♦ Jungkook ♦

715 36 4
                                    


Request by : chomiee_vkookmin

__________________________

Name : Chomi

Bias : Jungkook

Genre : Sad & happy

Thanks for request !.

__________________________

" Tapi kenapa Chomi? Saya.. Saya tak nak.. " Jungkook menggenggam erat tangan Chomi. Hatinya seperti dihiris dengan pisau selepas mendengar kata-kata yang keluar dari mulut Chomi.

" Jungkook.. Saya tak boleh teruskan hubungan ni.. Sebab saya... " Kata Chomi terhenti. " sebab apa? Awak dah sukakan orang lain ke? Tolonglah.. Saya tak boleh hidup tanpa awak.. " Jungkook merayu kepada Chomi.

" bukan sebab tu.. Tapi.. " Chomi sememangnya tidak mahu meneruskan percakapannya. " tapi? Waeyo? " Jungkook tertunggu-tunggu. Chomi menepis tangan Jungkook dengan kasar.

" Please! Let me go.. " Chomi keluar dari perut kereta. " Chomi.. " panggil Jungkook. Pergerakkan Chomi terhenti seketika. " Saranghae.. Saya tak boleh hidup tanpa awak.. " kata Jungkook.

Menitis air mata Chomi. Sesungguhnya dia juga tidak mahu putus hubungan dengan Jungkook. Tetapi dia sudah awal-awal lagi diberi amaran.

Flashback

" kau Chomi kan? " tanya seorang wanita berumur dalam lingkungan 40an. " nae.. Ahjumma.. " Chomi tersenyum. " aku nak kau jauhkan diri kau dari anak aku.. " Kata wanita tersebut.

Terkejut Chomi mendengarnya. Jantungnya juga bergerak dengan laju. Adakah wanita di depan ini merupakan eomma kepada Jungkook? " tap..tapi kenapa? " Chomi gagap.

" jauhkan diri kau atau kau tak akan dapat jumpa dia lagi! Arraseo! "

End Flashback

Chomi memejamkan matanya. Berat hatinya untuk memutuskan hubungan dengan Jungkook. Tetapi dia terpaksa. Kerana dia tidak mahu kehilangan Jungkook buat selamanya.

" Chomi.. " Sekali lagi Jungkook memanggil. Kali ini Chomi hanya mengendahkannya. Terketar-ketar tangan Chomi membuka kunci pintu. Akhirnya kelibat Chomi hilang dipandangan Jungkook.

" Chomi why u did this to me.. " kini air mata Jungkook tidak dapat ditahan lagi. Buat kali pertamanya dia menangis untuk seorang perempuan yang disayanginya. Dia menghentuk-hentukkan kepalanya di stereng kereta.

Rambutnya diserabutkan. Fikirannya bercelaru. Mengapa hubungannya dengan Chomi akan berakhir tanpa sebab? Air matanya diseka. " Chomi.. Saya tak boleh hidup tanpa awak.. " kata Jungkook dengan perlahan.

Dengan perasaan amarahnya yang membuak-buak bercampur baur dengan sedih, dia menekan minyak kereta dan dipandu laju di jalan raya. Air matanya tidak berhenti mengalir. " saranghae.. "

_

Sebaik sahaja Chomi masuk ke dalam bilik. Dia terus menekup mukanya. Tidak percaya perkara seperti itu akan terjadi. Bukan mudah untuk melepaskan orang yanf disayangi.

" Mianhae.. Jungkook.. mianhae.." Chomi menangis teresak esak.

" drrtt drttt drttt "

Chomi memandang kesebelahnya. Telefon milik Chomi bergegar. " Taehyung? " Chomi membaca ID tersebut. Tiba-tiba sahaja hatinya terasa berdebar debar. Dia cuba bertenang dan mengangkat panggilan tersebut.

K-POP IMAGINES [ BOOK 1 ]Where stories live. Discover now