Mafia in Love

By popieyaa

1M 35.1K 5.2K

Warning : kiss scene/ harsh words Warning 2 : cliche ****** "Aku sayang kau Najwa, tapi aku tak boleh cintaka... More

Part 1
Part 2
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Part 10
Part 11
Part 12
Part 13
Part 14
Part 15
Part 16
Part 17
Part 18
Part 19
Part 20
Part 21
Part 22
Part 23
Part 24
Part 25
Part 26
Part 27
Part 28
Part 29
Part 30
Part 31
Part 32
Iklan
CERITA AFIQ

Part 3

40.5K 1.2K 78
By popieyaa

Najwa membuka kelopak matanya. Adam di sebelahnya sudah tiada. Mungkin dia sudah berangkat ke tempat kerja apabila dia sedang tidur tadi.

Tiba-tiba pintu biliknya dibuka. Dipandang Adam yang mengenakan baju putih berlengan pendek serta berseluar pendek berwarna hitam. Adam menapak ke arahnya lalu tubuhnya ditindih manakala kedua tangannya ditahan.

Adam menjunamkan wajahnya pada leher gadis itu tanpa berkata apa-apa. Najwa mengerutkan wajahnya kerana tidak selesa dengan perbuatan lelaki itu.

"Awak.."

"Hm.." jawab Adam perlahan.

"Najwa, kau nak cakap apa?" Tangan Adam naik membuka butang baju tidur milik Najwa perlahan-lahan. Tali di dalam laci sebelah katil itu diambil lalu tangan kiri Najwa diikat kemas.

"Awak nak buat apa? Tolong, jangan.." rayunya sambil melihat Adam yang sudah mencampak bajunya ke lantai.

"Kau hamba aku, Najwa. Apa saja aku boleh buat dekat kau." Adam smirk. Terus dia mencium lama bibir milik gadis itu sambil tangannya merayap pada tubuhnya.

"Look at you, Najwa. Anak yang hampir kena rogol dengan ayah sendiri. Shit." Adam mengusap lembut pipi Najwa sambil mengelap air matanya yang gugur.

"Lepaskan saya.." tangannya yang diikat digerakkan manakala tangan kanannya cuba menahan tubuh Adam daripada mendekatinya namun tidak berhasil kerana Adam terus menerus menolaknya.

"Aku nak main sikit je dengan kau." Bibir gadis itu dicium sekilas. Kancing baju dalam Najwa dibuka. Adam tersenyum sinis.


SKIP



Adam menarik tubuh itu rapat dengannya. Wajah sembab Najwa dipandang lama. Dari permulaan tadi sehingga lah sekarang, gadis itu masih menangis bersedih.

"Lap air mata kau." Adam mula bersuara. Dilihat Najwa yang terus menerus mengelak daripada memandang anak matanya.

"Pandang aku Najwa. Kau malu ke? Bukan ke kau ni anak ayam bapak kau?" Soal Adam selamba. Najwa menggeleng dengan air matanya yang laju mengalir. Hinanya dia.

"Sebab masa mula-mula kau nampak fresh. Mungkin aku orang pertama yang tengok badan kau." Sambungnya. Adam mengusap lembut pipi Najwa lalu dagunya mengangkat wajah yang menunduk itu.

"Dah dua kali aku kerjakan kau, tak perlu kau nak malu." Bidasnya. Adam mula bangun dari pembaringannya lalu masuk ke bilik air. Sempat dia melempar botol ubat pil ke arah Najwa.

"Makan."

Najwa mengambil bajunya lalu dipakai. Dia keluar ke balkoni luar sambil mengenggam botol yang sama diberikan oleh Adam sewaktu dia mula-mula dikerjakan oleh Adam.

Najwa mengelap air matanya. Terus dia membaling botol itu jauh ke bawah. Dia benci akan dirinya, dia benci Adam. Dia benci kerana dia begitu lemah dalam banyak benda.

Dia bertekad untuk melarikan diri memandangkan mereka berada di rumah keluarga Adam. Najwa pantas membuka pintu bilik itu kemudian laju menapak ke luar. Pengawal yang berjaga di pintu tidak kelihatan.

Inilah peluangnya untuk lari daripada manusia bernama Adam itu. Najwa terus berlari tanpa hala tuju. Biarlah kemana saja dia lari, asalkan dia hilang daripada lelaki bernama Adam itu.

Bunyi tembakan yang kedengaran itu mula merisaukannya. Mungkin Adam sudah sedar dia tiada di situ. Najwa mula panik.

"Encik, tolong saya.. saya kena kejar dengan orang jahat.. tolong.." rayunya kepada lelaki yang kebetulan keluar daripada rumahnya itu.

"Kenapa? Siapa kejar awak?" Soalnya.

"Boleh saya sembunyi di rumah Encik sekejap? Saya takut, diorang nak apa-apakan saya. Tolong la percaya kat saya."

"Okay-okay. Mari kita masuk." Najwa terus mengikut langkah lelaki itu. Kain langsir di dalam rumah itu dibuka lalu jelas kelihatan Adam yang berwajah dingin itu sedang memcarinya bersama pistol di tangan.

"Awak kenal mereka?" Soal lelaki itu.

"Dia.. bos saya."

"Jangan tipu saya, dia Adam. Mafia yang paling kejam dan takde hati perut." Kata lelaki itu. Najwa mengangkat kepala memandangnya tidak percaya.

