ś1.22

80 4 0
                                    

yeo sarang
¥.

aku mengerling ke arah Mark yang sedang memandu dengan penuh fokus. pemandangan aku kembali ke hadapan. aku diheret sekali lagi. secara tiba-tiba telifon aku berdering,

fuck a fake smile~

" nae, yebuseyo? "

terus aku menjawab. dengar sahaja suaranya sudah membuat aku lega seketika. ingatkan masih marah pasal semalam em.

" sarang ah, jamkan jeollae ? "

" ahh.. ani, tak boleh " Jungkook bertanya mahukan alasan yang tetap dan kukuh.

" aku dengan namchin aku, bye " terus aku tutup panggilan tersebut. Mark yang dari tadi diam akhirnya mengeluarkan pita suara.

" chagi, nugu ? "

bahu aku terhinjut apabila dia bersuara. aduh. aku simpan telifon aku kedalam purse dan zip dengan laju. aku menjawab persoalannya dengan mengatakan bahawa tiada siapa.

" keurae "

tiba-tiba pulak panggil aku chagi ? ah.. masalah sekarang makin lama makin besar. macam mana aku nak settelkan satu-satu macam ni.

.   .   .

" kau duduk sini je, jangan pergi mana-mana, aku pergi tak lama " Mark menyuruh aku duduk di bar ini. dia berikan aku card nya. aku hanya akur. mata aku menghantar Mark ke ruang belakang.

makin tertanya-tanya ape yang dekat dalam tu. aku menongkat dagu sengaja. melihat ramai yang menari dalam keadaan mabuk. keluhan ringan aku lepaskan.

" miss? "

aku menoleh ke arah waiter tersebut. dia memegang wain dan gelas kecil sambil menatap aku. aku menggeleng dengan senyuman kecil.

lama lagi ke dia ?

.   .   .

third person
3@p.

" kau bawak perempuan tu kan ? " Woojin menyoal Mark yang berada dalam pangkuan bahunya. Mark minum sedikit wain yang dihidangkan.

" tak, dan jangan sesekali kau sentuh dia, sebab dia akan jadi hak milik aku selama-lamanyaㅡ "

" eoh?! wah, Mark dah jatuh cinta ? " Woojin tertawa besar bersama konco-konconya dan bodyguard dikeliling mereka.

" kalau aku kata ya, kenapa ? "

renspon dari Mark buat Woojin lebih mahu ketawa. tidak pernah lagi rakan karib jahil dia itu pernah jatuh cinta walaupun sekali.

" weh Mark, yang kau tau sebelum ni ape ha selain cinta ? fuck perempuan, jual dapat income, haih aku tak faham la dengan kau, dah berubah sejak betinaㅡ "

wajah Woojin segera di siku laju. Mark eratkan Woojin di dalam pegangan tangannya. bodyguard dan konco-konco nya mengacukan gun ke arah Mark. Woojin membuat sign untuk tidak mengacukan gun tersebut.

" a-ah! aku fah-am, now, let me-e go "

Mark melepaskan Woojin. mereka berdua tidak berkata apa-apa setelah insiden tadi berlaku. Woojin sengaja menghangatkan suasana dengan membawa 2 perempuan untuk menemani mereka berdua.

애즌 007 | 정곡Where stories live. Discover now