ś1.26

81 3 0
                                    

mark tuan
mā.

aku turun terus ke basement. aku tekan kunci kereta. pintu aku buka dan masuk. tanpa sebarang riaksi di muka. kesian ?
sikit. cuma, aku rasa serba salah buat hati dia macam tu.

" fuck dia lah, perasaan aku ni ape "

aku serabutkan rambut dan mengeluh panjang. beg bajunya aku kerling disebelah seat. lupa lah pulak nak bagi. esok jelah.

.    .    .

yeo sarang
¥.

sempat lah aku tidur dalam 2 jam. aku pergi ke kaunter hospital setelah nama aku di panggil. segala keterangannya tentang kesihatan aku dan ubat yang perlu aku ambil, aku dengar dengan teliti.

" kamsahamnida " aku senyum segaris dan tunduk kepadanya sedikit.

kaki aku memapak ke dalam ruang lif setelah lama menunggu kehadirannya sampai di tingkat aku. mark ? aku tau dia sedih dan kecewa. serba salah ? sikit. tak banyak. lagipun aku memang takde perasaan dekat dia.

" anggap ? haih.. "

kau dah melampau sangat ni sarang. tapi nak buat macam mana, kerja aku. aku keluar daripada lif. ramainya. perlahan aku berjalan untuk ke lobi hospital. kedai roti aku singgah sebentar. terus aku bayar untuk 3 jenis roti.

yes ! roti sausage, roti butter sugar 2 . hehe. aku gigit selamba sambil berjalan ke hadapan pintu utama hospital. sengaja aku pandang kiri kanan.

" takkan takde hero nak tolong hari ni ? "

aku gigit roti sekali lagi dengan geram. dahla baju ni haih. baju kebajikan hospital. jangan gelak. aku nampak comel dengan seluar hitam dan baju putih, dua - dua oversized.

.    .    .

"

huh "

pintu apartment aku buka dengan luas. aku pandang segenap ruang yang berada di hadapan mata aku. takde sebab. saje je. aku terus masuk ke dalam bilik. bersihkan diri dan kembali bekerja.

tuala aku capai dan mula untuk bersiap untuk harini. masuk office kejap. segalanya aku buat dengan keadaan yang sunyi, tiada bunyi music lofi yang biasa aku buka untuk memberi aku ketenangan untuk seketika. mood aku serabut.

aku sarung white kemeja v-colar, dengan white blue washed jeans yang panjang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aku sarung white kemeja v-colar, dengan white blue washed jeans yang panjang. chunky white shoes juga aku sarung, makeup ? nude blushy, dah. aku malas ni.

henfon aku berdering dengan tiba tiba, aku capai sambil mengenekan mascara di bulu mata. aku accept call tanpa melihat caller. suaranya sudah buat aku tersenyum senget.

애즌 007 | 정곡Where stories live. Discover now