HIS MAFIA WIFE. (OG)

Av DevilNAdeath

36.7K 2.5K 718

Efrina Adleya. Gadis yang berambut perang dan memiliki mata yang unik seperti ibunya. Hazel. Gadis ini merupa... Mer

▄︻デвαв 1══━一
▄︻デвαв 2══━一
▄︻デвαв 3══━一
▄︻デвαв 4══━一
▄︻デвαв 5══━一
▄︻デвαв 6══━一
▄︻デвαв 7══━一
▄︻デвαв 9══━一
▄︻デвαв 10══━一
▄︻デвαв 11══━一
▄︻デвαв 12══━一
▄︻デвαв 13══━一
▄︻デвαв 14══━一
▄︻デвαв 15══━一
▄︻デвαв 16══━一
▄︻デвαв 17══━一
▄︻デвαв 18══━一
▄︻デвαв 19══━一
▄︻デвαв 20══━一
▄︻デвαв 21══━一
▄︻デвαв 22══━一
▄︻デBab 23══━一
▄︻デBab 24══━一
▄︻デBab 25══━一
▄︻デBab 26══━一
▄︻デBab 27══━一
▄︻デBab 28══━一
▄︻デBab 29══━一
▄︻デBab 30══━一
▄︻デBab 31══━一
▄︻デBab 32══━一
▄︻デBab 33══━一
▄︻デBab 34══━一
▄︻デBab 35══━一
▄︻デBab 36══━一

▄︻デвαв 8══━一

1.3K 95 13
Av DevilNAdeath


"MACAM mana? Semua dah bersiap sedia?" soal Aleesha Ameera sebelum mendongakkan kepalanya ke atas melihat Ariani Syaa dan Ariana Syaa yang sedang bersiap-siap bersama senjata masing-masing. Kedua kembar itu menggangguk sebagai balasan tanda mereka sudah bersiap sedia.

Mereka sekarang berada di luar rumah Efrina dan Aadyan. Yang lain hanya diam memerhati mereka yang sedang bersiap-siap itu.
"Korang serius berempat je serang tempat tu?" soal Rayn Zackry meminta kepastian.
"Tak payah risau lah! Kitorang okey je berempat! Macam tak biasa pulak, kan Ana?" jerit Ariani Syaa teruja.

Gembira pulak rasanya jika menjalankan misi. Fuh! Dah lama tak buat gini wo!
"Aku dah siap. Jom gerak." semua berpaling ke arah pintu rumah mendengar sahaja suara dingin itu. Terlopong mereka melihat pemakaian Efrina Adleya pada malam itu. Betul-betul berbeda! Seperti orang lain sahaja gayanya!

"Damn! Handsome siak! Boleh jadi pakwe aku ni!!" jerit Ariani Syaa suka setelah lama melihat Efrina Adleya. Efrina Adleya hanya menjulingkan matanya ke atas tanda menyampah. Dia hanya mengenakan topi hitam dan hoodie argh, semua hitam. Cuma bedanya seperti lelaki. Wajahnya di tampal dengan plaster bandage di pipinya biar keliatan badboy.

"Bapak ah.. Dia lagi handsome dari aku... Kau gay eh Yan?" usik Rayn Zackry dengan kening sebelahnya yang sengaja di jongketkan beberapa kali. Tengku Aadyan Han memandang Rayn Zackry saat soalan bodo diberikan padanya. Gay? Dah terang lagi bersuluh yang dia tu bini aku!

"So, jom gerak." mereka berempat mengangguk tanda akur sebelum naik kereta hitam milik Aleesha Ameera yang empat pintu itu. Hanya Efrina Adleya sahaja yang memakai motor ninja berkuasa tinggi miliknya.

Tengku Aadyan Han mendekati isterinya yang sudah berada di atas motor itu. Jangan tanya Aadrian dimana. Budak kecil itu sudah terlena di dalam bilik mereka.
"Betul ke awak nak pergi ni? Tak nak bawa anak buah awak ke?" soal Tengku Aadyan Han perlahan. Risau. Efrina Adleya mengangkat kepalanya memandang wajah tampan milik suaminya.

