43

Cont'd...

Ziddy💀
_____________

I went downstairs and found that Shack had already been alerted after he had heard the gunshot.

He was at the door,well armed and ready.

“Boss everything good?”he asked looking around.

“Everything gov...just mi and mi oman a play roun,”i said.

💭|no haffi know mi business

He looked at me and frowned,then looked around the house once more.

“Yuh get shot...yuh want e bandaged?"he asked and I nodded.

He went for a tweezer and got the bullet out of my arm,he then cleaned it and bandaged it.

Just as Shack done put on e bandage mi see Lia a come downstairs wid suitcase.

💭|Yo Lia ago mek mi lick har down eno...

“Weh yah go?!"I asked.

She didn't reply but just walked right pass.

I hissed my teeth and got up going up to the door so that she couldn't leave. I grabbed the suitcase from her and threw it across the room.

“Yuh no hear mi a talk to yuh?”i said grabbing onto her hand.

“Zidane...please let go off a mi hand...mi a go back ova farrin Jamaica nah cope wid mi right now,"she said looking down.

“Lia gwaan back upstairs mi no inna it todeh,"I said calmly.

“Mi ago leave now boss,"said Shack knowing that I want him out of the room.

He left and went back out to the gate.

Lia pulled her hand from me and went to take up the suitcase again taking another attempt to leave.

“Put back e fuvking something Lia!"I said in a rage.

The only reason why mi a get angry right now a because mi fear seh Lia ago leave mi again.

“Ziddy yuh see how mi calm....move out a mi way mek mi get fi leave no,"she said.

“No....yuh nah go weh Lia,"I said and I threw her over my shoulder and proceeded to carry her upstairs.

She started to throw a tantrum and start a bawl and a tell mi seh she wah leave,but mi cyah mek har leave... no sah.

“Mi wah leave Zidane mi doh wah stay yahso wid you no more!”she screamed her face turning red and she started to breath heavily.

“Yuh nah fucking lef....bloodclaat man yuh deaf or wah mi cyah mek yuh leave Lia yuh mean too much to mi!”i said letting her sit back down.

“Mi wah leave!”she screamed trying to fight me but I held both her hands,kneeling over her.

“B stop e fighting no please..calm down yuhself or yah go faint,"I said worried as she tried to catch her breath crying on top of her lungs.

“Mi just wah leave Zidane...why yuh doh wah mi fi leave,”she said between her tears.

“Mi no wah yuh leave mi again Lia...yuh think a no easy sumn mi go through when yuh di gone a farrin...everyday mi a wish fi yuh come back...and now yah tell mi seh yah go back ova deh...doh tell mi no fuvkry man...mi nah mek yuh leave mi again,”i said  and she seemed to calm down a little bit.

“Why yuh always do this to mi Zidane... why?...yuh think e fucking easy fi gi yuh all to somebody and dem end up go cheat pon yuh"she said.

“Lia please...mi sorry fi all a this and a neva recent sumn weh mi do a before yuh did come back from farrin...mi really a try change fi yuh b just believe mi,”i  said.