פרק 29

9.1K 535 232
                                    

פרק 29

שלושה ימים עברו. לא הייתי מסוגלת להתרכז ולא הייתי מסוגלת להתראות עם סקוט. הרגשתי רע. הרגשתי כל כך רע וזה בגלל אמילי ובגלל המחשבה שאימא שלי תגלה על כל זה. אמילי תספר לה הכל. מה אבא שלי יגיד?

אולי אני באמת עשיתי טעות שנתתי לו להיכנס לחיים שלי. אולי עשיתי טעות כשהסכמתי לתת לו הזדמנות. הוא לא בן אדם קל, הוא קשה כמו אבן ואני בקושי מצליחה לקרוא אותו אם בכלל. מה אם הכל הצגה? מה אם אני עוד כיבוש בשבילו? אני כזו מטומטמת. נתתי לו לנשק אותי ולשכב איתי מהר מידי.

כמו ילדה קטנה התלהבתי והתרגשתי מתשומת הלב שקיבלתי מבחור לוהט כמוהו. בתוך תוכי רציתי לרצות אותו. לא רציתי שיתרחק ואהבתי את המגע שלו עליי. זה לא הרגיש זר ולא נכון. ההפך. זה הרגיש הדבר הכי מוכר ונכון. כאילו רק הוא ידע איך לגעת בי ובכל זאת בגלל ההתרגשות הזו אני הסכמתי לו לכבוש אותי וזו כנראה הטעות שלי.

התחמקתי ממנו כבר שלושה ימים וג'ו אמרה לי שאפילו בא למעונות כמה פעמים אך בכל הפעמים האלה אני לא הייתי. וכשכן הייתי נעלתי את כל הדלתות כדי שלא יצליח להיכנס אם יגיע. אני לא סומכת על עצמי בסביבתו. הוא יצליח להגיד משהו שישנה את דעתי ואני אפול ברשת שלו פעם נוספת.

לא שמעתי מהמשפחה שלי מאז שדיברתי איתם בפעם האחרונה, לפני שלושה ימים. בדיוק כמו שדיברתי עם אמילי. אם הייתה מספרת ההורים שלי כבר בטח היו מתקשרים.

היום לא הלכתי לשום שיעור. לא היה לי חשק לקום מהמיטה. השעה עשר בבוקר ואני בוהה במסך הטלפון השבור שלי. אני צריכה לתקן אותו. השאלה היא מתי אתקן אותו. זו הדאגה האחרונה שלי כרגע. איאן גם התקשר אליי כמה פעמים.

עניתי לו פעם אחת ומאז לא עניתי כי כל מה שעשה היה לתקוף אותי בשאלות. אני יודעת שאני גם לא בסדר שאני עושה דבר כזה. אני לא בסדר שאני מתחמקת ממנו. מסקוט.

נבהלתי כשעל מסך הטלפון שלי שמה של ג'ו עלה. עניתי לה. "היי ג'ו." קולי שקט.

"היי בייבי." קולו של סקוט נשמע. הוא נשמע רגוע. לא משהו שציפיתי לו. קפאתי.

"מה... מה אתה עושה עם הטלפון של ג'ו?" שאלתי.

"פגשתי אותה באמצע הדרך לשיעור שלה. איפה את?" שאל ושמעתי את הנשימה העמוקה שנשם. יש לי הרגשה שהוא לא פגש אותה במקרה.

"סקוט אני לא –"

"זו שאלה פשוטה מיה." הוא ניסה לא להישמע חסר סבלנות אך זה לא כל כך עבד.

"בחדר שלי." מלמלתי.

"אני בדרך אלייך." הוא אמר ואז ניתק. נשפתי וקמתי כדי לצחצח שיניים ולהתבשם מעט. הרגשתי מלוכלכת, לא נקייה. כשסיימתי ואפילו החלפתי בגדים לטייץ שחור וחולצה לבנה קצרה עם ציור של אבטיח נשכבתי חזרה במיטה שלי והתכסיתי בשמיכה. התעסקתי קצת בטלפון אך לא הרבה והנחתי אותו על הכרית לידי.

FORCEWhere stories live. Discover now