Chapter 09

4.5K 320 158
                                    

[TROY RANDAL]

Sebenarnya dua hati bah saya mau pi birthday party Kelsah. Saya baru saja kenal dia tapi cara dia bergaul sama saya macam lama sudah kami kenal.

Bila masa saya kisah pasal semua ni? 🤔 Dulu saya baru kenal perempuan pun, relax saja saya bawa balik rumah, check in hotel. 😅

Saya betul2 sudah berubah kah ni? 😂

Last2 saya pigi juga tu party. Saya ikut location yang Kelsah bagi saya, rupa nya tu party dia di nightclub. Masa saya masuk tu nightclub, betul2 pack sudah ni.

Sana sini tu sexy chicks, ada lagi yang sengaja pi gesel2 body diorang di badan saya. Saya kasih limpas saja semua sampai lah saya nampak Kelsah, di meja hujung dekat stage. Ada dua orang kawan perempuan sama2 dia.

"Hai Troy!!" Kelsah tarik tangan saya ikut pi meja diorang.

"Hai..Happy belated birthday again. Sorry no present. Sa tidak tau apa ko suka." Terpaksa main bisik di telinga sebab kuat bah tu music. Damn..masa saya bisik tu, punya wangi dia punya perfume dia.

Troy, please behave...

"It's okay. This is my girlfriends...Beth and Stella... Girls, meet Troy Randal."

"Hai Troy..the famous handsome lawyer."

"Nice to meet U Troy." Diorang berdiri di kiri kanan saya sambil tarik sampai saya terduduk di sofa.

Saya telan air liur saja aah, tiba2 pula 3 orang hot girls kiri kanan saya. Yang satu pakai skirt yang betul2 pindik, saturang pakai tube dress, yang satu lagi pakai backless top. Habis satu2 saya scan. 😏

Saya tidak tau apa diorang cerita, saya just enjoy minuman saya sambil dengar music...and of course sambil cuci mata. Kelsah dari tadi duduk di sebelah saya, saya tidak sedar pula bila masa tu tangan dia berpaut di tangan saya. She seems to have fun so saya kasih biar saja.

Dekat2 midnight tu, makin rancak sudah suasana tu club. Kelsah dan kawan2 dia pun start sudah menari2 sana dance floor. Macam2 bah style diorang menari, honestly..memang cukup menggoda tapi mata saya tetap stick tinguk Kelsah sebab every time dia menari mata dia balik2 tinguk saya.

"Troy...jom..join us dance."

"Ya bah Troy...boring lah ko duduk2 saja." Berabis lagi tu kawan2 Kelsah pi tarik saya sampai di dance floor.

Saya berdiri depan Kelsah, walau pun saya minum banyak tadi tapi saya masih sedar lagi, belum mabuk lagi. Macam tiang pula saya ni si Kelsah pi menari2 di badan saya. Gadd...this is so tempting...Tidak lama saya di sana, saya terus balik pi meja kami. 

"What's wrong?" Bilang Kelsah.

"Nothing. Lewat sudah ni...Sa mau balik."

"Ok...Girls!!" Kelsah panggil kawan2 dia.

"Yes?"

"Troy mau balik sudah ni. I guess we should leave too." Bilang Kelsah.

"Bah...Kel, ko ikut Troy lah, sa mau hantar Stella balik, jauh lagi mau hantar ko. Bulih kah Mr Troy?"

😳

Kalau diorang datang sama2 tadi kenapa diorang tidak bulih balik sama2? Tapi saya malas mau tanya lebih2. Saya tidak kisah juga kalau Kelsah ikut saya.

"Can I--er---follow U?" Bilang Kelsah.

"Sure..Bah, let's go."

"Thank U, Troy sebab join kami." Masa ni kami dua saja di parking lot, baru mau sampai di kereta saya.

The Hidden Past (Season 2) [COMPLETED]Where stories live. Discover now