š1• 2

310 14 0
                                    

3@p
@

" bagus " Namjoon meletakkan ganggang telifon. dia bangun dari kerusinya dan terus mencari fail bagi geng bulletproof. geng yang paling dikehendaki oleh KIA. dia membuka setiap satu helaian.

dahinya berkerut taat kala melihat bilangan geng tersebut. dia terus ke komputer. agent 004 serta agent 007 terus dipanggil menyuruhnya untuk bertemu.

" Im, tolong aturkan pertemuan aku dengan agent 007 dengan kadar segera " Namjoon menekan satu punat kecil pada telifon ofis.

" baik gen " Namjoon kembali membelek fail geng bulletproof. setiap helaian matanya ligat mencarinya.

" how could this happen.. " dia mengeluh halus. matanya memejam rapat mencari ketenangan. dia membuka matanya.

" shit! "

. . .

" bukan aku yang sebenarnya " Sarang memegang kasar kedua lengan Jimin dibelakang badannya. Sarang terus berjalan ke dalam lift.

" ape maksud kau " soal Sarang. suaranya kedengaran kasar tapi tenang. pita suaranya cukup membuatkan seseorang itu gerun. tapi tidak bagi Jimin.

" sebab aku hanya menyamar " jawab Jimin. dia mengaduh kesakitan sedikit apabila Sarang memegang lengannya terlalu kasar.

" penipu " Sarang keluar daripada lift. dari jauh Taehyung sudah berlari kecil kearahnya.

" weh yeo! " agent 004 menyapa ceria pada agent 007 yang sedang membawa Jimin untuk terus dibawa ke penjara KIA. Sarang memandang Taehyung dengan dahi yang berkerut.

" bwaeyeogiseo " Taehyung menyaingi Sarang. sampai sahaja Sarang di ruangan hadapan lobi aparment, unit KIA membawa Jimin kedalam kereta. sekelilingi persekitaran dikawal rapi oleh unit KIA.

" na? oh, gen panggil kita " Taehyung bagi kunci keretanya pada Sarang. Sarang memandang Taehyung seketika.

" aku bawak motorbike.. " Taehyung mengeluh halus. Hatinya berdesis, dia pun bodoh macam aku jugak ke?

" motorbike kau kat cafe kan? jadi naik jela kereta aku, and! aku bagi permision untuk kau test drive" Taehyung tersengih petak pada Sarang.

" thanks! " teruja Sarang mengikuti Taehyung ke tempat parking keretanya.

. . .

" wae gen " soal Taehyung apabila mereka berdua memasuki ruangan yang luas. dia berdiri tegak begitu juga Sarang. mereka berdua menantikan apa yang hendak dibincangkan gen Namjoon.

" korang sebenarnya ade ape-ape ke? " sekian lama Namjoon tidak memusingkan kerusi rodanya, kini memandang mereka berdua.

" agent 004 dan 007 " suara garaunya bergema segenap ruang tersebut. Sarang tetap fokus dan mendengar juga setia menanti apa yang hendak diberitahu kepadanya.

" aku sudah bagitahu, bahawa misi masing-masing tidak perlu diberitahu, atau meminta pertolongan dari agent lain! " tangannya menghentak mejanya kuat. Taehyung sudah menelan air liur perit.

" aku dah brape kali tengok korang, semasa kerja, diluar ataupun semasa menjalankan misi, korang tetap tidak mengikuti peraturan yang telah ditetapkan oleh KIA " gen Namjoon memandang Sarang yang mengekalkan wajahnya yang tenang.

애즌 007 | 정곡Where stories live. Discover now