45

Ziddy💀
___________

So y'all might be wondering if I'm actually going to die...well the answer is no mi just a fake this so Lia no go back a Canada.

Doh get mi wrong...mi actually meet inna wah accident but ano much damage mi did get as how mi set up now.

As soon as Lia drive out Shack call mi and tell mi seh she gone but e did have wah tracker pon har.

Knowing Lia mi know seh she ago throw weh it but she no know seh mi have wah tracker pon har phone.

Mi haffi know which part she deh as mi oman cause some bwoy wah go afta har dem yah days cause dem know seh a me and she a roll.

I saw that she was headed for the airport and immediately left the company,but a neva mi did a drive.

Mi did reach a Spanish town and mi a tell e driver fi speed up and then wah car slow down in front a we and e car flip off ova and crash.

E condition weh Lia think mi inna a actually e driver inna dat deh condition mi only have likkle scratches and e bullet wound did start bleed again.

So when mi reach a the hospital dem only bandage up mi head and bandage up back e bullet wound.

E doctor and mi fadda did a good fren so mi ask him (well technically mi pay him) fi mek e look as if mi did a dead.

Then Jay reach a the hospital and when him see mi inna dis yah condition e call Lia.
•••••••••••
It has been day 2 of me acting like this and Lia has been giving me prince treatment...mi know she ago upset when she find out nutting no actually happen to mi but she we eventually get over it.

Mi madda no know seh mi a fake e and mi no plan fi tell har,inna two days mi have wah ceremony fi attend fi talk bout mi business and get awarded e best tech company inna Jamaica not only dat but mi have wah surprise.

It is currently 6:30 and I'm getting ready to leave the hospital. I had gotten a wheelchair and had my hand in a cast to continue on the act.

Lia came to pick me up because mi did have Jay in charge a the company while mi (sick).

With the help of one of the porters she got me into the front seat and put the wheelchair in the trunk.

She went to the driver's seat and then drove off.

“Yuh wah sumn fi eat?"she asked.

“No,"I said admiring her.

Mi a wonda how Lia mek mi tun inna dis yah physco yah....girl have mi a way.

Cause a swear if a did any other gurl mi let dem go long time.

“Why yah look pon mi so?"she asked.

“Just a medz sumn...can borrow yuh phone mine mash up inna e accident,”i said.

“Serve yuh right....at least some unwanted contact nah go inna yuh phone when yuh get back wah next one,”she said handing me her phone.

I laughed shaking my head as I opened up her phone and called Jay. He seemed to have everything under control and I was telling him to make necessary preparations for our new product we were about to produce.

Tomorrow was the last day to get the PowerPoint and sample ready and mi kinda a regret faking this cause mi woulda prefer deh a the office mi self.

We reached at my place and she parked in the garage then went to take the wheelchair out of the trunk and put it inside.

She then opened the car door and helped me out,helping me to get to the sofa in the living room.

As soon as she reached the living room and was about to assist me into the sofa I grabbed unto her waist and pulled her down with me.

Doh Hate The Player Hate The GameOn viuen les histories. Descobreix ara