28. DON'T ~Ed Sheeran

85 6 9
                                    

~אקלי~

"ובכך השחקן מוודא אמינות ע"י רגשות אמיתיים. הבנת?

"כן... לא... חצי קלאץ'." הוא מלמל.

"אוקיי, נכון שאומרים ששחקן טוב הוא שקרן טוב?"

"נגיד..."

"אז סטניסלבסקי לא מסכים עם זה. הוא טוען שצריך לקחת את הרגשות האמיתיים שלנו ולהלביש אותם על הטקסט. אם הדמויות רבות אז תחשוב על ריב שהיה לך ותוציא את העצבים מהריב האמיתי על הטקסט."

לייק חשב לרגע ואז אמר: "אז אם נגיד הדמויות מאוהבות אני אחשוב על מישהי שאני אוהב?"

"בדיוק." אמרתי וסגרתי את המחברת.

"זהו?" הוא שאל, הנהנתי.

"תודה, אני מעריך את זה." הוא אמר בכנות.

"בכיף." חייכתי. נשארה עוד איזה רבע שעה לשיעור, "נצא לסיבוב?" שאלתי,

"יאללה" הוא אישר ויצאנו מהכיתה.

~~~~~~~

~לייק~

כשיצאנו מהכיתה לסיבוב בבית הספר אקלי סיפרה לי קצת יותר על עצמה, אני חושב שזאת הייתה הפעם הראשונה שהייתה לי שיחת נפש רצינית איתה. היא אחלה בחורה, מצחיקה כזאת.

בשלב מסויים ראיתי את רייני מרחוק. היא ישבה על ספסל היא נראתה... עצובה.

פתאום שמתי לב שאיבדתי ריכוז במה שאקלי אומרת. התנצלתי בפנייה על שקטעתי את השיחה ואמרתי לה מה מטריד אותי. היא הציעה ללכת לבדוק את העניין.

ניגשנו אליה, "רייני? הכל בסדר?" אקלי שאלה, רייני הרימה מבט אלינו, "כן, הכל בסדר, הכל ממש בסדר." היא אמרה בקול חנוק, נמנעת מקשר עין.

"ריין?" לחשתי והיא הסתכלה לעברי. וברגע שהמבטים שלנו נפגשו היא התחילה לבכות. התיישבתי לידה וחיבקתי אותה, אקלי התיישבה מצדה השני והניחה יד על הברך שלה, רייני גימגמה: "סלייד לא דיבר איתי בכלל מאז שנפגשנו, עברו כבר שלושה ימים, ועכשיו ראיתי אותו נמרח על מישהי ואני פשוט לא מבינה, שלחתי לו הודעה שלשום והוא לא ענה. חשבתי שהוא בטח עסוק... אבל הוא כנראה פשוט לא בעניין ונמאס לי כבר מהכל." היא הניחה ידיים על הפנים שלה, מסתירה אותן בבושה.

אקלי גיכחה, "רייני, את יודעת על כמה כאלה אני נפלתי? תזכרי שהגברים כאן הם עדיין ילדים, אי אפשר לקחת אותם ברצינות, הם לא מסוגלים להתחייב לפרק שלם של "האנטומיה של גריי". זאת לא אשמתך וזה ממש לא אמור לעניין אותך. אז ניסית, לא הלך, יש עוד הרבה דגים בים.

"את רצה שאני אלמד אותו לקח?" שאלתי, דרוך ומוכן לפוצץ לאידיוט הזה את הצורה.

"לא" היא חצי בכתה חצי צחקה. נרגעתי. "אקלי צודקת." היא אמרה. "נכון," הסכמתי, "אל תתני לאיזה אפס להוריד אותך. יום אחד הוא יהיה נהג משאית מקריח עם כרס בירה. הוא לא שווה את המחשבה שלך בכלל." אמרתי.

DJ-TORYOù les histoires vivent. Découvrez maintenant