פרק 65- בחזרה למציאות

2.8K 164 36
                                    

***נקודת המבט של קיילי***

חזרתי לאוניברסיטה אחרי לילה ארוך של מחשבות לגבי מה יקרה עכשיו... איתן ואני תמיד היינו רק חברים טובים וכל אחד המשיך לדרכו בידיעה שתמיד תמיד נהיה בקשר.. לא חשבתי שנגיע למצב שלנו היום, פתאום אם איתן שולח לי הודעה אני מרגישה כאילו הקראש שלי שולח לי הודעה וזה קצת מפחיד אותי, כי פחדתי שאולי זאת נקודת אין חזור. אחרי שנפרדתי לשלום מההורים שלי חזרתי לאוניברסיטה, הייתי קצת לחוצה.. ידעתי שיש לי גם את אליס להתמודד איתה וגם את בראיין שלא דיבר איתי כל החג אחרי השיחה המעט מביכה שהייתה לנו ואני בטוחה שהוא ראה את התמונות שלי ושל איתן בכל מקום. אחרי שהחנתי את הרכב לקחתי את התיקים שלי והתחלתי ללכת לכיוון החדרים, מחליפה שלום עם כל מיני אנשים שראיתי בדרך והחלפתי איתם שיחה קצרה של איך היה להם בחג. אני יודעת שאמרתי לעצמי שאנצל את האוניברסיטה כדי להתמקד בעצמי ושאני סוף סוף במרכז העניינים ויכולה להנות מזה, והחלטתי שלא לנסות להיות נחמדה לאף אחד כי אני לא חייבת להרגיש ככה יותר אבל זה פשוט היה חזק ממני. לא יכולתי להיות הילדה הרעה הזאת של התיכון למרות שחשבתי שזה מה שארצה להיות עכשיו שאני הילדה המפורסמת. כנראה שזה פשוט לא כיף כמו שחשבתי...

אחרי דרך שנראתה כמו נצח בגלל חוסר החשק שלי לראות את אליס סוף סוף הגעתי לחדר שלי. ראיתי שהוא לא נעול והלב שלי כבר דפק כשנכנסתי פנימה עם התיקים. אליס הייתה בפנים כנראה גם היא רק הגיעה והיא סידרה את הבגדים שלה בארון, היא אפילו לא הסתכלה עלי וידעתי שאני לא באמת מפחדת ממנה פשוט לא יכולתי שלא להרגיש רע. ממש רע. ״היי״ היא אמרה מפתיעה אותי לגמרי. זה ׳היי׳ של אני הולכת לרצוח אותך בשינה? או ׳היי׳ של לקחתי כדורי הרגעה אז אני לא יודעת מי עומד מולי עכשיו?
״היי״ אמרתי מבולבלת מניחה את התיקים שלי על המיטה. היה שקט מביך ביננו וגם אני התחלתי לסדר את הבגדים שלי. זאת הייתה השתיקה הכי ארוכה בין שני אנשים אי פעם. ובגלל זה ניסיתי לסדר את הבגדים שלי כמה שיותר מהר ולעוף משם. עד כדי כך לא הרגשתי בנוח בסיטואציה, אבל לא ציפיתי להרגיש אחרת. כשסיימתי לסדר את הבגדים מיד מיהרתי לצאת מהחדר למרות שידעתי שיש לי עוד דברים לסדר. ״קיילי חכי רגע״ אליס אמרה גורמת ללב שלי לדפוק. לעזאזל אין לי כוח לשמוע אותה צורחת כמו משוגעת. ״אני צריכה לדבר איתך״ היא אמרה גורמת לי לסגור חזרה את הדלת ולהסתובב במבוכה. נשארתי ליד הדלת ונשענתי עליה כששילבתי ידיים. אני לא יודעת אם זה היה סוג של הגנה עצמית או משהו? או שלגמרי לא הרגשתי בנוח בסיטואציה. אני חושבת שזה היה שילוב של שניהם. ״איך היה החג?״ היא שאלה וראיתי שגם היא לא כל כך ידעה מה לעשות בסיטואציה. היא התנהגה כל כך שונה פתאום כמו שהיא הייתה אצלי בארוחת חג. זה היה מוזר.