"Nah, berempat je dah cukup dah. Lagipun, aku dah kata nak bagi anak-anak buah aku bercuti. Dah lama sangat diorang berkerja tanpa bercuti... And diorang pun kena lah luangkan masa bersama keluarga juga. Mana boleh berkerja 24 jam." mendatar dia berkata sebelum sarung tangannya di perbetulkan sedikit lalu topi di kepalanya tercabut. Pendek sahaja rambut seperti lelaki.

Tetapi jangan risau, dia hanya memakai rambut palsu. Siapa sahaja mahu ingin memotong rambut seperti lelaki? Lagipun, seorang perempuan tidak boleh memotong rambut seperti menyerupai lelaki. Ingat pesanan ini.

"Aku pergi dulu. Jaga diri." pesan Efrina Adleya sebelum mencium kedua pipi dan bibir suaminya sekilas lalu memakai helmet miliknya lalu berlalu dari situ bersama motor berkuasa tingginya. Tengku Aadyan Han sedikit terkedu sebelum perlahan-lahan wajahnya mulai membahang panas. Malu.

Raja Daniel Luke dan Rayn Zackry yang hanya diam memerhati itu memasang riak wajah jijik. Ey, macam terbalik pun ada!

▄︻デнιѕ мαƒια ωιƒє══━一

SAMPAI sahaja di destinasi mereka, Efrina Adleya menghentikan motornya di hujung tempat itu yang tidak berapa kelihatan. Helmet nya dibuka sebelum baju ditubuhnya dibetulkan sedikit. Rambutnya disebakkan kebelakang sebelum mendekati kereta yang dibawa oleh Aleesha Ameera.

Cermin tingkap diketuk nya beberapa kali sebelum perlahan-lahan cermin itu mulai turun kebawah. Aleesha Ameera menghulurkan alat yang selalu digunakan oleh mereka semasa menjalankan 'misi'. Pantas Efrina Adleya menyambut huluran tersebut sebelum dia pasang pada telingan nya.

"Aku dah ready. Korang tunggu dahulu dekat luar. Bila aku suruh masuk, masuk." pesannya dengan suara yang dingin lalu mulai menjauhi kereta itu. Wajahnya mulai dihiasi dengan wajah yang penuh kedinginan. Seperti biasa, tiada secalit senyuman yang menghiasi wajahnya.

Masuk sahaja kedalam 'tempat' itu, mata Efrina Adleya mulai meliar melihat orang-orang yang sakan menari dan bergembira didalam itu. Dan sudah semestinya, tempat-tempat  yang seperti ini merupakan tempat dimana mereka melepaskan stres dan untuk mengembirakan hati. Senang cerita, tempat kemaksiatan.

Dengan tiada perasaan dia hanya diam masuk kedalam sambil  melintasi beberapa orang yang sedang sakan menari-nari itu. Ada yang terhuyung-hayang sana sini. Mabuk mungkin. Beberapa gadis coba untuk menyentuhnya namun laju sahaja gadis itu menepisnya. Dia kemudian mendekati salah satu sofa yang sudah disediakan disitu.

Punggungnya dilabuhkan atas sofa empuk itu sebelum kakinya disilangkan lalu belakang tubuhnya disandarkan kebelakang. Ya, seperti yang dikatakan malam ini mereka ingin menangkap seorang gadis yang merupakan salah satu anak buah di tempat kerjanya. Kenapa dia ingin menangkap gadis itu? Kerana gadis itu dalam diam berkerjasama dengan salah satu kumpulan mafia dimana menjual dadah pada remaja-remaja yang muda.

Dan dia, perlu menghentikan hal itu berterusan, kerana dengan itu dadah boleh merosakkan remaja-remaja sekarang dan boleh membahayakan kesihatan dan keluarga mereka jika remaja-remaja itu kerap mengambil dadah. Sedang dia diam memerhati, matanya berhenti pada salah seorang perempuan yang sedang duduk di atas peha lelaki yang sudah berusia itu.

