פרק 87- שנתיים

4.1K 181 48
                                    

***נקודת המבט של קיילי****

לקח לי כמה ימים לחשוב על זה, אולי יש סיבה שהוא לא סיפר לי... אולי הוא לא מוכן לדבר על זה? מצד שני לא הצלחתי באמת לעצור את עצמי רק כי דיי דאגתי לו. אולי משהו עובר עליו ואני לא יודעת ? היה לי קשה להישאר ככה אז השארתי את התאומים אצל אמא שלי ונסעתי אליו הביתה. התחלתי לנהוג אליו וכרגיל כבר שמחתי שהבתים שלנו יחסית קרובים. החנתי את המכונית והתחלתי ללכת לבית הגדול שלו ודפקתי על הדלת. אחרי כמה שניות איתן פתח לי את הדלת והסתכל עלי מעט מופתע. הוא לבש רק טרנינג ארוך בלי חולצה וזה גרם ללב שלי לדפוק חזק כשעשיתי הכל כדי לא להסתכל עליו ככה. ״היי״ הוא אמר מופתע כשעמד בכניסה ונשען על קורת הדלת. ״היי״ אמרתי מנסה לחייך למרות שלגמרי שקעתי בכמה שהוא היה מושלם. ״הכל בסדר?״ הוא שאל מבולבל, ״כן.. אני צריכה לדבר איתך״ אמרתי ותהיתי מה הוא חושב כשהוא הכניס אותי פנימה עוד לפני שאמרתי מה קרה. ״את רוצה לשתות משהו?״ הוא שאל אבל הנדתי בראשי. לא היה לי כוח למשוך את זה יותר מדי רציתי פשוט להגיד את זה בלי ללכת סחור סחור. ״התקשרתי לאליס״ אמרתי וראיתי שהוא ממש היה מופתע. תהיתי מה הוא חושב. ״מה היא אמרה לך?״ הוא שאל כשנשען על השיש במטבח הגדול שלו. ״מה אתה חושב?״ שאלתי כשתהיתי אם הוא ימשיך לשקר לי או שהוא פשוט יספר לי את האמת. הוא נאנח מעט והלך לסלון כשאמר לי לבוא. התיישבתי לידו על הספה ושוב השתדלתי כל כך שלא להסתכל על הגוף שלו. כל כך נמשכתי לזה שזה היה כבר מעצבן.

״אל תתעצבני עלי״ הוא אמר, ״כן נפרדנו..״ הוא הסביר כשהבין שאני כנראה כבר יודעת את זה, ״כן את זה הבנתי מאליס״ אמרתי טיפה מבואסת שהוא לא סיפר לי. ״למה לא סיפרת לי?״ שאלתי והוא נאנח טיפה כשלא באמת ידע לתת תשובה. ״זה היה יותר מזה״ הוא הסביר וראיתי שזה היה לו מעט קשה ותהיתי מה קרה שם. ״סיפרתי לה על הנשיקה.. והיא חטפה שם התקף״ הוא אמר ומצד אחד הרגשתי כל כך רע על הנשיקה אבל מצד שני לא הבנתי על איזה התקף מדובר. היא פשוט התעצבנה? בכתה? ״יש לאליס הפרעה דו קוטבית״ הוא הסביר גורם לעיניים שלי להיפתח לרווחה. ״גיליתי את זה שם״ הוא המשיך ושמעתי בקול שלו שהיה לו כל כך קשה לספר את זה. הייתי בשוק... כל הזמן הזה לא ידענו? ידעתי שזה משהו קריטי. ״מה קרה מה זה אומר איך היא הגיבה?״ קצת נלחצתי, ״זה קשור לפציעה שלה?״ אני זוכרת ששמעתי באותו היום שאליס נפצעה והיא בבית החולים והיו כל כך הרבה שמועות לגבי זה. פתאום התחלתי להריץ מליון סרטים בראש.

הוא הוריד את הראש למטה והיה נראה שזה ממש ממש קשה לו. ״איתן מה קרה?״ שאלתי דואגת וראיתי שהוא לרגע החזיק את העיניים שלו חזק בעזרת שתי האצבעות שלו ומיד קמתי כדי להביא לו כוס מים. לא הבנתי שזה עד כדי כך רציני... חזרתי בחזרה לספה כדי לתת לו את כוס המים והוא שתה ממנה קצת לפני שהניח אותה על שולחן הקפה לידו, ״לא נפגשנו במקרה... היא תכננה הכל כמעט שנה לפני שנפגשנו״ הוא אמר והעיניים שלי נפקחו לרווחה. מה?! מה לעזאזל? לא הבנתי כלום!
״היא גילתה שיש לה הפרעה כבר מלפני כמה שנים ובאיזשהו שלב היא הפסיקה לקחת את הכדורים שייצבו אותה.. מסתבר שהיא הייתה מעריצה שלי ופשוט ממש רצתה להיות איתי. היא הפכה לבחורה המושלמת בשבילי״ הייתי בהלם מוחלט, ראיתי כמה זה היה קשה לאיתן והלב שלי יצא אליו כל כך. הוא סיפר לי הכל, שעכשיו הוא הבין את כל הדברים הלא רגילים שעשתה כמו לשקר לי לגבי מי היא או לבקש ממני לתת לה אותו מה שהיה נואש בצורה מוגזמת!

My BestieWhere stories live. Discover now