5. Love Story ~Taylor Swift

638 37 16
                                    

אז... התחלתם להגיב.

אני יודעת שאמרתי שלא אכפת לי מתגובות אבל... אויי נו, על מי אני עובדת?

לא ידעתי שמישהו קורא את הדבר הזה עד עכשיו!

אם הייתם זבובים על הקיר בחדר שלי הייתם זוכים לראות את הריקוד המטורף שלי שמתלווה לשיר ה"יש לי קוראים" שכתבתי והלחנתי בעצמי!

תודה על המחמאות, נתתם לי מוטיבציה לכתוב את הפרק הזה ממש עכשיו : )

~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~

רצתי הכי מהר שיכולתי, לא עצרתי לרגע.

בדרך נתקעתי במישהי, אפילו לא ראיתי במי. אפילו לא עזרתי לה להרים את הספרים שנפלו לה מהידיים "סליחה!" צעקתי לה, ממשיך לרוץ הכי מהר שרק יכולתי.

הסתכלתי בשעון והגברתי את הקצב. כשהגעתי לקצה המזדרון, בלמתי. פתחתי את הדלת ו...

"סליחה על האיחור" אמרתי לעבר המורה. "איחור של עשר דקות אם לדייק" היא אמרה בטון סמכותי. "טורי נכון?" היא שאלה והנהנתי. "דיר באלק זה קורה שוב. שב" היא אמרה וחייכתי. התיישבתי בכיסא שהיה לפני השולחן של לייק, עדיין מתנשף בלי הפסקה.

הסתכלתי סביבי, הכיתה הזו די קטנה.. זאת אומרת, מספר התלמידים קטן... כל תלמיד התפרס על שולחן משלו.

הייתי בשורה השניה באמצע, בדיוק במרכז הכיתה. "ביום הראשון של הבית ספר? באמת?" לחש לי לייק מאחור. "בית הספר" תיקנתי אותו והוא נתן לי מכה עם העט שלו. הוא שונא שאני עושה את זה בערך כמו שאני אוהב לעשות לו את זה.

"כמו שאמרתי, השנה אנחנו הולכים לדון בנושאים וסיטואציות שונות" היא אמרה. אין לי מושג למה בחרנו את המגמה הזאת. לייק אמר שזה הולך להיות קל ושרוב הזמן אנחנו הולכים פשוט לשבת ולדבר. לא יודע מה איתכם- אבל זה עובד בשבילי השיעור תקשורת חברתית הזה.. ומסתבר שהוא נותן בונוסים לא קטנים בציון הסופי שלי. איזה בית ספר מוזר.

"בשיעורים תוכלו להעלות נושאים בעצמכם. היום הייתי רוצהה שנדון בנושא שכולם בוודאי מכירים."

היא הסתובבה וכתבה את הנושא על הלוח. "רומיאו ויוליה" איכס.

"אחת היצירות הכי מוכרות של שייקספיר. מישהו שמע פעם על המחזה הזה?" כולם הרימו ידיים. "מישהו קרא פעם את המחזה הזה?" כל הידיים נשמטו. "אז אף אחד מכם לא באמת קרא את הסיפור? אוקיי. אז נוכל לדבר על התופעה."

DJ-TORYWhere stories live. Discover now