25

478 36 39
                                    

-"בני, אם אתה רוצה להשיג משהו בחיים עליך לעבוד קשה בשבילו. ועכשיו שקט, עומדים להכריז על המספריים הזוכים בלוטו!..."-[😂😉]

-------

רגע ארוך, הוא עמד קפוא. מסתכל באי-אימון בקטן שהנחית אך לפני שניה בודדת סטירה מצלצלת על לחיו המסכנה. הרכה. כבר לא...

"אממ... כן אני רואה כמה אתם חברים." מלמל ג'ין בחשדנות.

ג'אנקוק קלט לפתע מה עשה ברגע פזיז אחד. בגלל כעס קטן וזועם. אי-סיפוק אנוכי. וטאהיונג לא אשם. הוא לא מלאך, אז למה הוא מצפה ממנו ליותר.
אולי... כאב לו? הוא בסדר? הוא כועס עליו?

"ג'אנקוקי בא איתי, אחרי הרבה זמן שלא התראינו, אני צריך להאכיל אותך". אחז בו ג'ין והחל להוביל לכיוון הדלת. "נאמג'ון אתה מוזמן גם". אמר עם חיוך והמנהל הנהן בחיוך משלו.

אך ג'אנקוק נעצר לרגע כשהדלת נפתחה, מסתובב אל טאהיונג והביט בו לכמה רגעים.הוא עזב את ג'ין ופסע בשקט לכיוונו. ידו הקטנה תופסת בלחיו הוורודה של הגדול, מלטפת לרגע בחרטה. בעוד עיני הגדול עוקבות אחר מעשיו.

הוא הרים את ראשו קרוב ונישק אותו בעדינות בלחי הרכה. הם הביטו זה לזה בעיניים כשפניו של הבוגר מבולבלות. מסמיקות מעט מהמחווה הלא צפוי.

"אני מצטער...כאב?..." לחש ג'אנקוק ידו עדיין מחזיקה בעדינות את עורו של הגדול כאילו עשויה היתה מחרס דק ושברירי. "זה בסדר." השיב בחיוך. הוא לא יכול לכעוס על הפרח המתוק שלו המון זמן.

 "אני כעסתי, אני הרי לא חבר שלך.." השפיל מבט עם שרבוב כועס.

"נכון." הוא עטף את לחיו של ג'אנקוק, כשלצעד מתלווה משום מה היסוס ואי בטחון קל, "כי אתה בעלי." 

"לא נכון. התגרשת ממני." פלט מהר. נושך שפתיו לאחר מכן.

הם השתתקו מביטים זה בזה בשקט. לא היתה מילה שתדבר בשבילם. הם מבינים שהרצונות הישנים כבר עברו ובמקומם נולדו אחרים. מאירים באור ההתחדשות והתקווה. כמהים ל-כאן! ועכשיו.

רגש עצוב חלף לרגע בין עיניהם. השתיקה הייתה במקום. הם לא ידעו מה לומר אחד לשני. הכל היה מעורפל מדי וסבוך.

ואולי... אפשר להרפות קצת?..

"בא ג'ין. נחכה לו למטה." אחז נאמג'ון ביד של האומה הצעיר. "אבל ג'אנקוקי שלי..." אמר כמעט בלחש, לא בטוח בעצמו ליד הביטחון והדומיננטיות של המנהל הזה. נאמג'ון ביטל את דבריו והוציא אותם מהחדר.

קצת.. אפשר גם קצת להרפות. לא חייב המון.

טאהיונג לקח נשימה והוסיף את ידו הפנויה ללחי השנייה והחלקה של הקטן, מסתכל לו עמוק בעיניים. בוחן אותם טוב טוב, כביכול רוצה להיות בטוח בעצמו. בטוח במה שהוא הולך לעשות. בצעד שהולך לקחת הפעם.

Husband's Flower|۷ƙWhere stories live. Discover now