Senyuman sinis terlihat di wajahnya. Matanya hanya tajam melihat gadis itu yang sedang menggoda lelaki itu. Eyy jijik gue.
"Aku dah jumpa dia." katanya dengan perlahan melalui alat pendengaran. Tanpa sengaja matanya bertembung dengan gadis itu. Perlahan-lahan bibir Efrina Adleya mulai mengoyakkan senyuman versi pencair. Gadis itu sedikit terkaku melihat wajah tampan itu yang sedang tersenyum padanya. Jantungnya mulai berdegup kencang. Dia senyum dekat aku?

Mukanya mulai memerah malu apabila Efrina Adleya mengenyitkan sebelah matanya pada gadis itu. Walhal dalam hatinya sudah memasang riak wajah jijik. Euw.

Efrina Adleya memberikan isyarat mengunakan tangannya pada gadis itu sebelum bangun dari duduknya dan mulai pergi ke tempat dimana bilik-bilik yang selalu orang gunakan berada. Gadis itu yang seperti faham bangun dari duduk di peha lelaki tua itu sebelum tersenyum malu-malu lalu pergi ke tempat dimana Efrina Adleya berlalu tadi.

Terlihat Efrina Adleya sedang menyandarkan belakang tubuhnya pada dinding sambil memasukkan kedua tangannya kedalam kocek seluar. Cool gitu. Gadis itu perlahan-lahan mendekati Efrina Adleya dan tanpa segan silu memeluk leher Efrina Adleya sebelum tersenyum menggoda. Efrina Adleya senyum sinis. Tch, senang betul kau ni masuk perangkap aku. Wajahnya di dekatkan pada telinga gadis itu sebelum berbisik perlahan.

"Let me take you, my dear..." bisiknya penuh menggoda. Gadis itu sudah tersipu-sipu malu saat mendengar suara hangat  itu berbisik ditelinganya. Efrina Adleya kemudian mengangkat tubuh itu gaya bridal style sebelum membawanya ke salah satu bilik di situ. Ringan je pun.

Masuk sahaja kedalam bilik itu, dia perlahan-lahan meletakkan tubuh itu di atas tilam sebelum bertindak untuk mengunci pintu bilik. Nanti ada sahaja orang yang muncul.

Efrina Adleya kemudian mendekati semula gadis itu, lalu menindih tubuh kecil itu diatasnya. Wajah gadis itu mulai memerah apabila ditenung lama sebegitu oleh Efrina Adleya. Tidak dia sedar, bahawa jejaka tampan didepannya ini merupakan seorang perempuan dan bukanlah lelaki.

Tangan Efrina Adleya naik mengusap rambut panjang gadis itu sebelum diselitkan pada telingan nya. Perlahan-lahan wajahnya ditundukkan kebawah seolah-olah ingin mencium gadis itu dan...
Pakkk!
Terteleng ketepi wajah gadis itu saat menerima tamparan hebat dari jejaka di depannya.

"K-kenapa?" bergetar suaranya menyoal. Terkejut apabila ditampar begitu. Efrina Adleya senyum sinis sebelum bangun dari menindih tubuh itu lalu menarik rambut panjang gadis itu sedikit kuat sehingga terdongak ke atas.
"Such a stupid of you... Takkanlah aku nak dengan perempuan murahan macam kau ni?" bisiknya dengan penuh sinis bersama senyuman memgejek.

Gadis itu terdiam mendengarnya. Tersentap. Dan, sekali lagi Efrina Adleya menampar pula sebelah pipi gadis itu kuat lalu terteleng ke kiri. Sebelah tangan Efrina Adleya menyentuh poket pada dress seksi gadis itu sebelum satu serbuk putih di dalam plastik kecil dikeluarkan. Senyuman sinis masih menghiasi wajahnya sebelum 'benda' itu di tunjukkan pada wajah gadis itu.

"Siapa orang yang suruh kau buat kerja-kerja kotor ni?" dinginnya. Mata hazel miliknya menikam tajam pada wajah gadis itu. Gadis itu terkedu sebelum memandang Efrina Adleya yang sedang memandangnya. M-macam mana lelaki ini boleh tahu? Baru sahaja gadis itu ingin berkata...

