34

378 36 24
                                    

המדען עשה את צעדיו ברוגע. מרגיש איך הושלמה המשימה, כמעט עד הסוף. נותר רק---

הוא החנה את הרכב שלו בחניון. יוצא לשקט המוזר שאפף את המקום. אפו הריח את ריח הוורדים וגבתו התקמרה בחשד. האם תמיד הריח היה כה חזק גם מבחוץ?

הוא התקרב לעבר הקיר ועיניו נפערו בבהלה והלם למראה גל האבנים שנהרס. הוא רצה להסתובב, ללכת, לברוח, קולט ש- מאוחר מדיי.

"קים סאנג -ג'ון". גופו הסתובב באטיות להרגשת קנה אקדח בגבו. מולו, לא אחר מאשר מפקד הכוח של הקבוצה. סוהו. "כמה נוראי מצידך לגרום לנו לחכות לך המון זמן. אתה הרי אדם כזה פונקטואלי." צקצק סוהו באכזבה. ובזילזול גלוי.

המדען הביט בשוטרים המקיפים אותו בשיניים חורקות. סוהו רק חייך חיוך צידי כשידיו של הממזר אוזקו באזיקים קשים. מובילים אותו לתוך ניידת משטרתית שחיכתה בסבלנות. אך לפני שההוא נכנס, סוהו נתן בו מבט עמוק, לוחש. "אני הבטחתי לך איי אז, שפעם הבאה שניפגש, אתה תיכנס איתי יחד למכונית. אני שומר על המילה שלי". קרץ. סוגר את הדלת בחבטה.

האיזור גודר בפסי המשטרה. כל החוקרים והבולשים למינהם נכנסו, מתפעלים מהמעבדה הנוראית. שלושה  אמבולנסים עמדו במקום, מחלצים מישם את הבנות, אשר טיפול רפואי לא יזיק להם.

"סוהו!".

הבלש הסתובב לעבר המכונית שעצרה בחריקה, מחייך לעבר אהובו שרץ אליו עם דאגה בעיניים. "הכל טוב בייב. תפסנו אותו." חייך, מחבק צמוד לגופו את האוצר שלו. הוסוק התנתק עם הקלה, "מה עם ג'אנקוק? היכן טאהיונג?".

גבותיו של סוהו התקמרו.

הם לא מצאו את ג'אנקוק. האם... ארע משהו?

הייתכן שהם פספסו את הדבר החשוב ביותר?

לא. לא ייתכן.

"חפשו בפנים המעבדה. אמור להיות שם גבר". הורה ברצינות לשוטרים שמיהרו לבדוק זאת.

"סוהו". הוא הסתכל חזרה אל הוסוק  בשאלה, "אתה חייב למצוא אותם". דמעות עמדו בעיניו. הבלש ניגב אותם, מניח נשיקה במצח השני. כל המתח של השעות האחרונות שיחרר בו את כל הרגשות שלו ועכשיו, הוא מרעיף אותם על בן זוגו.

"אל תדאג." הוא לקח נשימה. "יש לי משימה בשבילך".

הוסוק חיכה שיגיד. "תיסע לבית החולים חזרה. חפש את קים ליסה. ותדאג לתינוקת- אני אסביר אחר כך." מיהר להבהיר למבט המבולבל מולו. "הו, ותיידע את ג'ין. הוא יוכל לטפל בתינוקת בצורה הטובה ביותר."

עם סיום דבריו. נשמע צליל הודעה מכיסו. הוא הכניס את ידו לכיס, בודק במהרה. עיניו מוארות. "כל הכוחות!". הוא צעק. מנשק את הוסוק בלחי לפני שנפנף לו ורץ חזרה אל עבר קהל השוטרים. "משימתינו עוד לא הסתיימה!!".

Husband's Flower|۷ƙTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang