💣Bab 53(Part 2)💣

2.1K 101 5
                                    

"Jom kita tolong dorang tak pasal2 gaji kena potong nanti. Aku tak nak gaji dipotong bulan ini"

"Eleh,budak sengal sorang ini orang tengah serious boleh pula dia fikirkan pasal gaji. Dah jom musuh makin ramai ini,ingqt jangan sampai idenititi kita terbongkar"

Sedang bergelut dengan pihak musuh Leon tidak melihat kelibat Rose di dalam dewan itu.

"Mana pergi Elize ini,entah2 dia kena tangkap oleh pihak musuh. Eishhh ini tak boleh jadi aku kena cari Elize secepat mungkin kalau tidak aku akan kehilangan dia buat kali kedua"kata Leon di dalam hatinya

"Korang tolong cover aku. Aku pergi cari Rose dulu dia tidak ada dalam dewan ini"

"Baiklah King. Biar aku tolong coverkan kau"

Leon mencari di seluruh kawasan dewan tersebut . Rose berasa hairan melihat Leon seperti mencari seseorang. Rose bersembunyi di belakang stage untuk mengelak familynya tahu bahawa dia seorang ketua mafia  yang digerun oleh semua orang kerana dia sedang memberi arahan kepada semua anak buahnya.

"Abang Luke & Lucas mana Elize kenapa dia tidak bersama dengan korang?"

"Baby,tadi dia kata nak pergi tandas tapi sampai sekarang dia tidak munculkan diri lagi mungkin dia sembunyikan diri dia dekat sana kot. Jom kita pergi cari baby dekat sana,ehh macam mana nak lepas dari sini dorang tu semakin ramai"

"Abang Luke & Lukas pandai pertahanan diri tak,setahu Leon abang pandai kan bab ini semua. Leon tahu korang berdua kan masuk taekwondo masa sekolah rendah,mene gah dan kolej. Benda macam ini hal kecil je bagi setiap orang lelaki. "

"Ye,ehh bagaimana Leon tahu semua itu. Kami tidak bagitahu pada siapa2 hal ini Leon dapat info dari mana ini. Bagitahu dekat kami berdua juga"

Luke terus meluku kepala Lucas,orang tengah cemaskan adik dia tengah hilang boleh pula suruh orang ceritakan bagaimana Leon dapat tahu tentang mereka berdua.

Lucas mengosok kepalanya yang sakit itu dengan muka tersengihnya.

"Orang tengah risaukan baby boleh pula ka nak soal siasat orang"

"hihihihi sorryylahh,jom kita pergi ke sana aku takut kalau ada apa2 dekat adik kesayangan kita tu"

Selepas Rose mendengar perbualan abangnya dengan Leon,Rose terus pergi ke tandas supaya mereka tidak mencurigakan.

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now