פרק 30

8.6K 513 258
                                    

הפרק מוקדש לאלייה המתוקה!! 

שנינו נעמדנו. אחד ליד השנייה. אמא שלי עמדה קפואה לכמה רגעים ארוכים והלב שלי פעם במהירות ובחוזקה. הרגשתי כאילו אני עומדת להתעלף ולרגע חשבתי שאני חולמת. אמא שלי באמת טסה עד הנה בגלל זה? מה כבר אמילי אמרה לה שגרם לכך. היא באמת סיפרה לה הכל?

אני מרגישה נבגדת על ידי אמילי אך זה לא המטרד הראשי כרגע. אני מוטרדת מהעובדה שאמא שלי עומדת מולי ומול סקוט אחרי שתפסה אותנו מתחממים... נגיד ככה. נשמתי עמוק ובלעתי רוק. רק מהבעת פנייה אני יודעת שהיא מאוכזבת וכועסת אך לפני הכל המומה.

הזמן כאילו לא זז וכל מה שאני רוצה זה להעלם.

"תתרחק מהבת שלי." אמא שלי אמרה בקול רועד ספק מזעם ספק מרצון לבכות.

"אמא." נשמתי החוצה. סקוט התרחק ממני כמו שביקשה ונעמד דומם. הסתכלתי עליו והוא הסתכל על אמא שלי. "אל תדברי מיה." אמא אמרה ובכעס ברור נשמע בקולה. "מהרגע שאתה יוצא מהדלת אתה לא מתראה עם הבת שלי יותר. הבנת?" היא דיברה לאט וברור, ניצוץ של כעס היה ברור בעיניה.

"מצטער גברת גיבס שלא הצגתי את עצמי כראוי ושלא שמעת עליי עד לא מזמן." קולו חזק וברור אך רגוע מאוד, כאילו הסיטואציה בה אנחנו נמצאים לא מפריעה לו. "אבל לפני שתשללי את מערכת היחסיים שיש ביני לבין הבת שלך אשמח שתכירי אותי קודם." מערכת יחסים? אנחנו במערכת יחסיים? התאפקתי שלא לחייך והשארתי הבעה חסרת אונים.

"אני שמעתי עלייך מספיק." היא ירקה, כאילו נגעלת ממנו. "אתה פגעת בבעלי! הרסת לנו את הרכבים! אני לא רוצה לשמוע שום מילה ממך ובטח שלא להכיר אותך. יש לך הזדמנות אחרונה לצאת מכאן לפני שאני מתקשרת למשטרה הבנת?! לבת שלי אתה לא תתקרב!" היא צעקה, נמצאת בסערת רגשות.

"אמא!" הרמתי את קולי.

"שתקי מיה!" היא צעקה. "איך את מסוגלת להתקרב אליו אחרי שאת יודעת מה הוא עשה לנו?!" הטיחה בי.

"אמא בבקשה תקשיבי למה שיש לו להגיד." ביקשתי בתחינה. אני בטוחה שסקוט ימצא מה להגיד לה שאולי ישנה את דעתה עליו. הרי הוא עשה את זה איתי. "הוא לא עשה את זה אמא, בבקשה."

"לא. לא. אני לא רוצה לשמוע ואני לא מאמינה למילה שיוצאת לך מהפה מיה, מצטערת!" היא הרימה את קולה.

"אני מצטער על מה שאת חושבת שעשיתי אבל אני יכול לגרום לך להבין אם תתני לי." סקוט אמר.

"מה לא הבנת שאני לא רוצה לשמוע ממך! תצא מכאן!" היא צעקה. בשלב הזה ראיתי את ג'ו עומדת מול החדר שלי וצופה במתרחש, כנראה מתלבטת אם להתערב. סקוט נשם עמוק והסתכל עליי. הוא רואה שאמא שלי עומדת על שלה והיא לא תהיה לו קלה כמוני, הוא בטח מבין את זה ולכן הוא מהנהן, מסתכל עליי ומחכה לאישור שאותו אני נותנת כהנהון חזרה. לפני שעקף אותי הוא שלח ליטוף קל בגבי, ליטוף שכמעט לא נראה אך הורגש היטב בשבילי. אמא שלי פינתה לו את המעבר והוא יצא מבלי להביט לאחור.

FORCEWhere stories live. Discover now