💣 Bab 47(Part 1) 💣

3.4K 121 3
                                    

"Disebabkan korang dia tinggalkan aku macam itu je. Aku nak korang rasa apa yang Mira lalui selama ini korang dah dera dia dari segi fizikal mental. Kali ini bukan aku sorang ke seksa korang Queen pun akan join sekali disebabkan korang dah melampau sangat dengan dia. Dah hidup korang tak akan lama berapa minit saat je tinggal untuk korang hidup je lagi hahaha"

"Korang ini memang tak layak hidup lagi di dunia ini korang memang patut mati pun. Selama ini ku sabar je korang buli aku,korang jangan ingat aku ini b*d*h sangat ke tak pandai lawan korang balik tapi disebabkan aku nak sembunyikan identiti aku ini. Tapi tahap kesabaran aku dah meletus sekarang ini time untuk aku mulakana permainan korang. Aku tak buli orang but aku suka seksa orang ini main buli ini tak best lhh kalau seksa lagi best sangat" Queen

"Aku setuju sangat cadangan kau itu Queen. Jom kita mulakan game kita ini."

Luke POV

Luke memundar mandir dari tadi dia menunggu Rose pulang dari sekolah. Dekat sejam dia menunggu Rose tapi dari tadi tidak kelihatan.

"Eishhhh,mana pula pergi baby ini. Jam segini biasanya dia dah pulang. Hp ditutup lah pula. Kalau mummy & daddy tahu baby belum balik lagi masak aku lepas ini"

Lucas menggarukkan kepalanya yang tidak gatal melihat kelakuaan Luke seperti kehilangan isteri.

"Luke apasal kau dari tadi mundar mandir disitu je. Aku berdiri di belakang kau pun kau tak perasaan. Apa hal ini bro? Bagitahulah kita ini adik beradik kau ada masalah ke? Baby mana?"

"Kau tahu tak nak dekat sejam aku duduk di sini tunggu baby balik dari sekolah sampai sekarang batang hidung baby pun tak muncul lagi. Kalau mummy & daddy tahu ini masak aku. Kau kena tolong aku cari baby sekarang"

Vromm! Vromm!

Rose memakirkan motornya di bengkel.



























#mohon maaf krn lambat update. Hp saya ada masalah sikit tdi sepatutnya ptg tdi saya mahu update cerita ini.

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now