20.

2.2K 57 15
                                    

‼️Smutti loppu‼️

Joel painaa Aleksin oven ovikelloa. Hänellä on päällään mustat farkut ja kauluspaita, koska Aleksi oli käskenyt pukeutumaan vähän hienommin. Pian Aleksi avaa oven. Joel katsoo Aleksia, joka on myös mustissa farkuissa ja kauluspaidassa. Aleksi näytti syötävän komealta. Joel voisi oikeasti syödä tämän. Aleksi päästää Joelin sisään. Joel potkii kengät jaloistaan ja ripustaa takkinsa henkariin. Sitten hän kääntyy Aleksiin päin ja suutelee tätä. Suudelman loputtua hän sanoo: "Sä näytät iha sairaan komeelta." Aleksi punastuu hennosti. "Säki oot tosi komea", hän sanoo. Joel hymyilee Aleksin punastumiselle ja vetää tämän uuteen suudelmaan. Aleksi vetää tämän perässään keittiöön. Joelin huulille leviää hymy. Aleksi on sammuttanut valot ja sytyttänyt kynttilöitä, hän on tilannut myös ruokaa ja pistänyt sen esille ja hän on asettanut pöydän keskelle pieneen maljakkoon punaisen ruusun. Hän kiertää kätensä Joelin ympärille takaapäin ja kuiskaa: "Yllätys." "Sä oot ihana, rakas", Joel sanoo. He istuvat pöydän ääreen ja alkavat syödä. He juttelevat kaikesta mahdollisesta samalla. Kun he ovat saaneet syötyä, he pistävät astiat tiskialtaaseen ja suuntaavat sohvalle. He makaavat siinä tunnin silitellen toisiaan ja jutellen. "Lähetääks kävelee tonne kaupungille?" Joel ehdottaa. Aleksi nyökkää. He nousevat ja menevät eteiseen. Siellä he pukevat takit päälleensä ja pistävät kengät jalkoihinsa. Joel avaa oven ja päästää Aleksin ensin rappukäytävään. He kävelevät raput alas ja astuvat raikkaaseen ulkoilmaan. Joel nappaa Aleksin käden omaansa ja he lähtevät kävelemään jonnekin päin kaupunkia. He kävelevät jonkun baarin ohi. "Hei homot menkää helvettii!" joku nuori mies huutaa heille. Joel puristaa kätensä nyrkkiin ja puree hampaitaan. Aleksi parkaisee hieman, koska hänen käsi on vielä Joelin omassa. Joel irroittaa otteensa ja pahoittelee. "Ei se mitää. Sua vaan alko vituttaa toi yks idiootti", Aleksi sanoo. "Aika vitun iso idiootti", Joel puuskahtaa. "Hei. Se oli kännissä ja sil ei oo elämää ja se on tyhmä. Unohetaa vaan se", Aleksi rauhoittelee Joelia. Joel hymyilee Aleksille ja nappaa tämän käden uudestaan käteensä.   "Mennääks yhille?" Aleksi ehdottaa. "Mennää vaa", Joel sanoo. He menevät seuraavaan baariin sisään. He tilaavat bisset ja suuntaavat sitten baarin terassille. Joel katsoo hymyillen Aleksia, kun Aleksi nojaa tuolin selkänojaan ja vien käden mustien hiustensa läpi. Oli lämmin ilma. Kevät oli jo pitkällä. Ihmiset kävelevät kaduilla. Osa selvinä ja osa kännissä hoiperrellen. On perjantai. "Mä käyn vessassa", Aleksi sanoo ja nousee. Joel nyökkää ja katsoo, kuinka