Bimbinglah Aku Suamiku

由 mrandmrsnovel

1.5M 12.5K 1.7K

Nurin Kya Faqeeha, seorang yang pendiam, naif, pasif dan kurang pesona telah dipertemu serta dijodohkan oleh... 更多

SIS POHON MAAF
BAB 1
BAB 2
BAB 3
BAB 4
BAB 5
BAB 6
BAB 7
BAB 8
BAB 9
BAB 10
BAB 11
BAB 12
BAB 13
BAB 14
BAB 15
BAB 16
BAB 17
BAB 18
BAB 19
BAB 20
BAB 21
BAB 22
BAB 23
BAB 24
BAB 25
BAB 26
BAB 28
BAB 29
BAB 30
BAB 31
BAB 32
BAB 33
BAB 34
BAB 35
BAB 36
BAB 37
BAB 38
BAB 39
BAB 40
BAB 41
BAB 42
BAB 43
BAB 44
BAB 45
BAB 46
BAB 47
BAB 48
BAB 49
BAB 50
BAB 51
BAB 52

BAB 27

29.8K 234 40
由 mrandmrsnovel

Malam itu aku menyediakan hidangan makan malam yang agak menyelerakan, nasi lemak berlaukkan sambal tumis sotong, ayam goreng berempah, telur rebus, kacang tanah goreng dan timun. Abang Fiqre makan dengan begitu berselera, 2 pinggan juga ditambahnya. Nasi lemak adalah makanan kegemaran Abang Fiqre terutamanya jika berlaukkan sambal tumis sotong, aku mengetahuinya daripada Mama. Aku sengaja memasakkan makanan istimewa buat suamiku sebagai tanda minta maaf kerana tidak dapat melayani kemahuan batinnya pada malam semalam.

Meskipun Abang Fiqre dengan tegas mengatakan aku langsung tidak bersalah dalam hal ini namun aku tetap merasa seperti tidak menjalankan tanggungjawab sebaiknya sebagai seorang isteri. Walau bagaimanapun, Aku telah menanamkan tekad, malam ini aku akan memuaskan nafsu batin suamiku seperti yang telah dikongsikan oleh Syaqila kepadaku. Pelbagai kaedah dan cara yang boleh aku amalkan apabila aku ingin bersama suamiku ketika datangnya bulan, namun aku tetap merasa kekok dan malu untuk melakukannya. Ianya melibatkan suatu perbuatan yang belum pernah aku lakukan sebelum ini, dan juga agak menjijikkan. Sedang aku sedang berfikir-fikir di dalam minda, suamiku telah memuji masakanku sehingga membuatkan aku berasa begitu dihargai sekali.

"Amboi, sedap betul nasi lemak yang Sayang masak malam ni. Memang terbaiklah, sampai 2 pinggan Abang tambah. Kalah nasi lemak yang Abang selalu makan kat kedai. Sedap gilerrr..."

"Hihihi, terima kasih. Sayang masak ni khas buat Abang tau. Supaya Abang sentiasa teringatkan dan cintakan Sayang setiap masa sampai bila-bila. Biar sampai Abang dah tak pandang perempuan lain lagi. Hihihi..."

"Wahhh, hebatnya ayat Sayang tu. Tapi kalau Sayang nak tahu, semenjak kita mula bertunang, demi Allah, bagi Abang, Sayanglah wanita yang paling cantik dan sempurna. Setiap minit dan saat, Abang hanya teringatkan Sayang setiap masa. Terutamanya bila teringatkan malam pertama kita buat hubungan seks. Kemutan bur*t Sayang memang betul-betul buatkan Abang angau tak menentu. Kalau Sayang tak percaya, cuba tengok ni."

