6👑NO PAIN👑

3.7K 121 5
                                    


Ketakutan itu hanya perasaan, jangan takut dengan ketakutan.....

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Moscow, Russia

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

Gionova Noah Alvarez pov

============🍑🍑🍑=============


"Macam mana perkembangan terkini soal Alexis??".Aku menanyakan soalan yang bermain di fikiran aku sejak kebelakangan ini. Ya, Alexis si licik tu sudah perlahankan aktiviti mafia dia. Pelik. Si bangsat tu bukan jenis macam ni.Mungkin ada masalah dalam kumpulan mereka.

"Maklumat terkini yang aku dapat, Alexis sekarang berada di Miami. Aku rasa memang ada sesuatu yang tak kena dengan kumpulan mereka laa Gio. Tapi tak apa, kau bagi aku masa Gio. Nanti aku setelkan hal ni".Haidi membalas. Aku merenung tajam ke arahnya.

"Aku taknak kali ni kita gagal.Dah berapa kali kantoi kita pasang spy dalam kumpulan mereka. Kau tak pandai cari anak buah yang bagus sikit ke? Atau kau nak aku yang take over??. Aku menjawab.
"No. No Gio. Kau releks okey. Hal ni biar aku dengan Haidi yang uruskan. Kali ne kami akan pastikan yang anak buah kita pandai buat kerja. Aku yakin.. ".Felix pula membalas.
"Okey.. Okey. Dah, aku percayakan korang. Tapi kali ni, kalau ada masalah lagi, korang yang aku hapuskan dulu. Ingat, jangan main2 dengan aku. Korang boleh keluar sekarang".Aku memberi kata2 terakhir. Haidi dan Felix hanya mampu mengangguk. Mereka bergegas keluar dari pejabat aku.

Aku berdiri dan berjalan mundar-mandir.Aku berhenti menghadap pemandangan dari ruang pejabat aku. Arghhhhhh. Aku menumbuk dinding kaca berkali2 untuk melepaskan perasaan geram aku. Kenapa aku rasa macam makin banyak pulak masalah kali ni. Selagi si Alexis tu tak mati lagi, selagi tu aku takkan boleh duduk diam. Aku akan pastikan kumpulan mafia mereka hancur di tangan aku!!!

Aku tak pasti selain masalah kumpulan mafia aku,yang membuatkan akal aku bercelaru sejak kebelakangan ini jugak adalah mungkin kerana...dia.Dialah yang membuatkan jantung aku berdegup laju untuk kali pertama seumur hidup aku dengan hanya sekali tatapan. Setiap kali aku dalam situasi sekarang, aku masih tak dapat lupakan dia. Wajahnya... Matanya...kenapa wujud dalam dunia ni perempuan macam ni?? Aku dah gila ke?? Takkan dengan sekali imbas pandang aku dah tak tentu arah. Come on lahh Gio. This is not you. Kau tak macam ni. I'm fucking a mafia boss.Kau nak ke biarkan diri kau jatuh ke lembah perasaan bodoh macam ni. Hakikatnya dia cuma pelayan kat club aku. Tak ada apa yang penting. Don't be stupid Gio.

--------------------------🌹🌹-------------------------

(Imbas kembali) .....

Puteri Mafia #wattys2022Where stories live. Discover now