Sziasztok
Igen, megint nem rész. Amit sajnálok...De ígérem, hogy fogok hozni részeket.
Igazából mondani szeretnék valamit mindenkinek.
Olvastam az ezelőtti rész kommentjeit...Valaki azt tanácsolta nekem, hogy rajzoljam le karakterekkel az érzéseimet, hogy jelenleg mit érzek.😍
Mivel a rajz nem az én hatás köröm, így megpróbálom szavakba ölteni, ami inkább írás.Hol is kezdjem?
Nos mikor először elkezdtem ezt a kis könyvet, azt hittem, hogy nem fog olyan nagy sikert aratni, holott egyszerű képes könyv. De úgy látszik, hogy óriásit tévedtem.
A 14K nézetséget, az 5K szavazatot, nem magamnak köszönhetem, hanem csakis NEKTEK😍😍😍
Nektek, bizony!
Miattatok jutott ilyen messzire ez a kis könyv.
Vártátok türelmesen a részeket, akkor ott vannak a kedves kommentek, amiket visszaolvasok esténként...elsírom magam.
De szó szerint. Mert egyszerűen annyira jól esik, hogy ilyen kedvesel vagytok a könyvvel, és velem is (amit nem tudom, miért érdemlek meg, hiszen volt rá példa, hogy nagyon sokáig nem hoztam nektek részeket😭 Amiért még mai napig is büntudatom van💔💔💔)
Egyszerűen nem tudom szavakba önteni azt amit most érzek. Annyira jól esik visszaolvasgatni a kommenteket, nézegetni, hogy sokatoknak játékokkal, horoszkópokkal, meglepikkel, esetleg sexy boys képekkel örömöt okozhatok.
Őszintén gyerekek, nekem sokkal fontosabb az, hogy nektek örömet, kikapcsolódást, fangörcsöket tudok nektek okozni ezzel a kis könnyvel (amit nem tudok, hogy mennyire sikerül)
Nekem sokkal fontosabb az, hogy nektek mosoly legyen az arcotokon a képekkel, mert igyekszem hozni a kedvenceiteket. És lehetőleg olyan képeket, amiken kizárólag fangörcsölni lehet.Na de, nem is a 14K és az 5K szavazat a fontos. Hanem az, hogy a kedvenc olvasóimnak, akik mind végig kitartóak voltak, kedvesek voltak, kedves kommenteket írtak nekem, mosoly legyen az arcukon.
Remélem, hogy ez sokszor sikerül. Ha valakinek rossz kedve lenne, akkor megkérem, hogy írjon nekem privátba segítek szívesen. Aztán, hogy jobb kedve legyen, meglepem képekkel, érdekességekkel, amv-kel, meg amikkel tudom.
Drágáim...annyira, de annyira köszönök nektek mindent. De tényleg!
Nélkületek nem jutottam volna idáig. Ti vagytok a legeslegjobbak😍😍😍😍
Imádlak titeket.A következő részig búcsúzom tőletek😍😍😍😍
U.i: Estére itt hagyok nektek a Kamihami No Asobi című animéből (ha valaki látta) egy Loki-t😍😍😍😍
És Akatsuki sexy képeket
YOU ARE READING
Naruto Boys/Girls/Bijuu
RandomA Naruto karaktereivel képek. Szereplők Bijuuk Shippek Jinchuurikik és Bijuuk Naruto sexy boys Akatsuki Kagék Naruto girls Naruto wallpaper Naruto AMV Naruto logo Infók És még sok más Amit kértek azokat hozok😊😘