Jari Abang Fiqre menunjukkan pada bonjolan di kelangkang, terselindung di sebalik kain pelikat yang dipakainya. Aku begitu terkejut dan hampir tersembur nasi lemak yang berada di dalam mulutku. Aduh, tak malunya Abang Fiqre, bonjolan kelangkangnya begitu jelas dan agak panjang. Aku dapat mengagak, pastinya Abang Fiqre tidak memakai boxer seperti malam-malam sebelumnya. Aku melarikan pandanganku dari kelangkangnya ke wajah suamiku, meskipun fikiranku melarang untuk melihatnya namun hatiku berterusan menyokongku untuk terus menatap pemandangan yang cukup sensual itu.

"Eiii tak malulah Abang ni, tunjuk benda dia pulak. Mesti Abang tak pakai underware ni. Betul tak? Nampak panjang je tu. Hihihi..."

"Mestilah Abang tak pakai underware. Hehehe. Kalau Sayang nak tahu, Abang dah tak pakai boxer ni sejak kita balik dari Pulau Langkawi lagi. Cuma waktu malam je Abang tak pakai, waktu siang Abang pakai macam biasalah. Lagipun kot* Abang ni dah tak boleh nak control sekarang bila asyik tengok tet*k besar Sayang itu, asyik nak menegang je kerjanya. Hehehe..."

Apabila aku melihat diriku sendiri, baharulah perasan yang aku sedang memakai baju baby T, sehelai baju T berlengan amat pendek, bersaiz S, pelbagai corak dan warna, yang bertuliskan 'Visit Langkawi'. Baju ini agak singkat dan ketat di tubuhku terutamanya di bahagian buah dadaku. Abang Fiqre membeli 10 helai baju ini khas buatku di Pulau Langkawi, maklumlah harganya murah sahaja iaitu RM20.00 untuk 5 helai baju. Lagipun suamiku berkata, lebih selesa aku berpakaian sebegini di rumah berbanding memakai baju T berlengan panjang seperti sebelum ini. Aku menutup bahagian buah dadaku dengan kedua tanganku kerana berasa malu apabila bahagian itu sering diperhatikan oleh suamiku. Aku pun bersuara pada Abang Fiqre.

"Abang janganlah asyik nak pandang pada dada Sayang je, malulah. Sayang baru je hari ini pakai baju ni. Ketatlah pakai baju ni Abang, lepas tu singkat pulak, cuma bawah sikit dari pusat Sayang je. Seumur hidup Sayang, inilah kali pertama Sayang pakai baju kecil camni."

"Abang pulak suka sangat Sayang pakai baju camni, nampak lebih jelita dan seksi tau. Buat apa Sayang nak tutup keistimewaan yang ada pada tubuh badan Sayang. Ikhlas Abang katakan, Abang amat sukakan tet*k Sayang yang besar tu, cukup sempurna dan indah pada pandangan mata Abang. Lepas tu pulak, puting Sayang panjang dan besar, memang buat Abang betul-betul ketagih nak tengok dan main. Hehehe..."

Wajahku merona kemerahan apabila mendengar kata-kata pujian yang berbaur amat erotis dari Abang Fiqre. Meskipun aku berasa agak malu untuk mendengarnya, namun jauh di sudut hatiku, aku merasa amat bangga dan bahagia apabila dipuji sebegitu oleh suamiku tercinta. Dengan perlahan, aku mengalihkan tanganku yang tadinya cuba menutupi buah dadaku.

"Abang janganlah puji macam tu. Malu tau Sayang. Buah dada yang besar macam ni banyak kelemahannya kot. Kalau Abang nak tahu, Sayang kurang aktif dalam bersukan masa sekolah dulu sebab saiz buah dada Sayanglah. Jadi, Sayang sentiasa pakai baju-baju yang longgar dan besar supaya boleh cover buah dada Sayang ni. Sebab masalah tu jugak, Sayang jadi kurang berkeyakinan diri dan pendiam."

"Kelemahan Sayang bagi mata orang lain tetapi ianya adalah kelebihan bagi mata Abang. Masa pertama kali kita berjumpa semasa bertunang, Abang ingatkan badan Sayang ni berisi. Tapi Abang tak kisah langsung perkara tu sebab apabila kita menyintai dan menyayangi seseorang, tidak wujud lagi perkataan kekurangan atau kelemahan sebab kita harus menerima pasangan kita seadanya dengan ikhlas dan redha. Tapi apabila Abang melihat Sayang dalam keadaan berbogel hari tu, Abang betul-betul bersyukur dengan nikmat Tuhan sebab telah mengurniakan Abang seorang bidadari yang cukup cantik dan sempurna. Selama ini memang Abang terangan-angankan wanita seperti Sayang. Dan yang paling Abang suka tentang Sayang, pandai memelihara kehormatan diri dari bukan yang hakya."

Aku benar-benar terpesona dan terharu dengan kata-kata Abang Fiqre. Suatu kata-kata yang maha indah dan mempesonakan, aku begitu terbuai dengan barisan kata-katanya itu. Ianya mampu membina keyakinan diriku yang dahulunya semakin terhakis. Terima kasih suamiku kerana telah membantu isterimu ini untuk terus bersemangat dan bermotivasi bagi mengharungi masa-masa yang bakal mendatang.

---------------------------------

Abang Fiqre membantu aku mengemaskan meja makan serta membasuh pinggan mangkuk. Apabila selesai kerja-kerja itu, kami beralih ke sofa di ruang tamu untuk menonton televisyen. Hatiku masih berbolak-balik bagi menyatakan hasratku untuk berhubungan intim dengan Abang Fiqre mengikut kaedahku, daripada perkongsian ilmu yang kuperolehi daripada Syaqila. Perasaan maluku ini masih menebal meskipun bersama suamiku sendiri, terutamanya untuk melakukan sesuatu yang masih belum pernah aku lakukan sebelum ini, tambahan pula sekarang ini aku sedang datang bulan. Aku memulakan bicaraku manakala Abang Fiqre masih tekun menonton rancangan sukan di televisyen.

"Errr... Abang, boleh Sayang nak tanya sikit tak?"

"Bolehhh, apasal pulak tak bolehnya. Tanyalah apa yang Sayang nak tanya."

"Hmmm, Abang kecewa tak bila Sayang tak boleh nak melayani Abang sebab period? Abang buat apanya kalau Sayang tak boleh nak melayani nafsu batin Abang?"

"Adalah jugak perasaan kecewa sikit-sikit tu masa mula-mula dapat tahu Sayang period, tapi sekarang ni dah tak rasa apa-apa lagi dah. Lagipun bukannya lama sangat pun nak tunggu Sayang bersih balik, lebih kurang seminggu je, lepas tu Abang nak bertarung puas-puas dengan Sayang. Hehehe..."

"Ohhh ye ke. Hmmm... Abanggg, boleh tak kalau Sayang nak..."

Tiba-tiba telefon Abang Fiqre berbunyi, dia lantas mengangkatnya. Beberapa saat dia bercakap di dalam talian, suaranya berubah dan wajahnya pula berkerut, menunjukkan ada sesuatu perkara yang buruk telah berlaku. Abang Fiqre menutup dan meletakkan telefonnya di atas sofa.

"Sayang, Abang kena pergi ke pelabuhan sekarang. Seorang anak buah Abang kena timpa kemalangan semasa buat kerja kat sana. Abang nak kena pergi sekarang."

"OKlah, Abang jaga diri baik-baik ye semasa pergi ke sana. Hati-Hati ye."

Suamiku menganggukkan kepalanya dan berlalu pergi ke bilik tidur kami untuk menukar pakaiannya. Aduh, nampaknya terlepas sudah peluangku untuk meluahkan hajat dan keinginanku kepada Abang Fiqre bagi perancangan kami pada malam ini. Sedihnya. Redha ajelah. Huhuhu...

