3. On Top Of The World ~Imagine Dragons

625 44 1
                                    

 הצעקות כמעט הפכו אותי לחירש כשהעברתי לשיר "אנקונדה" של ניקי מינאז'. חייכתי חיוך ניצחון. השיר הזה תמיד מקפיץ אותם.

הסתכלתי מסביב. במרכז הבמה רקדו כמה בחורים בטירוף מטורף ומוטרף, כאילו זה תלוי בחיים שלהם. הסתכלתי על הבר. מייקי מזג משהו למישהו נמוך יחסית. שתי בחורות נכנסו למסדרון שמוביל לשירותים. זוג צעיר (מידי, אם תשאלו אותי) התנשק בלהט ליד הרמקול הגדול. בחורה יפה משכה בחור רזה לרחבת הריקודים ואז, אז ראיתי את...

"טורייי!!!" לפני שהספקתי לסובב את הראש לייק כבר עמד לידי, קוטע לי באגרסיביות את חוט המחשבה. "אם אתה נוגע במשהו..." "אני יודע, מת!" הוא הקדים אותי, יודע בדיוק מה התכוונתי להגיד. "מצאתי אותה!" הוא צעק, מנסה להתגבר בקולו על המוזיקה החזקה. "מי הפעם?" עניתי, צועק גם אני.

לייק הניח יד אחת על הכתף שלי ובידו השניה- הצביע. הסתכלתי טוב והבנתי שהאצבע שלו מכוונת אל אותה בחורה יפה, שכבר מזמן רקדה עם הבחור הרזה שאותו ניסתה לשכנע לרקוד איתה במשך שלוש שניות בערך. היא באמת הייתה שווה. שווה מדי.

 "לייק?" הורדתי את האוזניות מהאוזניים אל הכתפיים שלי.

"מה?" הוא ענה בחיוך, מסתכל עליה כמו אריה שמסתכל על זברה צעירה.

"היא מחוץ לליגה שלך." אמרתי והחזקתי את האוזניה הימנית קרוב לאוזן שלי.

"זה מה שהול להפוך את זה למעניין" הוא אמר וקיפץ מהעמדה, רץ ונעלם בין ההמון שרקד ברחבה. הנדתי בראשי והוספתי עוד מקצב לשיר של מארון 5.

^^^~^^^~^^^~^^^~^^^~^^^~^^^

שלוש בחורות רצות אל דלת היציאה, צעיר יוצא מהמסדרון וסוגר את הרוכסן בדרך אל הרחבה, הנה רייני עם חבורת צעירים, רוקדים במעגל קטן. בחורה בלונדינית נשענת על הבר עם כוס ביד, שני שיכורים שפוכים על הספסל הקטן שבפינה ולידם, ראיתי פעם השניה הערב את...

יד מנופפת לי לשלום מהרחבה הסיחה את דעתי. נופפתי בחזרה לדיילי.

דיילי באה לכאן פחות או יותר תמיד. היא תמיד מוכנה לצאת, לבלות, לרקוד... היא כמעט חיה בשביל זה. הבחור שעמד לידה הסתכל עליה בהערצה וסובב אותה פעמיים. כן, דיילי היא מסוג הבנות שלא קשה להעריץ. אני חושב שהיא בגיל שלי. לא, בעצם היא יותר מבוגרת ממני... אבל לא בהרבה. יצא לי לדבר איתה פעם או פעמיים. לבחורה הזאת יש ביטחון עצמי שיכול להספיק ל25 פילים. נחמדה מאוד. פחות הטייפ שלי.. אבל לאא קשה להבין למה תמיד יש לפחות 3 בחורים סביבה.

בקבוק מים הופיע מול העיניים שלי. שתיתי שני שלוקים מהירים, שלא יתפסו לי את הידיים ליותר מידי זמן והודתי למייקי.

"איך בנתיים?" הוא שאל, "מצויין,אתה לא שומע?" עניתי. "שומע, ועוד איך שומע" הוא טפח על הכתף שלי.

היה כבר מאוחר אבל ציפה לנו לילה ארוך. הסתכלתי על כולם. הערב היה מוצלח, כמו שקיוויתי שיהיה. היה נראה כאילו כולם ממש נהנים.

רייני ישבה על אחד הספסלים, נשענת על אחת החברות שלה, דיילי נכנסה למסדרון ו- היי! לייק רקד עם אותה הבחורה שהוא נדלק עליה! חייב להודות שהופתעתי. מייקי כבר חזר לבר, מוזג משקה מבקבוק זכוכית ומחייך על הבחורה שעמדה מולו ואז, בפעם השלישית- ראיתי אותה. בהתחלה לא האמנתי, לא ראיתי אותה כבר הרבה זמן. היא ישבה שם, כמו תמיד, כמו בתחילת הקיץ . רק שהפעם- היא הסתכלה עליי. ואני הסתכלתי עליה מהקצה השני של המועדון.

"נו?" שאלתי את לייק שהופיע לידי בפתאומיות, "יש לה חבר" הוא אמר ואני גיחחתי וטפחתי לו על הכתף. "מה אתה צוחק? הכי קל להיות במקומך! עומד לך פה, על פסגת העולם ומסתכל על כולם" הוא אמר.

הייתי סותר אותו אבל הוא צדק. אהבתי לתקלט, וזה אכן גרם לי להרגיש שאני על פסגת העולם.

"יואו! קלוט את זאת!" הוא הצביע על בחורה נמוכה . "תקוף!" הוריתי לו, "כן המפקד!"הוא הצדיע ורקד ישר לתוך הרחבה.

הילדה עם המחברת חייכה כשחזרה להסתכל במחברת שלה וסידרה את המשקפיים הגדולים על האף.

^^^~^^^~^^^~^^^~^^^~^^^~^^^

"אם אתם אוהבים מישהו- כדאי שתגידו להם כשהם כאן כי הם עלולים לברוח ממכם"

DJ-TORYWhere stories live. Discover now