"Mafia?"

"Ya. Mafia lebih teruk dan kejam daripada seorang pembunuh. Apa-apa pun, saya Isyraf. Awak?"

"Najwa."

"Jadi, awak ada perlukan bantuan saya?" Soal Isyraf ramah. Gadis itu amat cantik, tapi sayang kerana dia pasti sudah dikotori oleh lelaki bernama Adam itu.

"Saya nak pergi ke rumah ibu saya.."




*****



Najwa mengucapkan terima kasih lalu kereta yang bergerak laju itu dipandang lama. Rumahnya dilihat sebelum dia masuk ke dalam. Kelibat ibunya dicari di segenap rumahnya namun tidak dijumpai.

Najwa melangkah keluar rumah pula lalu ke kelab yang selalu ibunya kunjungj. Mungkin saja ibunya sedang bekerja di sana.

ADAM menenguk rakus air coke itu. Dia tidak boleh mabuk, dia harus mencari semula gadis itu sehingga jumpa. Cuma, dia duduk di kelab untuk menenangkan fikirannya yang sedang kusut saja.

"Adam?"

Adam terus berpaling memandang Tasya yang sedang mendekatinya. Wanita itu langsung tidak ingin hidupnya tenang. Selalu saja menganggu Adam walau di mana saja.

"You buat apa kat sini? Nah." Air arak itu dihulur padanya. Adam menggeleng lalu mengalihkan air itu semula.

"Adam.." Tasya duduk di atas ribanya. Tangannya sudah mula menyentuh peha Adam namun lelaki itu pantas menghalang perbuatan wanita itu. Adam bangun kemudian beredar untuk mencari Afiq.

Pintu bilik itu dibuka. Dilihat adiknya itu sedang membuat hubungan bersama seorang pelacur yang telah dilanggannya.

"Fiq, aku ada benda nak bincang ni." Kata Adam. Afiq merengus lalu memberhentikan perbuatannya.

"Kau nak apa? Aku tengah sibuklah." Marahnya lalu menyambung kerjanya.

"Aku tunggu kau kat luar." Adam terus pergi. Kedengaran Afiq mengeluh sebelum dia bangun memakai bajunya semula.

Najwa pula masih berdiri di luar kelab itu. Dia belum pernah masuk ke tempat syaitan itu. Masuk pun hanya di depan pintu untuk berjumpa dengan ibunya yang bekerja sebagai pelayan.

"Najwa.." suara yang amat dikenalinya. Najwa berpaling ke belakang memandang Adam yang tersenyum sinis.

Terus tangan gadis itu direntap lalu ditarik Najwa masuk ke dalam. Adam melempar duit di atas kaunter kemudian masuk ke dalam bilik yang telah dia booking.

"Kau pergi mana?! Lari? Kau tak akan boleh lari dari aku la Najwa!" Adam mencengkam kuat pipi gadis itu. Dia benci orang yang tidak mendengar arahannya apalagi orang yang cuba lari daripadanya.

"Adam jangan.. saya taknak.." kedua tangannya yang dipegang oleh Adam cuba dilepaskan. Adam sudah bertindak agresif ditambah pula dengan wajahnya yang bengis.

"Lepaskan saya! Tolong, lepaskan saya.." rayunya. Adam merentap baju Najwa sehingga menampakkan sedikit bahagian bahu dan dada gadis itu. Najwa masih lagi ingin mempertahankan dirinya daripada Adam.

"Awak tolong lepaskan saya.." Najwa tidak berhenti merayu pada lelaki itu. Seluruh badannya sudah menggigil kuat. Dia takut. Adam belum pernah bertindak agresif sebegini.

"Adam, dah la." Afiq menarik perlahan bahu abangnya itu. Kesian pula melihat Najwa diperlakukan sebegitu. Dia juga tidak baik, tapi dia tidak akan memaksa jika orang itu tidak ingin.

"Adam! Enough! Nanti mati dia kau kerjakan."

Afiq menolak kuat bahu Adam. Jaketnya dibuang lalu dipakaikan pada Najwa yang sedang menangis sambil menutup bajunya yang koyak. Dari luar dia sudah mendengar suara Najwa yang minta untuk dilepaskani.

"Aku tinggalkan kau dengan dia. Please Adam, gentle." Pesan adiknya sebelum keluar meninggalkan mereka berdua. Adam meraut wajahnya kemudian menarik Najwa keluar bersamanya.

Continue Reading

You'll Also Like

20.9K 895 29
Apa sudah jadi bila seorang Vampire jatuh cinta pada manusia . Vampire menghisap darah manusia . lain pula Hendery Dareen pontianak terkacak di dunia...
3.3M 36.5K 14
✨ COMPLETED ✨ "encik saya minta maaf , saya cuma ternampak apa yang encik buat tapi saya janji takkan bagitahu sapa-sapa" - Ayra Husna "shut up littl...
653K 27.2K 54
Noor Dahlia seorang gadis polos, hanya bekerja sebagai seorang cashier di sebuah kedai serbaneka tetapi amat gembira dengan kehidupannya yang amat se...
1.4M 47.1K 28
"Love is the hardest pain in my life and the sweetest delight i can ever experience." Rash&Riana COMPLETED ✔️ ⚠️Just for fun⚠️ ⚠️Jangan ambil seriu...