17. DON'T STOP ~5 Seconds of Summer ♥

339 31 16
                                    

היי כולם!

לא כתבתי כבר איזה יומיים אני חושבת..

מצטערת.. שבוע מזעזע...

אני מקבלת תגובות ממש תומכות מכן וזה באמת הדבר שהכי גורם לי לרצות להמשיך!

אני קצת מבולבלת לאחרונה אבל איכשהו הסיפור הזה ממש ממקד אותי. תאמינו או לא- אני יודעת בדיוק מה אני עושה ולאן הסיפור הזה הולך.

אני באמת רוצה שתצליחו לתחבר אליו למרות שהוא מציאותי יחסית ותזכרו שבמציאות יש המון דרמות.

תודה לכל מי שקורא ונהנה.

מצער אותי לשמוע שחלק לא מתחברים אבל.. אני כאן כדי להישאר.

בקשר לשירים, אני חייבת לספר לכם שאני לא שומעת חצי מהשירים שאני משתמשת בהם ככותרות. אבל בת דודתי האהובה, שהיא במקרה אחת הקוראות של הסיפור סיפרה לי שהיא אישית שומעת כל שיר בלופים כשהיא קוראת את הפרקים. ואני נשבע שכלל שיר קשור לפרק עצמו.

השיר הזה לדוגמא (שאני גם מאוד אוהבת) קשור במאה אחוז לפרק הזה. (האזנה מומלצת)

שוב תודה וסליחה אם אני מאכזבת אותכן... ♥

~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~

כשהגענו למרכז הרחבה התחלנו לרקוד. אף פעם לא ראיתי אותה רוקדת.

היא הסתובבה וקפצה והשתגעה לגמרי, מעיפה את השיער שלה לכל הכיוונים. ועוד סיבוב על רגל אחת. אלוהים, לא ידעתי שאפשר להזיז את הידיים ככה!

תוך פחות משלוש שניות כבר התייצבו סביבה קבוצה של איזה 3 בנים. התקרבתי אליה (שיבינו את הרמז). היא לא נשארה במקום אחד אפילו לרגע! התקרבתי אליה עוד, היא צחקה. עוד אנשים התחילו לסובב אליה את המבטים. היא עשתה את זה כמו מקצוענית, כאילו היא רוקדת במרכז הרחבה פעמיים ביום.

והכי חשוב- יכולתי לראות שהיא נהנית. היא לא הפסיקה לחייך, צועקת את המילים לשירים בכל הכוח. קפצתי ביחד איתה, היא גנבה אותי לתוך ההיי המטורף הזה שהיא הייתה בו.

החזקתי לה את היד וסובבתי אותה. היא משכה אותי אליה ואז דחפה אותי והמשיכה לקפוץ. צחקתי כמו שלא צחקתי כבר הרבה זמן.

אחר כך היא עצרה והתנשפה. "אל תעצרי!" צעקתי והיא צחקה. "אין לי אוויר!" היא אמרה מתנשפת כשמשכתי אותה כדי שתקפוץ איתי. עצרתי והתקרבתי אליה כדי שתשמע אותי. "את רוצה לשתות?" היא הנהנה ומשכתי אותה אל עבר הבר.

~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~

"וואו!" אמרתי והיא שתתה עוד שלוק מהמים. "לווו! לא ידעתי שיש לך את זה!" אמרתי והיא גיחכה. "יש הרבה דברים שאתה לא יודע עליי." היא חייכה ושתתה עוד. "אני לא דואג." אמרתי. "איך את יושבת כל יום בפינה כשאת יכולה לרקוד ככה?!"

"זו לא הפעם הראשונה שאני רוקדת ככה טורי, ולפעמים זה יותר קל פשוט לשבת ולכתוב. עזוב, אני עושה את זה כשמתחשק לי."

"לא ידעתי שגברת 'ילדה טובה בעד צדק ואהבת חינם' מסוגלת לאבד את זה ככה." גיחכתי והיא נתנה לי מכה בכתף. "יש לך עוד הרבה מה ללמוד."

הנהנתי ושתיתי את כל מה שהיה בכוס שלי בשלוק אחד. "מספיק מנוחה. בואי לרקוד!" משכתי אותה מהכיסא וגררתי אותה לרחבה.

~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~

~נמ"ש~

כשחזרנו לאקס די לייק הצביע על הרחבה. בהתחלה לא הבנתי מה הוא רוצה מהחיים שלי אבל אז קלטתי את טורי ולילו רוקדים באטרף! דה פאק?!

הסתכלתי עליו והתפוצצנו מצחוק. הוא החזיק היד שלי ומשך אותי לשם. התגנבנו וקפצנו על טורי שנבהל כאילו הוא ראה רוח רפאים עם נזם על רולר בליידס!

טורי הרים אותי וסובב אותי באוויר וצרחתי בקולי קולות מהלחץ! רק שלא יעיף אותי ואני אפול על מישהו ואמות! (אני לא דרמתית! תפסיקו להגיד את זה!)

זה היה כל כך מצחיק! פשוט קפצנו בכל המקום ורצנו מסביב לאנשים רנדומליים.

ופתאום כל הצרות העאלק נוראיות שהיו לי על הראש התפוגגו כאילו לא היו. שום דבר כבר לא היה חשוב. כלום. לא לימודים, לא חברות ואפילו לא סלייד. כבר לא פחדתי להיות הילדה הקטנה שאני. זה הרגיש כל כך טוב שהמשכתי לרקוד גם כשנגמר לי האוויר. בדיוק שהתחלתי ללכת לכיוון הבר  לייק הופיע עם שתי כוסות מים.

"איך אתה תמיד מגיע בזמן הנכון?!" שאלתי אותו ולקחתי את הכוס מהיד שלו. הוא פשוט חייך ונגע עם הכוס שלו בשלי. "לחיי הלילה." הוא אמר ושתה ממש קצת בזמן שאני שתיתי הכל בשלוק. הוא צחק ולקח את הכוס מידי, שם אותה מתחת לכוס שלו ושותה את השאר לאט.

~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~

~הדי-ג'יי~

בשלוש לפנות בוקר לילו ואני יצאנו החוצה. שכבנו על הגג ושתקנו. הייתה רוח קרירה אבל היה לי די חם מכל הריקודים. לייק ליווה את ריין הביתה כשלילו הציעה לי לעלות גג. הוא היה עייף וסוג של תפס על זה טרמפ כדי לחזור הביתה (למרות שיש לי מין תחושת בטן לא ברורה שהוא רצה להשאיר אותי לבד עם לילו... מעניין למה...).

"לו?"

"מממ...??"

"על מה את חושבת?"

"על מה שאתה חושב."

"מאיפה את יודעת מה אני חושב?"

"אני לא." היא ציחקקה, "על זה אני חושבת.

אז... על מה אתה חושב?"

"אני חושב על זה שאת מפתיעה אותי כל פעם מחדש." אמרתי והסתכלתי עלייה.

"אני חושבת שגם אתה מפתיע אותי פה ושם." היא העיפה עליי מבט וחזרה להסתכל על השמיים.

הסתכלתי על השמיים גם אני.

היא התחילה לשיר בשקט, לא הכרתי את השיר הזה.

היא הפסיקה פתאום.

"אל תפסיקי." אמרתי לה. היא הסתכלה עליי. עצמתי עיניים והיא חזרה לשיר.

~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~#~~~~

תשתחררו.

DJ-TORYWhere stories live. Discover now