ś1.24

59 2 2
                                    


thirdperson
3@p.

" chagi "

Sarang memandang Mark dengan laju. mungkin terkejut kerana memanggilnya dalam keadaan yang tiba-tiba. Mark hanya tersengih kecil. jari telunjuknnya ke suatu arah. Jungkook yang baru sahaja sampai bersama seorang wanita dan seorang lelaki.

perlahan Sarang memandang ke arah tersebut. tak langsung dia terasa mahupun iri hati dengan wanita tersebut. dia kemudian memandang Mark semula.

" keurigu ? "

" chagi nak sangat jumpa Jungkook kan? pergilah, aku dekat depan sini, datang sini balik tau " tangannya menepuk perlahan kepala Sarang. lagak seperti seorang bapa kepada seorang anak.

" ugh, arraseo "

Sarang berjalan menuju ke arah Jungkook. Jungkook yang perasan kehadiran Sarang memandang ke arah Sarang dengan riak wajah yang kosong dan seperti sombong. aura kedinginannya juga dapat dirasai.

" oppa, ni siapa ? " Somi bertanya.

" ni Sarang, kawan rapat oppa " Jungkook hanya duduk dan hiraukan kewujudan Sarang yang masih disitu.

" ohh, wanjeong yeppeo " Somi tersengih kecil dan menyambung kata-katanya.

" keundae, kau nampak macam miskin, hm anak terbuang pun ade " Jungkook menarik lengan Somi untuk duduk bersama.

" ah, jeseonghamnida, aku nak cakap dgn Jungkook kejap "

. . .

" mian, adik aku memang mcm tu, apehal nak cakap dgn aku ni ? "

Sarang hanya menundukkan pandangan. tangannya berselisih antara satu sama lain. air liur ditelan perit. sedaya upaya untuk menyembunyikan personaliti dirinya di hadapan Jungkook.

" aku mintak maaf, sebab pasal Mark "

Jungkook menatap wajah Sarang yang langsung tidak membalas pandangannya. perlahan dia menarik dagu Sarang untuk memandang ke arahnya.

" kau bercakap dgn lantai ke asyik pandang bawah ? "

' kasar ' desis hati Sarang. Jungkook dah berubah sedikit daripada dirinya yang asal sejak Sarang sudah mula rapat bersama Mark dan bukan dia.

Sarang menolak tangan Jungkook perlahan. dia kemudian menundukkan kepalanya sedikit kepada Jungkook. tanda untuk dia mahu beredar.

" yah "

lengannya ditahan daripada belakang. Sarang menarik lengannya kembali.

" jangan jadi cliche "

Jungkook berjalan kehadapan Sarang dan menatap wajahnya. dia yang baru perasan tangannya masih di lengan Sarang di tarik semula.

" kau dgn mark ade ape-ape ? "

Sarang memandang wajah Jungkook dengan riak yang kebingungan. tak pernah pun dia dan Mark mempunyai hubungan yang special.

" ani, only for tonight, he ask for my favor to be his yeochin "

Jungkook hanya mengangguk faham. Sarang mengatakan bahawa dia mahu beredar. Jungkook hanya menuruti kehendaknya. hanya pandangannya sahaja membawa Sarang untuk memasuki dewan semula. keluhan ringan dihembus perlahan.

애즌 007 | 정곡Where stories live. Discover now