💣Bab 55 (Part 2)💣

1.8K 100 2
                                    

Leon mendapat satu message dari sesorang yang tidak kenali nya.

UNKNOWN

JUMPA DEKAT TAMAN BERDEKATAN RUMAH KAU. PASTIKAN KAU SORANG SAJA DATANG NANTI AKU NAK BAGITAHU KAU SESUATU YANG PENTING.

Leon berasa hairan selepas membaca message tersebut. Dia terus ambil kunci kereta pergi ke taman seperti dinyatakan di dalam message itu. Tanpa memikirkan siapa yang menghantar message itu.

DI TAMAN

Seseorang sedang menunggu kehadirian Leon di taman tersebut dengan perasaan berdebar-debar kerana pada hari itu,dia akan memberitahu segala rahasia dia sembunyikan dari semua orang.

"aku mesti bagitahu Leon perkara sebenar segala rahasia aku selama ini. Biarlah aku bagitahu dia perkara sebenar daripada dia tahu sendiri tentang diri aku ini."

Sampai sahaja Leon di taman dia terus mencari keberadaan orang telah menghantar message pada dirinya tadi. Leon melihat Rose sedang duduk di kerusi berdekatan dengan tasik di situ. Rose tidak menyedari dengan kehadiran Leon di belakangnya.

"Elize buat apa dekat sini tengah tunggu seseorang ke or tunggu pujaan hati kau "

"aku fikirkan kau tak datang tadi lepas ku message kau tadi. Btw thank you sebab kau dah datang kesini"

"lahh kau rupanya yang hantar message dekat aku tadi. Aku ingatkan siapa yang hantar message dekat suruh datang ke taman bagai.Elize nak bagitahu soal apa?"

Rose menarik nafas sedalamnya sebelum memberitahu rahasia dia selama ini tanpa diketahui orang di sekelilingnya hanya teman dekat,anak buah dan datuk nya sahaja tahu tentang rahasianya itu.

"Leon,aku nak kau tarik nafas lepas tu hembus ye,sebelum kau bagitahu dekat kau"

"okay,aku ikut apa yang kau kata ini"

Leon terus membuat apa yang dikatakan oleh Rose sebentar tadi. Nampaknya Rose ada sesuatu yang penting nak disampaikan pada dirinya sampaikan tidak menyuruh orang lain mengikut dirinya dari rumah lagi.

"sebenarnya Elize ketua MAFIA yang terkenal di seluruh asia ini.

M.A.F.I.A (S.U)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang