Understandings

Nathaniel's P

Nathaniel's P.O.V

Maybe a me never hear right.
Mi ears a play tricks pon mi cause ano dat mi just hear Likkle while.
Fuck she just say she wah do to mommy?

I was about to drag her up when I feel mommy's hands on me pulling me back.

"Nate leave it mi son...she alright , she no worth putting yourself in trouble." Mommy pleads and I look back at her to see her eyes filled with tears.

Why today of all days ?
Today a r anniversary eno ... she deserve the joy weh come wid it.

Though mi no exactly like the man weh she married to he makes her happy and that's all that matters.

"Mommy mi nuh know if mi can let this go eno... a threaten she just threaten uh eno.." I say and I feel my self becoming even more angry than I was before.

Dis Bloodclaat gyal a talk bout put bomboclaat shot inna man mada... a weh she take dis ting fa?

"The threat nah go nuh weh mi son ... member seh mi married to a chief officer eno." She tells me as if that can stop nothing.

all of what's going through my mind is to put a shot in this girls head and go dump r body right a r parents house make den fine eh.

Risa is right there
Neven a medz dat right now eno....

"And if mi kill r him can make dis go away win win." I bargain and a whimper escapes aunty Sandra's mouth.

I glance at Risa and she's just standing there watching everything unfolds.
She doesn't seem to be affected but I can tell questions are swarming her mind.

Interrogation dat later eno..
Jah jah.
You really  think you coulda keep dis from r any longer ?

That's the thing I did .. now it come bite mi inna mi fucking ass.

"As much as how mi woulda love fi see r head detach from r body ... make she gwane and let r off with a warning." I hear Jaydon say from behind me.

"Please big bredda ... mi no want nothing happen to you." I hear my sisters voice and I cave.

Fuck!
Mi Cyah believe mi actually ago let this girl go after weh she just pull off.
First she wah come gwane like she wah lick Risa .. disrespect mi family and den a send threat to mummy...

I fist her shirt and grab r up.
"Doh fucking come back a mi mada place .. if me hear nothing about you a plot against r either ... nuh badi Cyah go tell mi nuh fi Murda uh Bloodclaat ." I curse dragging her to the door and pushing her out roughly.

All a dis mess in one day....
All a dis nay dah fi happen.
Deh gyal deh just don't know how fi hold r mouth.

I walk away taking my spliff out and light  it putting it into my mouth.