[√] Suami Mithali ° kth

By Lalyss-

267K 33.4K 7.6K

"Kau nak pikat isteri kau kan ? Jadi dengar cakap aku, jangan banyak cerita. Kau kena jadi suami mithali." ••... More

Prologue
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 20+
Chapter 21
Chapter 22
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28
A/n
Chapter 29
Chapter 30
Chapter 30+ [YoonEunBi]
Chapter 31
Chapter 32
Chapter 33
Chapter 34
Chapter 35
Chapter 36
Chapter 37
Chapter 38
Chapter 39
Chapter 40
Chapter 41
Chapter 42
Chapter 43
Chapter 44
Chapter 45
Not an update
Chapter 46
Chapter 47
Chapter 48
Chapter 49
Chapter 51
Chapter 52
Chapter 53
Chapter 54
Epilogue
Tempat aku membebel
Ayah Mithali [Extra Chapter]

Chapter 50

3.7K 505 122
By Lalyss-


"Cheol tolong Cheol ! Tolong berhenti! Choi Seung Cheol !!!"

Jeritan Rachel membuatkan Cheol berhenti dari terus menumbuk Taehyung. Dia menoleh ke arah Rachel yang sudah terikat di atas kerusi. Air mata Rachel sudah mengalir laju jatuh dari kelopak mata.

Cheol meraup wajahnya sebelum menghadiahkan lagi satu tendangan pada perut Taehyung. Taehyung terbatuk-batuk dan memegang perutnya. Cheol sudah ke meja yang tersedia di bilik kecil itu. Surat cerai yang dijumpai di dalam beg Taehyung dipandangnya lama sebelum dia memandang Taehyung dengan senyuman sinis.

Taehyung memandang tajam pada Cheol. Kalau tidak keretanya sengaja dilanggar oleh orang upahan Cheol, takdenya dia akan muncul di sini dengan keadaan begini. Sudahlah pula, dah tau langgar main heret orang keluar dari kereta dan bawanya ke sini untuk berjumpa Cheol.

"Taehyung... bagus pilihan kau buat surat cerai ni. Tau sebab apa?" Cheol bangun dan mendekati Rachel. Pipi Rachel diusap-usapnya.

"Jangan sentuh Rachel!" Taehyung ingin bangun dan mendapatkan Cheol tetapi tubuhnya ditarik terlebih dahulu oleh orang upahan Cheol lalu ditumbuknya wajah Taehyung sehingga rebah kembali ke lantai.

"Ops." Cheol tertawa kecil. Rachel yang sudah menangis tidak diendahkan.

"Sebab aku dah sentuh dia Kim Taehyung, aku dah sentuh dia. Patutlah kau sayang sangat dengan 'bekas' bini kau ni." Taehyung mendongak memandang ke arah Rachel apabila mendengar pernyataan Cheol.

Rachel memejamkan matanya serapat mungkin lalu menunduk. Esakannya cuba ditahan lalu dia menggeleng-geleng. Cheol perlahan mengelap air mata Rachel sebelum dia mencangkung dihadapan Rachel untuk mencari wajah Rachel yang sudah tertunduk.

"Rachel... kau sayang aku tak?" Tanya Cheol perlahan, entah yang ke berapa kali pun taktau lah. Rachel menggeleng, matanya dibuka sedikit untuk menatap wajah Cheol.

"Aku sayang suami aku, Kim Taehyung. My first and last, my forever, my everything, my breath, also my life." Jawab Rachel berani dengan satu lafaz. Taehyung yang mendengar hanya mendiamkan diri dan menunduk.

Cheol mengepalkan penumbuknya dan mengetapkan bibirnya. Badannya mula menggigil menahan amarah. Perlahan dia menunduk dan bangun tanpa memandang Rachel lagi. Dia mengeluarkan pisau lipat yang diselitkan di pinggang seluarnya.

"Yah, kau nak buat apa tu Choi Seung Cheol!" Jerit Taehyung cemas apabila Cheol sudah berjalan untuk membelakangi Rachel. Dia tersenyum sinis.

Zap !

Rachel dan Taehyung serentak menutupkan mata mereka sekejap. Turun naik turun naik nafas Rachel namun beberapa saat kemudian dia membuka matanya semula apabila dia langsung tidak rasa kesakitan langsung.

Rachel terus menoleh memandang Cheol dan melihat tangannya yang tadu diikatkan di belakang kerusi sudah terlerai. Cheol menyimpankan semula pisau lipat yang digunakan untuk memotong (?) tali yang mengikat Rachel tadi.

"Aku dah cakap, aku hadiahkan Taehyung buat kau. Tapi esok kau milik aku, Rachel. Jangan sia-siakan kebaikan yang aku bagi pada kau atau aku akan bunuh Taehyung betul-betul." Ucap Cheol perlahan sebelum mengarahkan orang-orangnya untuk keluar meninggalkan Taehyung dan Rachel bersendirian.

Rachel dan Taehyung dipandang bersilih ganti. Terus Cheol memandang ke arah lain dan mengetapkan bibirnya geram sebelum Cheol juga terus keluar dari bilik kecil itu.

Sebaik sahaja pintu tertutup rapat, Rachel memandang ke arah Taehyung yang sudah terbaring lemah, lega rasanya Cheol sudah pergi. Dia memandang syiling dengan pandangan kosong.

"Taehyung..." Panggil Rachel lalu perlahan dia mendekati Taehyung. Dipeluknya tubuh Taehyung lalu wajahnya disebamkan pada dada Taehyung. Dada Taehyung dipukul-pukul Rachel beberapa kali.

