Penjelasan

61 3 0
                                    

Annyeoung...author buat bab ni sebab nak jelaskan pekerjaan sebenar semua cast dalam Papa Boxing I 💖 You...

Okay shall we start?Here we go!!!

Arfa-Pekerjaan dia memang doktor pediatrik.

Ashraf-Dia peguam dekat syarikat guaman milik Ilham dan juga guru yang mengajar tinju pada waktu malam bersama Ilham.Dia membuka kelas tersebut atas titik peluhnya sendiri dan mempunyai gym yang terbesar di bandar Seoul.(hentam jela...).

Ilham-Syarikat guaman tempat dia dan Ashraf memang hasil dari titik peluh dia sendiri.Pekerjaan part time dia ialah penyiasat persendirian.Sebenarnya ayah dia ada syarikat penyiasatan persendrian dan Ilham dengan senang hati membantu ayahnya kalau ada waktu lapang.

Nabihah-Kerja tetap ialah doktor bedah.Kerja part time pulak penyiasat persendirian.Partner pada Ilham.Sebenarnya Ilham yang mengajak Nabihah untuk menyertainya.Nabihah hanya menurut.

Jungkook-Dia memang polis.Dia bekerja pada bahagian penyiasatan.Selalu bekerjasama dengan syarikat Bighit.

Taehyung-penyiasat persendirian.Ada syarikat sendiri iaitu Bighit entertainment.Ditubuhkan bersama Jungkook dan Jin.

Jin-Pekerjaan sebenar doktor pediatrik macam Arfa jugak.Tapi dia juga merupakan pemegang jawatan penting dalam Bighit entertainment.

Affiey-Seorang pekerja yang bekerja dibawah syarikat penyiasatan ayah Ilham.

Itulah sedikit pendedahan berkenaan pekerjaan sebenar diaorang...so,korang faham tak siapa diaorang sebenarnya?Kalau tak faham,dipersilakan untuk bertanya.Author akan cuba jawab soalan korang.

*semuanya hanya rekaan semata-mata...*

Papa boxing,I ❤U!!!!Where stories live. Discover now