---------------------------------

Abang Fiqre tiba di rumah kira-kira pada jam 2.00 pagi, dia kelihatan agak lesu. Semasa itu aku baharu sahaja melelapkan mata namun masih belum terlena sepenuhnyA. Selepas menukar pakaian kepada baju T dan kain pelikat, dia pun melabuhkan tubuhnya bersebelahanku. Aku ingin bertanyakan kepada Abang Fiqre berkenaan hal mangsa kemalangan tersebut namun rasa mengantukku begitu kuat. Tak mengapalah, esok pagi sahaja aku akan bertanyakan kepada suamiku hal itu. Beberapa minit kemudian, aku telah dibawa ke alam mimpi.

--------------------------------

"Abang, macam mana dengan keadaan mangsa kemalangan semalam tu. Teruk tak kecederaan yang dia alami?"

"Teruk juga kecedaraan dia alami tu. Dua batang jarinya putus sebab terkena mesin gergaji besi. Kami dah bawa dia ke hospital. Nasib baiklah doktor berjaya menyambung kembali jari dia, tapi jarinya tu takkan boleh berfungsi lagi macam sedia asal. Anak buah Abang tu masih bujang lagi, baru berumur 23 tahun."

"Kesian kat dia ye Abang, muda-muda lagi dah kena kemalangan macam tu. Harap-haraplah Abang tidak akan ditimpa kemalangan macam tu. Takut sangat Sayang kalau apa-apa terjadi pada Abang."

Kami terus berbual di meja makan semasa menikmati sarapan pagi dalam keadaan tenang. Meskipun kemalangan itu tidak berlaku pada suamiku, namun tidak mustahil ianya boleh berlaku di masa hadapan. Tiba-tiba sahaja hatiku menjadi begitu risau dan walang. Ya Allah, Engkau lindungilah suamiku dari sebarang mara bahaya. Kepada Dikau sahaja aku memohon, kepada Dikau sahaja aku berserah.

--------------------------------

Aku ingin pergi ke bilik air, untuk menukar pad yang sedang dipakai kepada pad yang baru. Aku menghala ke almari pakaian untuk mengambil pad baru. Alamak, hanya tinggal sekeping sahaja lagi pad ini. Dengan perasaan yang amat berat dan malu, aku terpaksa menghubungi suamiku untuk membeli yang baru. Maklumlah, aku tidak mempunyai sebarang kenderaan untuk pergi ke kedai terdekat, lagipun aku memang tidak tahu di mana letaknya kedai terdekat itu.

"Hello, Assalamualaikum Abang. Sorry ganggu. Takpe ke Sayang call Abang sekarang ni?"

"Waalaikummussalam. Boleh, takde masalah. Lagipun Abang tak sibuk sangat sekarang ni. Ya Sayang, apasal telefon Abang sekarang ni?"

"Abang, ermmm, Sayang nak minta tolong Abang belikan barang sikit untuk Sayang. Boleh tak?"

"Boleh, apasal pulak tak bolehnya. Nak beli apanya Sayang?"

"Ermmm, boleh tak kalau Abang tolong belikan Sayang... ermmm... pad wanita."

"Ooo, nak beli benda tu rupanya. Hehehe. Nak beli jenama apa?"

"Abang belikan Sayang pad jenama Kotex jenis overnight. Abang beli peket yang besar ye, peket dia warna biru."

"Ishhh, pandai ye diorang letak jenama pad. Nama pun Kotex, bila dah period, mestilah kot* pun tak boleh nak masuk, jadi kot* pun X. Betul tak Sayang? Hehehe..."

"Eiii nakalnya Abang ni. Suami sapa ni nakal sangat ni. Hihihi. Takpelah Abang, Sayang letak dulu ye telefon ni. Nanti menganggu Abang kerja pulak. Bye... Assalamualaikum."

"Waalaikummussalam."