״אליס, מה את רוצה?״ שאלתי כשהבנתי שזה מוזר שנעשה שיחת פתיחה מיותרת כזאת. היא נאנחה והתיישבה על המיטה, מבקשת ממני להתיישב גם על המיטה שלי ממולה וככה עשיתי. ״אני יודעת שהתנהגתי קצת כמו משוגעת״ היא אמרה והרמתי גבות, ״קצת?״ אמרתי והיא צחקה במבוכה. ״אבל בסוף צדקתי לא?״ היא אמרה וקצת התבאסתי בלב. כן.. בסוף היא דיי צדקה. ״כשהכרתי את איתן הוא לא הפסיק לדבר עלייך ועדיין איכשהו התאהבתי בו תוך כדי״ היא הסבירה ותהיתי בטח כמה זה היה לה קשה. אם מישהו שאני הייתי אוהבת היה מדבר על מישהי אחרת כל הזמן זה היה מרגיש פשוט נורא. לא דיברתי.. הקשבתי לה. ״כשסוף סוף הצלחתי לגרום לו קצת לשכוח ממך פתאום הייתי בלחץ מכל רגע שהוא יזכר בך ומכל רגע שאני עלולה לאבד אותו״ היא המשיכה להסביר והיה לי מוזר לראות את אליס פתאום כל כך.. לא משוגעת. ״אני מניחה שקצת הגזמתי וקצת גם הרחקתי אותו בכוח״ את חושבת? ״אז אם זה עוזר איכשהו אני מצטערת״ היא אמרה, גורמת לי להרגיש ממש ממש רע. האמת שזה כן קצת עזר איכשהו. זה לא אשמתה שאיתן ואני נפרדנו, ושהיא הייתה שם במקרה כשאיתן צילם את הסרט, ושאיתן התאהב בה. ״האמת.. שגם אני מצטערת״ אמרתי בכינות. ״לא היינו צריכים לעשות את מה שעשינו בזמן שהייתם עוד יחד. לא רציתי להיות הבחורה הזאת״ אני מתנצלת בפני אליס? באמת? כל הכבוד קיילי את מתבגרת. ראיתי כמה היה לה קשה שהזכרתי את זה וזה רק גרם לי להרגיש אפילו רע יותר. ״קיילי אני יודעת שאם את רוצה את יכולה לקחת אותו ממני בקלות״ היא אמרה קצת מפתיעה אותי. אני בעצמי לא ידעתי את זה. ״הדרך שבה הוא מסתכל עלייך והדרך שבה הוא מדבר עלייך...זה כל כך מעורר קינאה״ באמת? אף פעם לא שמתי לב לזה.. ״אני לא מאמינה שאני צריכה לעשות את זה... אבל אני באמת מבקשת ממך, בבקשה אל תקחי אותו ממני״ היא אמרה גורמת ללב שלי להיצבט חזק. מה? היא מבקשת ממני ׳לוותר׳ לה על איתן? לא חשבתי שאי פעם זה יקרה לי, עם אף גבר. ״אני כל כך אוהבת אותו... אני לא יודעת איך אני אחיה בלעדיו״ היא אמרה כמעט בוכה והלב שלי כאב כל כך חזק. לא ידעתי שהיא עד כדי כך אוהבת אותו.. חשבתי שהיא פשוט משוגעת לגמרי. היה מוזר פתאום לראות מישהי שאוהבת את איתן עד כדי כך.. תמיד היו לו מעריצות שהיו מאוהבות בו עד כדי כאב אבל זה היה אחרת, הם באמת היו יחד עד שהגעתי.

My BestieWhere stories live. Discover now