Aleksi katoaa ovesta baariin sisään. Hän istuu siinä, kun joku mies istuu Aleksin paikalle. Joel katsoo tätä kysyvästi. "Mihhish shä shen shu khaveri jhätit?" mies kysyy sammaltaen. Joel ei vastaa mitään. Hän katsoo, vain miestä, joka on jo jonkin verran kännissä. "Aikha hyvä näköhne. Mhä vhoisinkhi thehä vhähä tharkempaa thutkimusta shen ulkonäösthä", mies jatkaa. Joel puree hampaitaan yhteen. Hän ei vastaa vieläkää mitään. "Nhimittäi shen perseehsee", mies sanoo. Hän nauraa perään. Joelille riitti. Hän nousee, kävelee miehen viereen ja nostaa tämän ylös kauluksista. Hän painaa miehen baarin seinään vasten ja sihisee tälle hampaittensa välistä: "Älä enään ikinä IKINÄ puhu mun poikaystävästä noin." Hän nostaa toisen kätensä nyrkkiin ylös ja on jo lyömässä miestä, mutta käsi pysäyttää sen. Hän katsoo viereensä ja näkee Aleksin pitämässä hänen kädestä kiinni. "Älä. Se ei kannata", Aleksi sanoo hänelle rauhallisella äänensävyllä. Joel katsoo tätä ja hellittää pikkuhiljaa otettaan miehestä. Lopulta hän päästää miehestä irti ja perääntyy pari askelta. "Tuu. Mennää", Aleksi kehottaa häntä. He kääntyvät ja lähtevät pois. Aleksi kuitenkin pysähtyy, kun kuulee miehen vielä huutavan heidän peräänsä: "Lähe vaa saatanan hintti prinsessa sen sun kundis kaa paneskelemaa! Sulla ei oo elämää saatanan luuseri!" Aleksi kääntyy mieheen päin ja astuu ne muutamat askeleet takaisin miehen luo. Hän lyö miestä suoraan turpaan. Miehen nenä alkaa vuotamaan verta. Joel katsoo ihmeissään Aleksin kättä jossa on verta. Aleksi palaa Joelin luo ja ottaa tätä kädestä. Hän vetää Joelin pois terassilta ja lähtee kävelemään jonnekkin. Vaikka Joel on Aleksia paljon pitempi, hänen pitää kävellä nopeasti, jotta hän pysyisi Aleksin perässä. "Aleksi. Mitä toi nyt oli? Sä estit eka mua lyömästä sitä, mutta löit sitte ite", Joel kysyy. Aleksi on hiljaa ja jatkaa nopeaa kävelyään. "Aleksi!" Joel huudahtaa. Hän pysähtyy. Aleksi kääntyy tähän päin ja sanoo: "Se puhu susta ikävästi. Emmä halunnu, että se puhuu susta sillee. Se tarvi opetuksen." "Niinhän se puhu sustaki inhottavasti, mutta mä en saanu lyödä sitä", Joel huomauttaa. "Siinä se ero on. Se puhu susta. Ei sillä oo mitää välii, vaikka se puhuis musta, mutta susta ei saa puhua noin", Aleksi sanoo. Hän asettaa puhtaan kätensä Joelin poskelle. "Susta ei saa puhua noin inhottavasti, mutta ehkä me sovitaan, että jatkossa kumpikaan meistä ei edes meinaa lyödä ketään", Joel sanoo. Aleksi nyökkää ja varvastelee, jotta yltäisi suudella Joelia huulille. "Mentäiskö vaa toho hotellii, joka on täs iha lähellä?" Joel ehdottaa suudelman loputtua. Aleksi nyökkää. He lähtevät kävelemään nopeasti lähellä olevaan hotelliin.

