Page 29 [END]

603 59 101
                                    

Note: Imagine this story before clap era

********************

Seventeen berpakaian sweater hijau bertuliskan Specialized Videotape Technology Inc di bahagian belakang. Mereka berlima belas termasuk Manager dan CEO sibuk mengendap-hendap bangunan bercat hitam putih berjarak 8 meter dari mereka.

Walaupun mentari pagi ini sudah naik seperti hari-hari yang lalu, kawasan yang dulu sibuk dengan manusia sejagat kini sudah sepi. Terlalu sepi hingga hembusan nafas pun dapat didengari.

"Pstt hyung bangunan ni berhantu ke? Asal seram sejuk je aku tengok" Wonwoo yang berada di bahagian belakang kereta berbisik kepada Managernya yang berada dibahagian pemandu. Dia sesekali mencuri pandang kepada member yang lain untuk melihat reaksi mereka.

"Pandai lah kau berhantu..  Ni bangunan aku tau tak" tanpa disangka si CEO yang berada di sebelah manager mendengar pertanyaan Wonwoo. Dia dengan angkuhnya menjeling wonwoo.

"Ehh lupa lak Mamat ni hidup lagi" suara Wonwoo kedengaran tenggelam-timbul. Dia tersenyum sinis walaupun sudah dijeling atasan tertingginya.

"APA KAU CAKAP??!!  PECAT BARU TAU"

ㅋㅋㅋ

"Pftt Ceo tu macam coups kan" The8 yang berada di bahagian paling belakang kereta berucap pelan. Disisinya ada Jun dan Mingyu yang juga sibuk memerhati suasana Pledis Ent yang 360° berbeza dari biasa.

"Kan~ perasan berkuasa pftt ingat kita takut ke?" Mingyu tanpa rasa takut membalas dengan nada yang agak kuat. Dia menyisirkan rambutnya menggunakan jari, membuatkan aura kejantanan nya terserlah.

"Aku dengar tu Kim MingebusGyu" jika Mingyu dengan aura kejantanan dan keperempuanan yang sentiasa berubah, ada pula S.coups dengan aura kekejamannya yang sama dengan aura Jeonghan. Mungkin pengaruh AngelYoon kuat sangat kot.

"Jadi kita nak buat apa ni? Aku dah tak sabar nak jadi macam cerita mission impossible ni" Dk tampaknya begitu teruja. Dia melompat-lompat sehingga menggegarkan seluruh kereta. Memang sudah sah lah gelaran kuda itu sangat sesuai dengannya. Bantahan ditolak.

"Sorry yang layak berlakon mission impossible tu aku ok?tersebut dengan darah campuran ini tiba-tiba sahaja berbangga diri. Dia menepuk dada bidangnya betul-betul didepan Dk.

Si Dk pula hanya mampu menjeling sambil membayangkan bagaimana cara mahu menghapuskan Leonardo Dicaprio Korea ini secepat mungkin dan merampas gelaran tersebut.

Sibuk berfikir sehingga tidak sedar dia sudah tersenyum mengalahkan orang gila sehingga semua yang berada didalam kereta memandangnya pelik.

Horse smile

"Dengar sini.. Bilik CEO tingkat dua..  Semua akses jalan dilengkapi CCTV so ada idea macam mana nak tarik perhatian? " Woozi yang menutup hampir keseluruhan kepalanya dengan hoodie itu tiba-tiba bersuara. Joshua yang berada disebelahnya bersangka makhluk hantu tidur ini sedang melelapkan mata. Tapi rupanya dia sibuk merancang strategi?

Hell yeah diam-diam ubi berisi.
Sediakan payung sebelum hujan :')

"SERAHKAN KERJA TU KEPADA BOO SEUNGKWAN"

"mwo? Why mehh asal sebut nama diva terhangat masa kini? ._."

******************

"HELLO KAMI DATANG NAK BERAYA NI! SETAKAT DUIT 50 POSEN KAMI TAK HADAP!!  KAMI NAK RM500K BOLEH TAK?"

[C]Sequel To Diary:Transmission [Season 5]Kde žijí příběhy. Začni objevovat