42

Cont'd...

Lia🎀
_______________

I was laying on my back on the bed with my laptop on my stomach waiting patiently for Ziddy to return when I heard a familiar voice calling my name.

It was Kayla!!!!

“Bestie!....how yuh neva tell mi seh yuh did deh yah,"I said hugging her.

“So yuh neva plan fi go talk to Jay,”she said sitting on the edge of the bed.

“Jay alright man a almost everyday mi a see him now,”i said laying on my side.

“So weh yuh deh bout now?”she asked..

“Nothing much...mi wah go back pon one a dem vacation deh but tings kinda stay away right now,”i said.

“Yuh fraid yuh get shot,”she said laughing.

“Cyah put my life inna risk right now eno,”i said.

“Same mi to gurl,”she said.

“Mi a plan fi we just go pah wah likkle trip just me and yuh,”i said twirling the end of my hair.

“We cyah go pon dem zip line deh ah get a likkle ride off a dem squad bike deh,”she said.

“Weh yuh tek mi fah...jungle gyal,”i said jokingly as I laughed.

Our laugh was interrupted by a sudden sound of vibration.

“A yuh phone a ring?”Kayla asked as I searched for my phone.

It was in my purse but it wasn't my phone, I searched the bed and found Ziddy's phone  laying on the floor close to the bed.

E mussi drop e when e did a come off a e bed... just careless so.

“Zidane just throw down e sumn dem so,”i said about to go downstairs and give him his phone.

“That's when I noticed the caller ID.

Suck hood gyal Reana💦

Dah name deh sound very familiar.

Mi decide fi ansa e phone.

Hello?”

“Zidane why the hell yuh keep on ignore mi afta yuh breed mi,”said the girl and is like mi pause fi a second.

“Who dis?"I asked and that's when she must have figured that it wasn't him because the phone just hung up.

“A wah happen girl,”said Kayla.

“Hold on deh,"I said sitting on the bed.

I opened his phone and went into WhatsApp going into the chat with Reana.

Sure enough there was messages proving that the girl was trying to get to him to tell him she was pregnant. She even send wah picho a the pregnancy test.

E only thing Ziddy a do a read e message dem.

Mi haffi siddung pon e bed fi a likkle while fi  process e more mi scroll e more angrier mi get.

“Yo when mi seh man a dawg...ano lie mi a tell eno girl,” said Kayla.

“E go fuvking breed wah gyal while we deh,”i said still in disbelief.

💭|e man a whore weh yuh expect...

Is like mi head just chip right then and there,mi get up and go ova to weh e drawer deh and open e top draw and tek out e gun.