Aleksi katsoo, kun Joel kysyy huonetta. Hän näkee, kuinka nainen tiskin takana katsoo hänen veristä kättä välillä. Hetken päästä he astuvat hotellihuoneeseen. He riisuvat takkinsa ja kenkänsä. Aleksi suuntaa ensimmäiseksi vessaan pesemään käsiään. Lavuaariin valuu punertavaa vettä. Aleksi kuivaa kätensä ja astuu vessasta pois. Heti oven avattuaan hän tuntee Joelin huulet omillaan. Hän hyppää tämän syliin. Joel kävelee sängylle ja laskee Aleksin sängylle. Hän kapuaa tämän päälle hajareisin. Joel alkaa suudella Aleksin kaulaa Aleksin huokaillessa nautinnosta. Hän vetää Aleksin paidan pois ja Aleksi vetää hänen paidan pois. Joel tiputtelee suukkoja Aleksin rintakehälle. Aleksi työntää Joelin pois päältään ja kapuaa tämän syliin istumaan. He suutelevat nyt sylikkäin. Aleksi ujuttaa kielensä Joelin suuhun. Hän kaataa Joelin sängylle. Hän avaa Joelin farkut ja vetää ne pois. Sitten hän vetää Joelin bokseritkin pois. Hän ottaa kiinni Joelin kalusta ja alkaa nuolemaan sitä. Hän ottaa sen huuliensa väliin ja vie päätään ylös ja alas. Joel huokailee raskaasti. Hänen selkä kaartuu, kun hän tulee. Aleksi nousee Joelin kasvojen tasolle pyyhkien suupieliään. Joel suutelee häntä ja työntää vuorostaan Aleksin sängylle makaamaan. Hän aukaisee Aleksin farkut ja vetää ne ja bokserit kerralla pois. Hän alkaa tekemään vuorostaan Aleksille samaa, mitä Aleksi teki hänelle hetki sitten. Aleksi huokailee ja puristaa lakanoita kämmenissään rystyset valkeina. "Joel!" hän huudahtaa, kun tuntee lämpimän aallon, joka vyöryy hänen ylitseen. Joel nousee ja kävelee alastomana eteiseen. Aleksi katsoo tätä hieman ihmeissään. Pian Joel tulee taas hänen päälleen. Aleksi virnistää, kun tajuaa Joelin hakeneen kondomin takkinsa taskusta. "Vai kannat sä mukanas kondomeitaki", Aleksi sanoo. "Ei sitä koskaa tiiä, millo niitä tarvii", Joel sanoo ja vinkkaa silmäänsä. Aleksi hymähtää ja vetää Joelin suudelmaan. Pian hän tuntee Joelin sisällään ja voihkaisee nautinnosta. Joel työntyy hänen sisään ja ulos aina uudestaan ja uudestaan. Aleksi tuntee lähestyvänsä huippuaan. Joel nopeuttaa tahtiaan. Aleksi huutaa, kun tulee. Joel tukahduttaa tämän huudon kuitenkin nopeasti suutelemalla häntä. Joel kierähtää hikisenä pois Aleksin päältä. He makaavat siinä vierekkäin kauan, vain hengittäen. Joel vetää Aleksin ihan kiinni itseensä ja suukottaa tätä hiuksiin. "Mä rakastan sua", hän sanoo heti, kun on saanut tasattua hengityksensä. "Mäki rakastan sua", Aleksi sanoo. Hän nostaa kasvojansa, jotta Joel voisi suudella häntä. Suudelma on todella lempeä.

~~~
Sanoja 1119
Vähän pitempi luku.
Ja mä tajusin täs pari päivää sitte, että mä oon unohtanu Rillan tästä tarinasta. Ja en lisää häntä enään tähän, koska en jotenkin näe asiaa enään järkevänä😢 Kaiken lisäksi siitä tulisi se juttu että se koira ois varmaa jo kuollu ku nää vaa on toistensa luona aina muutama päivä xd.
Aattelin muute kirjottaa en luvun minä muodossa, koska esim. Jikoa on helpompi kirjottaa koska se on minä muodossa kirjotettu kun taas tää on kertoja muodossa. Aattelin sit että te saatte päättää kummassa jatkan kun oon julkaissu seuraavan luvun minä muodossa.

JoleksiWhere stories live. Discover now