פרק 15

10.6K 540 132
                                    



שבוע עבר וחודש אוגוסט החל. החודש אני עוזבת. אני מתרגשת, עצובה ושמחה כאחד. אני מתרגשת מהמחשבה על לימודים בניו יורק, עצובה מכך שאעזוב את המשפחה שלי ואת אמילי ושמחה שאני יוצאת לדרך חדשה עם החבר הטוב החדש שלי.

התחלתי עם הארגונים, טוב, יותר נכון אמא שלי מאחר והיא יותר מתרגשת ולחוצה ממני כנראה. היא לא רוצה שיחסר לי כלום. כבר סידרנו את עניין המעונות ולקראת סוף החודש אכיר את השותפה החדשה שלי לחדר.

ביקשתי יום חופש אתמול מאחר ואמילי רצתה שנבלה יחד ושאבוא לישון אצלה, סקוט אישר לי את זה בלי בעיה מה שהפתיע אותי מאוד אך לא שאלתי שאלות וברגע שהסכים יצאתי מהמשרד שלו לפני שיכל להתחרט.

אמילי הצליחה לשכנע אותי לבוא איתה למסיבה אתמול, מסיבת בריכה. אם לומר את האמת נהניתי מאוד וזו פעם ראשונה שהצלחתי ליהנות ממשהו כמוה. לא התביישתי בגוף שלי כמו פעם אך בכל זאת לא שמתי ביקיני כמוה, שמתי בגד ים שלם אך הפעם בלי מכנס קצר.

ישנתי אצלה. לא קבעתי עבודה במסעדה להיום לכן לא הייתי לחוצה לקום מוקדם. התעוררנו בבוקר כששתינו נראות כאילו עברנו מלחמה. השיער שלי היה מבולגן ופרוע משינה וכך גם שלה. לא נראינו כמו מיליון דולר. צחצחנו שיניים, החלפנו בגדים והיינו מוכנות ליום בילוי נוסף. החלטנו לנסוע לקניון, לאכול משהו ואז קצת לים. לבשתי את בגד הים שלי שהספיק להתייבש מאחר ותליתי אותו בחוץ, מעל שמתי את אחת משמלות הקיץ שקניתי לא מזמן והייתי מוכנה.

אמילי שמה בגד ים אחר ולא את מה שלבשה אתמול ומעל גם היא לבשה שמלת קיץ שחורה בעוד ששלי הייתה פרחונית, ורודה/לבנה. לא קנינו כלום בקניון אבל אהבנו את המבחר הגדול שהיה לנו והמשכנו להסתובב בין חנויות.

לקראת השעה אחת הלכנו לאכול צהריים ובשעה שלוש הגענו אל חוף הים. אמילי החליטה שהיא רוצה להשתזף בעוד שכל מה שאני רציתי היה להיכנס למים. ישבתי איתה קצת עד שגררתי אותה איתי אל המים. היא לא הספיקה לאסוף את שערה ודחפתי אותה למים. היא צווחה ותפסה אותי יחד איתה.

מים מלוחים נכנסו לי לעיניים ולפה. ירקתי אותם ומצמצתי כמה פעמים בעודי מוחה עם גב ידי את עיניי. שחינו קצת וכשנמאס לי יצאנו מהמים. אמילי נשכבה על המגבת שלה ואני התיישבתי ושיחקתי בחול כמו ילדה קטנה. אם אני אשכב כמוה בניסיון להשתזף לא רק שאצא עגבנייה מהלכת ולא שזופה כמוה השיזוף שלי גם לא יהיה יפה מאחר ואני עם בגד ים שלם.

"מיה." היא קראה והפנתה את ראשה לכיווני. המהמתי והסתכלתי עליה במבט חטוף לפני שחזרתי ליצירה שלי על החול. "את חושבת שנשמור על קשר?"

"למה שלא נשמור על קשר?" שאלתי אותה והסתכלתי עליה.

"בחייך, את תהיי שם ואני אהיה כאן. יש שלוש שעות הפרש בייננו. אני בספק אם נדבר יותר מפעם אחת בשבוע." היא אמרה.

FORCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin