pARt_8

6K 305 3
                                    

            "Then need me!".

             " Never!!".Tengku Zafreen menolak Melsa kebelakang dengan kuat.

            "Alah..apa yang susah sangat?.You kahwin dengan i nanti tak adalah orang cakap yang you ni gay.Senang kan?". Melsa tidak mengalah.

             " Kahwin dengan you bukan senangkan hidup i tapi sukarkan lagi hidup i,tahu tak?.Perempuan ni menyusahkan!.Lebih-lebih lagi perempuan gedik dan tak tahu malu macam you ni".Balas Tengku Zafreen yang sudah sedikit.Bahasanya turut bertukar seperti sediakala.Dahi Melsa ditunjal kuat.

            "Sakitlah!.Ah..you jangan nak bagi alasan dekat I.you dah tunjal dahi I berapa kali sejak kita jumpa.Kalau saham I turun macam mana?.You kena bertanggungjawap sekarang.Kalau tak I bagitahu mummy you yang you tarik i masuk bilik you dan buat benda yang tak senonoh dekat I". Melsa berpura-pura mahu mengugut.Langkahnya diatur ke arah pintu.

           Tengku Zafreen menyilangkan kedua tangannya ke dada." Trylah".Cabarnya.

            "Okey..you ingat i tak berani kan?.I pergi sekarang".

            " Pergilah".

              " I pergi...."

             "Just go".

               Melsa merengus geram.Pintu dibuka dan...melsa terjatuh disitu.

                Tengku Zafreen tersenyum mengejek." Nak ugut i konon.Pintu keluar pun tak kenal yang mana satu.You duduklah dekat bilik air ni dulu ya?.Kalau mood i baik,i datang balik tapi rasanya mood i tak baik hari ni.Well..i'am a gayboy,right?".

           "Zaf..zafreen.Tunggu!". Bantah Melsa apabila Tengku Zafreen mahu menutup pintu.Belum sempat Melsa berdiri,pintu itu sudah ditutup.Tak guna!.

            " Zafreen!".

          Tengku Zafreen menutup pintu bilik air dengan kasar lalu pintu itu dikunci dan Tengku Zafreen segera beredar dari situ tanpa menghiraukan laungan Melsa yang masih berada di dalam.

        ------------------------------------

            
"Zaf,nampak Melsa tak?.Tadi cakap nak ke tandas.Sampai sekarang tak turun lagi". Tanya Engku Zalia saat Tengku Zafreen menarik kerusi di meja makan.Wajah anak lelakinya dipandang.Menanti jawapan.

         " Don't ask me about that stupid girl.I hate it!".Balas Tengku Zafreen kasar.

             "Zaf, tak baik cakap Melsa macam tu". Tegur Engku Zalia lembut.

             " Yaa right.Perempuan semua baik!.Yang tak baiknya Zaf lah kan?.Suara Tengku Zafreen mula meninggi.

              "Mummy tak cakap macam tu.Mummy kan cuma....Melsa,what's wrong with you?". Engku Zalia yang mahu menasihati anak lelakinya tergaman apabila melihat Melsa muncul bersama dengan pakaian yang kebasahan.

             " Nothing..air dalam bilik air aunty memang best.Sejuk aje.Seronok main.Sampai tak sedar baju Mel dah basah".Bohong Melsa lalu ketawa palsu dihujungnya.Tengku Zafreen yang hanya menayang wajah tidak bersalah dipandang dengan geram.Sebab dia aku terjatuh dalam tab mandi saat aku cuba mencari jalan keluar.Nasib baiklah ada kunci pendua dalam bilik air tu.Kalau tak memang mereputlah aku dekat dalam.

              Engku Zalia mengerutkan dahi mendengar penjelasan Melsa.Pelik...

             Melsa menarik kerusi dihadapan Tengku Zafreen manakala Engku Zalia mengambil tempat dihujung sekali."Kenapa tak makan lagi,Melsa?.Tak sedap ke?".Soal Engku Zalia hairan.

Call Me SayangWhere stories live. Discover now