Tiba-tiba dapat didengar dengan jelas bunyi tembakan di luar bilik itu. Kening Efrina Adleya sedikit berkerut. Apa yang dah jadi? Laju tangannya menekan butang di alat pendengaran itu sebelum berkata.
"Apa yang dah jadi? Aku tak suruh masuk lagi kan?" soalnya dengan nada pelik.

"Aku tak tahu. Tiba-tiba ada dua kereta ni muncul lepas tu ada orang keluar dari kereta dan masuk dalam klub tu. Masing-masing bawa senjata." terang Aleesha Ameera. Matanya hanya diam memerhati dua kereta yang sedang ter parking elok di depan klub itu.

"Lambat lagi ke? Hadeh..." soal Ariani Syaa yang mulai dilanda kebosanan itu. Mereka hanya membiarkan soalan gadis itu membuatkan Ariani Syaa mencebik kegeraman.
"Leya, aku rasa kau patut keluar sekarang." suara Aleesha Ameera mulai tegang saat melihat seorang lelaki berpakaian hoodie masuk kedalam klub itu bersama senjatanya.

Mendengar sahaja itu, Efrina Adleya memandang tajam gadis didepannya sebelum menghembuskan nafasnya dengan kasar.
"Aku akan lepaskan kau. Tapi tidak bermaksud aku takkan cari kau." dinginya sebelum meninggalkan gadis itu keseorangan didalam bilik.

Mata hazel miliknya memandang tajam beberapa lelaki berpakaian serba hitam yang seperti berjaga-jaga bersama senjata di tangan mereka. Dengan langkah perlahan dia mendekati salah satu lelaki disitu sebelum pisau rambo miliknya yang berada di tepi pinggangnya dikeluarkan lalu...

Zap!

Dengan sekelip mata, lelaki itu sudah tidak bernyawa saat lehernya dihiris dengan sesuatu yang tajam. Menggeleter tubuhnya apabila darah semakin banyak keluar melalui lehernya. Efrina Adleya mengelak apabila merasakan seseorang melayangkan penumbuk dibelakangnya. Putar sahaja kebelakang, satu tendangan kuat diberikan pada tepi kepala lelaki itu.

Buk!

Tubuh lelaki itu melorot jatuh ke bawah apabila pandangannya mulai gelap. Pengsan. Efrina Adleya laju keluar dari tempat itu sebelum motor ninja berkuasa tinggi miliknya didekati lalu enjin dihidupkan. Dengan kelajuan yang tinggi, motor ninja itu mulai membelah jalan raya diikuti Aleesha Ameera yang sedang membawa kereta hitamnya dibelakang.

Bom!!!

Terhinjut sedikit bahu mereka apabila mendengar letupan yang kuat pada klub tersebut. Efrina Adleya memandang kebelakangnya sekilas. Siapa yang berani meletupkan tempat itu?

"LEYA BERHENTI!!!"

NGGGTTT BAMM!

▄︻デнιѕ мαƒια ωιƒє══━一



































Hahhh nah bab 8! Hari ini mood author okay sikit walaupun semalam broken. Hehe. Hah, enjoy semua. Jangan lupa vote and komen ehhh.

Fortsätt läs

Du kommer också att gilla

45.9K 3.1K 73
"Aku sayang Eshal sehingga hujung nyawa. Tapi, aku sayang kau buat selamanya" FAREL GIBRAN "The mark of a true crush... is that you fall in love firs...
7.5K 714 25
Jatuh cinta. Bercinta. Putus cinta. Bercinta kembali. Itu sudah jadi rutin hidup Nur Alisha Qistina. Walaupun sudah banyak kali di kecewakan, tetapi...
ZAR Av tihatti

Romantik

264K 17.3K 42
[ ON- GOING] Dia... Leftenan Zar Uzair, pemegang amanah yang teragung, pada fikiranya ini jalan yang dipilih, tanggungjawab yang dipikul asbab mengap...
36.7K 2.5K 36
Efrina Adleya. Gadis yang berambut perang dan memiliki mata yang unik seperti ibunya. Hazel. Gadis ini merupakan seorang ketua mafia. Dia juga amat d...