פרק 15 / אנג'ל

7.3K 412 221
                                    

הפרק מכיל קטעים מיניים מפורטים לאחריות הקורא.

״אתה בא מלאך?״ צ׳ייס חיכה לי כבר בתוך הבריכה החשמלית שהוא קנה לי, ואני עדיין סירבתי להאמין למציאות מול עיני.
הוא באמת כל כך קשוב אלי עד שידע כמה אני מדבר על הבריכה החשמלית ההיא? הוא באמת בזבז את הכסף הלא מאוד רב שלו על דבר כה יקר תחת כותרת המותרות רק למעני? רציתי לעשות משהו עבורו, רציתי להחזיר לו תגמול הולם, לעשות למענו משהו שישמח אותו, אבל... אני לא חושב שאני מכיר את צ׳ייס מספיק כמו שהוא מכיר אותי, בכל אופן נאלצתי להתמודד עם מקרה אחר לגמרי באותם רגעים.
צ׳ייס מחכה לי עירום בבריכה חשמלית בתוך הבית שלי, ואני פשוט קפוא בחדר לייד, עירום תחת החלוק העבה שמסתיר את גופי הרועד, מפני שכשהסכמתי להתקלח עם צ׳ייס אני חושב שקצת שכחתי מהעובדה שהבגדים לא נכנסים איתנו למקלחת.

עירומים לגמרי... אני אראה את ה... הוא יראה את הגוף שלי! אני כל כך לחוץ, מה אם הוא לא יאהב את הגוף שלי? מה אם... לא. לא!
אנחנו שני גברים, שנינו בוגרים, ואנחנו... אנחנו אפילו לא זוג! אנחנו... הו לעזאזל, למה הכנסתי את עצמי?

פסעתי באיטיות אל עבר חדר האמבטיה, לא רגיל לראות את הפריט העצום והורוד הזה כך במרכז החדר שהיה אז חדגוני, החלוק עוד הדוק על גופי, ועל פי המבט המשוחק על פניו - צ׳ייס מודע היטב לעובדה שאני על מצב רטט.
״מה לקח לך כל כך הרבה זמן? קדימה בוא לכאן, לפני שהמים יתקררו.״ הוא קרא לעברי בקול נמוך מבדרך כלל, נראה שהעלילה כולה כבר מתוכננת היטב במוחו אך אני פשוט... ״אולי כדאי שאתקלח אחר כך?״ הצעתי, אך לא התכוונתי לכך.

למען האמת... אני משתוקק להכנס לבריכה הזאת עם צ׳ייס, לשבת על בירכו אולי, להרגיש את זרועותיו הרטובות על העיקולים בעורי העדין, להניח את ראשי על חזהו החם, אבל לעזאזל... אני כל כך פחדן, אני בטוח שאכנס לשם ופשוט אשב הכי רחוק שרק אפשר מימנו, מה אם אעביר מסר שגוי? לא. אני צריך להיות אסרטיבי! זה בעלך לעתיד אנג׳ל לכל הרוחות!
מה? אני? לא זו טעות, זה לא אני שאמר את זה, זה החום מהבריכה החשמלית שכנראה שיבש את האווירה.
כמה אירוני זה שאני מדבר על בריכה חשמלית, ומדבר לעניין לשם שינוי.

זהו זה, אני חייב לעשות צעד, אני חייב להכנס פנימה! ברגע אחד של אומץ פשטתי מעצמי את החלוק, נרתע מהצורה המינית בה הוא החליק מטה מאחורי ומהמבט המפוחד שאני בטח שולח, כך עומד חשוף לגמרי לנגד עיניו האפורות והכל כך רגועות של צ׳ייס, שמביט בי כאילו אני ארוחת הערב שלו, כאילו אני פיצה, אך עדיין בצורה אוהבת ומתחשבת, מבט שגרם לי להרגיש... מוגן.
נכנסתי למים באיטיות, רגל אחר רגל, נהנה מהתחושה החמה על עורי הקר, וכמובן משתדל שלא לפזול לכיוון מפשעותיו של שחור השיער, אסור לי להיראות בעיניו כל כך זול, למרות שאני כל כך רוצה רק להציץ, לא. אני אשמור את העיניים הירוקות והיפות שלי לעצמי הפעם.

פיצה בוי Where stories live. Discover now