinik membuat Hyder dilanda kemarahan. Tidak sanggup dia melihat Riana dalam keadaan sebegitu rupa.

"Tak sedar diri rupanya lagi kau ni. Tak serik dengan apa yang dah jadi? Nak mati awal ke apa? " sinis Hyder.

"Tch! Kau ingat aku takut?! Ni perempuan aku! Kau yang rampas dia dari aku! Aku akan laporkan perkara ni dekat polis! Biar kau meringkuk dalam penjara. "

Hyder gelak sinis. Cakap dengan orang penagih tak ada gunanya. Cakap tak guna otak. Main serbu je terus.

"Ok! Kita tengok siapa yang masuk penjara dulu. Kau atau aku. Tapi rasanya nama kau dah penuh dekat rekod penjenayah. Am I right Mr. Malik? "

Malik terkaku. Ada betul nya juga apa yang dikatakan oleh lelaki tersebut. Malik gelisah. Kenapa dia tak pernah fikir fasal ni?

"Tau pun diam. Kau ingat kau dah sakitkan perempuan aku, kau dah kata dia macam macam kau ingat kau boleh lepas macam tu je? Silap besar kau bro. "

Perlahan lahan tubuh Riana terlepas dari genggaman Malik. Sedikit demi sedikit Malik mengundur.

Terlepas sahaja, Riana terdorong jatuh ke lantai yang sudah dipenuhi darah tanpa sempat Hyder menahan.

P

eluang yang diberikan tidak disia kan oleh Malik. Dengan peluang itu dia mengatur langkah laju ke pintu belakang. Ada bagus nya juga dia toreh belakang tubuh Riana tadi.

Namun langkah nya terhenti tatkala nampak tiga bayang hitam yang berdiri teguh di hadapan. Pandangannya dijatuhkan kepada tiga bayang tersebut. Hanya senyuman sinis yang dilempar buatnya.


Typo abaikan✌

Teaser sebelum ni bukan untuk chapter ni tau. Hihi..

Teaser❤











































"mati. "

Continue Reading

You'll Also Like

105K 6.9K 25
Highest #1 in fantasi Vampire? mengarut lah. Mana ada benda benda macam ni, itu semua hanya dongeng saja. Mereka bertiga tidak percaya yang vampire...
1.9M 66.6K 58
Amaran ⚠️ - CRINGE dan tak pernah edit sejak 2017. " Aku akan buat kau menyesal sebab tolak aku! Dhia. ". Wajah Ayyan sungguh menakutkan hati kecil...
3.2M 124K 52
"She is my weakness and my beautiful little secret." Syed Ashrell Lee | Dheya Nasuha ⚠️ Dalam proses edit balik ⚠️ Ayat tunggang langgang ALL RIGHT...
1.5M 64.1K 60
Vol 1 [ Mafia Series ] He's evil, he's bad boy, he's ignorant, he's arrogant and he's addicted. Addicted with love which is someone who can control...