---------------------------------

Kami baharu sahaja masuk ke dalam bilik tidur kami setelah selesai menikmati makan malam dan menonton televisyen. Aku sekarang benar-benar dalam keadaan yang tidak keruan, bagaikan seekor ibu kucing yang sedang tercari-carikan anaknya yang telah hilang. Aku ingin sangat menyatakan keinginan hatiku sejak dari semalam lagi namu sehingga ke saat ini, keinginan itu masih belum diucapkan.

Aku sendiri tidak faham dengan diriku ini, mengapa aku perlu malu dengan suamiku sendiri sedangkan Abang Fiqre telah pun melihat mahupun merasai setiap inchi tubuhku. Aku telah pun beberapa kali membuka mulut tetapi suaraku pula tidak terkeluar. Melihatkan keadaanku yang kelihatan agak resah sejak di meja makan lagi, akhirnya Abang Fiqre bersuara juga.

"Sayanggg, kalau ada apa-apa yang ingin Sayang suarakan atau nak luahkan, bagitahu aje pada Abang. Abang akan sentiasa sudi untuk mendengarnya."

"Errr, errr, takdelah. Mana ada apa-apa pun. Sayang takde apa-apalah pun nak bagitahu Abang pun."

"Sayanggg, jangan tipu Abang tau. Tak baik, berdosa menipu suami sendiri. Daripada keadaan Sayang yang nampak begitu resah ni pun Abang dah tahu Sayang ada sesuatu nak bagitau Abang. Lagipun Sayang tu tak pandai menipu. Cuba bagitahu Abang apa yang Sayang nak luahkan sebenarnya."

"Errr, errr, Sayang malulah nak bagitahu Abang. Nanti-nanti ajelah Sayang bagitahu Abang ye."

"Ishhh, tengok tu, dengan suami sendiri pun Sayang nak malu ke. Kalau Sayang tak nak beritahu Abang, Abang tak nak tidur dengan Sayang dalam bilik ni. Biar Abang tidur je kat ruang tamu."

"Abanggg, janganlah macam tu. Sayang minta maaf banyak-banyak. OKlah Sayang beritahu Abang ye. Tapi janji jangan gelakkan pada Sayang tau. Sebenarnya Sayang teringin..."

"Teringin apa Sayang."

"Ermmm, sebenarnya Sayang teringin sangat nak tengok kot* Abang."

--------------------------------

TINTA PENULIS

Ok uolsss guys, sori this chpter xde cheesy2 sgt gitewww. Mybe quite boring. Sis faham. Last chpter sis ada promise kat suma reader suma this chpter ada cheesy tp hubby kata janganlah asyik cheesy je suma bab. Nanti reader boring plak. So sis ikut hubby je. Lgpun hubby yg tulis, sis bg idea je. Hohoho 😂😂😂

H/ever we all jnji akn bg next chpter btol2 cheeesyyyy punya. Kalo bole each chpter x naklah guna skill sama je, we all nk buat various skill at various place. Mcm yg penah sis bgtau dulu. Hohoho 😘😘😘

Ok suma thnx for voting n comment our story. Luv u all. Note : sis suka sgt bca cite "kekasih gelap" nukilan ammara. Best cite tu tawww... bestttt...

继续阅读

You'll Also Like

4.1M 247K 71
[ 2021 ] LOVE : THE DEVIL'S SWEETHEART. Bijak! Kaya! Dingin! Itulah antara kata sifat yang sesuai diberikan kepada NASH ADRIAN.Keberhasilan jejaka i...
1.4M 46K 66
Afiq Khairul X Ain Solehah. Mereka berdua diibaratkan seperti kucing dan tikus. Sejak kecil sehingga meningkat dewasa, mereka berdua tidak pernah '...
315K 14.9K 53
"Yang disangka racun rupanya hanya la sekadar penawar" "Selamat datang, adik tiriku." - Tuanku Daeen Mateen Nakal, bebal, miang. Itu yang dapat Bunga...
785K 31.9K 90
Pertemuan yang tidak disengajakan antara Damian dan Kaisara telah merubah hidup mereka berdua. "Do i look like a murderer to you?" Soal Damian. "To...