💣 Bab 43 💣

3.7K 150 8
                                    

Syasya simbah  Rose sedang pengsan dikerusi supaya Rose sedar dari pengsan.

"Hoii!!perempuan best sangat ke tidur. Aku nak ucapkan selamat datang ke neraka Puteri Syasya hahahaah"

"Aku tak takut dengan kaulah tak macam kau upah orang nak culik aku kononnye ingat aku tak tahu ke apa yang kau selalu buat selama ini"

"Banyak cakap kau ini macamlah kau tu kuat sangat nak lawan dengan aku. Aku rasa kau tu yang tumbang dulu disebabkan kau tak dapar buat apa2"

"Don't judge a book by cover lah Syasya. Kau terlalu bongkak sangat kalau berani kau tak akan upah orang nak culik aku,kau sendiri sepatutnya buat kerja macam ini. Tak nak kotorkan tangan konon puihhhh" Rose

Syasya panas hati mendengar sindiran dari Rose. Syasya menyuruh orang suruhannya menampar Rose sehingga longlai sekali dan tidak bermaya untuk bercakap lagi.

Anak buah Evil Rose terus menyerang orang suruhan Syasya setelah mereka menerima arahan dari Rose. Jam tangan Rose dapat mengesan lokasi,memberi isyarat di cipta oleh Ariana Mikayla a.k.a Ira.

We Are Princess terkejut dengan kehadiran Evil Rose di situ.

"Kenapa Evil Rose ada dekat sini? Kami tidak pernah ganggu team korang hah? Kami tak ada kena mengena dengan korang semua" Syasya

"Tak kena mengena kau kata ye. Kau tu selalu membuli,mendera boss kami selama ini dia hanya berdiam dan sabar je dengan perangai kau tu" Ira

"Siapa boss korang aku tak kenal dengan dia pun. Korang jangan nak reka cerita pula"Fira

Rose tersenyum sinis sekali mendengar kata2 Syasya dan gengnya itu. Matanya Rose bertukar menjadi merah itu menandakan Queen dalam dirinya. Syasya tidak sedar akan mata Rose sudah berubah niat dia kini hanya ingin membunuh Rose supaya lenyap di dunia ini.

" hahahaha. Syasya kau tak kenal siapa ketua Evil Rose lagi ke? Kasihannye kau , tak apa hari ini ada tempahan untuk kau pergi ke neraka aku kali ini"kata Rose sambil menundukkan kepalanya

"Kau siapa sebenarnya!"Maya

Rose mengangkat kepalanya we are princess sangat terkejut melihat perubahan mata Rose. Lebih2 lagi mata itu menunjukkan Queen ketua Mafia Evil Rose. Anak buah ER mengikat tangan kesemuannya orang suruhan Syasya.

Tetapi sesetengah melawan anak buah ER sangat tangkas sekali melawan kembali. Queen mengambil sepucuk pistol dari Lisa lalu mengacukan pistol ke arah semua orang suruhan Syasya.

Tanpa berlengahkan masa Queen terus menembak semua orang suruhan Syasya. We Are Princess telah diberi ubat tidur biar tidak banyak bising semasa dalam perjalanan ke markas ER nanti.

Leon POV

Leon mendapat surat dari Rose semasa dia hendak pulang tadi. Leon masih ragu2 hendak baca surat tersebut dengan hati yang sedikit gentar dan berani membuka surat tetsebut.

Leon,sebenarnya saya sudah lama maafkan awak disebabkan ego saya kata susah hendak maafkan awak. Ya, dulu memang saya benci dekat awak disebabkan awak tolak cinta saya mentah2 sekali. Hati saya sangat hancur apabila awak tolak cinta saya. Selepas saya sedar dari koma itu,saya seorang yang susah percaya pada lelaki. Sekarang ini hati saya masih belum lagi terbuka untuk lelaki mungkin satu hari nanti ada seseorang yang dapat mengambil hati saya dan dijaga dengan baik sekali. Saya tidak mahu perkara yang terjadi dahulu tidak akan terulang lagi. Saya harap awak faham apa yang saya sampaikan ini.
     
Sekian dari Elize.

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now