הודעה

2.7K 150 50
                                    


כמה בנות שלחו לי שכדי שאעשה מטרות של דירוגים ותגובות כדי שיהיה לי את הצורך לעלות פרק איך שתגיעו למטרה.
אני לא מבינה בזה,באמת שאף פעם לא עשיתי את זה וזה פשוט שכבר כמה בנות אומרות לי לעשות את זה נטו מכוונה של כדי שתעברו את זה ואז אני אהיה חייבת לעלות פרק ויהי מה.
ככה אולי אם תבוא לי תקופה קשה ואני ארגיש את הצורך להתרחק כי אני כזאת,יהיה יותר קשה לי לעשות את זה מהאחריות שלי למטרה שלכם.תגידו מה אתן חושבות על זה,ככה או ככה תמיד אני אעלה פרקים,פשוט זה נטו בשביל הטווחי זמן.דעות לגבי זה יתקבלו בברכה❤️
ומשהו שאני חייבת לספר,היום נסעתי באוטובוס לבסיס וישבה לידי מישהי,ראיתי שהיא קוראת סיפור בוואטפאד.כל כך רציתי לשאול אותה מה היא קוראת,עברו עשר דקות לא שאלתי,ואז אמרתי יאללה חיים פעם אחת אני אהיה חוצפנית ואשאל אותה למרות שהיא בטח תבהל שבטעות סטיתי עם עיניי לטלפון שלה,אבל זה קורה לכולם לא?
קיצר,שאלתי אותה.והיא אמרה לי שהיא קוראת סיפור כלשהו,ואז שאלתי אותה איזה סיפורים היא קוראת,אז היא סיפרה לי שהיא סיימה לקרוא את קללה ושעכשיו היא קוראת את הטבע שבי.
נהייתי אדומה בקטע אחר,ואז היא שאלה אותי אם אני קוראת גם אז אמרתי בטח בטח שאני קוראת,אבל אז לא התאפקתי ואמרתי לה שהסיפורים האלה שלי.
היא חשבה שאני עובדת עליה,ושאין מצב זה סיפורים עם חצי מליון קוראים אין מצב שהכותבת תשב לידה באוטבוס,כיאלו בואו היא עשתה ממני כותבת מפורסמת ואני סך הכל חיילת שבקושי התעוררה בבוקר,ואז חייכתי אליה ואמרתי לה אני יכולה להוכיח לך,הראתי לה שהסיפורים האלה שלי.הסיפורים שלי.

והיא פשוט חיבקה אותי וצעקה בכל האוטבוס,הרגשתי כמו ביונסה לרגע.אשכרה מספרת לי שהיא וחברות שלה כל היום מדברות על הסיפורים שלי ושהן כל הזמן מעלות סיטואציות של מה יכול לקרות בהמשך וזה הדהים אותי.
להרגיש את האהבה שלכם זה משהו מטורף.

אז עדן כהן אהובתי,אני אוהבת אותך מאוד ואת מקסימה ואני אוהבת את כל הקוראים שלי❤️❤️הפרק הבא בשבילך❤️

תגידו מה דעתכם על המטרה של דירוגים ותגובות,אני יודעת שגם בלי זה אתן תמיד כאן.
אבל אני באמת מפחדת שיום אחד יקרה משהו ואני שוב יעלם,אני לא אומרת שזה יקרה ואני רוצה בזה,אבל הכל יכול לקרות.אני מעדיפה להיות מוכנה ושיהיה לכם מין ערבות כזאת ממני.כדי שאני אעמוד במילה שלי.
תגידו את דעתכם❤️

קללה של אושרWhere stories live. Discover now