"Kenapa kau datang?! Aku dah cakap jangan datang!" Hambur Rachel sambil tangan terus-terusan memukul dada Taehyung.

Taehyung perlahan menolak Rachel dan dia terus bangun dari baringnya. Wajah Rachel dipandangnya. Kedua tangannya naik untuk dilekapkan pada kedua pipi Rachel.

"Sebab aku sayangkan kau tau tak! SEBAB AKU SAYANG RACHEL PARK ! AKU LELAKI YANG PALING TAK GUNA SEBAB BIARKAN LELAKI LAIN SENTUH ISTERI AKU SENDIRI ! AKU LELAKI YANG TAK GUNA SEBAB DAH BUNUH ANAK AKU SENDIRI ! AKU LAKI YANG TAK GUNA , LAKI YANG TAK GUNA ! Aku... dah taknak jadi lelaki yang macam tu..." Suara Taehyung mula kendur diakhir hayat.

Rachel memejamkan matanya serapat mungkin membiarkan Taehyung menghamburkan segalanya di hadapan wajahnya. Air mata Taehyung sudah jatuh ke pipi.

"Aku rindu kau tau tak... aku rindu kau sangat. Aku cuma nak kita jadi macam dulu, aku nak jaga anak kita, aku nak sayangkan kau sepenuh hati aku, aku nak peluk kau setiap malam. Aku nak buat semua tu Rachel, aku nak buat semua tu. Maafkan aku sebab tak jadi suami yang paling terbaik."

Rachel menggeleng-geleng. Terus dipeluknya Taehyung erat. Taehyung mengusap belakang kepala Rachel perlahan. Pelukkan dieratkan lagi melepaskan rindu masing-masing.

"Tae rindukan sayang." Ucap Taehyung perlahan di tepi telinga Rachel. Rachel tidak menjawab, esakannya saja yang kedengaran.

"Maafkan Tae, sayang. Maafkan Tae."

"Tae tak pernah salah. Saya yang tak pandai jaga diri saya, saya biarkan awak tolak saya sampai saya gugur, saya biarkan apa yang sepatutnya milik awak diambil Cheol. Saya yang—"

Cup !

Kata-kata Rachel terhenti saat bibir Taehyung menemui bibir Rachel. Rachel terkebil-kebil sebentar namun ciuman itu tetap dibalasnya.

Setelah beberapa saat, ciuman itu dilepaskan lalu Taehyung menyelitkan rambut Rachel dibelakang telinga Rachel. Dia tersenyum nipis.

"Seoreoun mameul moti gyeo , jammotdeuldeon eodun bameul ddo gyeon digo." Perlahan Taehyung menarik kepala Rachel ke pelukannya. Dagu Taehyung diletakkan di atas kepala Rachel sambil tangannya mengusap rambut Rachel.


Hug me - Taehyung (without jhope rap)

seoreoun mameul moti gyeo
jammotdeuldeon eodun bameul ddo gyeon digo
naejeol manggwan sanggwan eopsi
musimhagedo achim eunnal kkaeune

sangcheoneun saenggakboda sseurigo
apeumeun saenggakboda gipeoga
neol wonmanghadeon sumanheun bami naegenjiokgata

nae gyeote isseojwo naege meomulleojwo
ne soneul jabeun nal nohchi jimarajwo
ireohke niga hangeoreum meoreojimyeon
naega hangeoreum deo gamyeon dwe janha

haruedo sucheonbeonssik
ni moseubeul dwe nwe igo saenggakhaesseo
naege haetdeon mojin maldeul
geussaneulhan nunbic chagaun pyojeongdeul

neoncham yeppeun saram ieotjanha
neoncham yeppeun saram ieotjanha
jebal naege ireoji marajwo neon nal jal aljanha

geunyang nal anajwo nareul jom anajwo
amu mal malgoseo naege dallyeowajwo
werobgo buranhagiman hanmameuro
ireohke neol gidari go itjanha

nan neoreul saranghae nan neoreul saranghae
gin chimmok sokeseo sori nae wechilge
eoriseokgo nayakhagiman han nae maeumeul ..

E

nglish translator

I can’t beat my sad heart
again I’m enduring the dark and sleepless nights
without regard for my despair
the morning indifferently wakes me

the wound burns more than expected
the hurt goes deeper than expected
the countless nights of resenting you are like hell to me

please stay at my side, please stay with me
please don’t let go of the me who is holding your hand
if you go one step further away like this
I can just take one more step and that’s enough

the thousands of times in one day
that I repeat and think of your appearance
the unforgiving worsd that you said to me
that icy gaze and those cold expressions

you were an incredibly pretty person
you were an incredibly pretty person
please don’t be like this to me, you know me well

Taehyung tersenyum melihat ke arah Rachel yang sudah terlena. Perlahan bibirnya mendarat ke dahi Rachel sebelum dia memeluk Rachel erat.

"I love you sayang."

•••

Continue Reading

You'll Also Like

107K 6.8K 50
COMPLETE ✔️✔️ [+16] Kisah seorang Park Seul jatuh cinta dengan jiran yang cute. 🌸 . . . . . *Hello, kalau suka fanfic ini, harapnya vote 💜 Vote and...
236K 37.7K 36
Dia tercipta untuk melindungi aku. Namun, cinta yang hadir tak mampu ditolak bukan? Start : 14 September 2018 Status : 23 November 2018 Cover mad...
29.5K 1.6K 50
Mengisahkan Alicia yg merupakan seorang anak yatim piatu. Dia tlh kehilangan G. Rama dn uncle2nya disbbkan terkorban dlm satu misi. Sjk dripd hri itu...
403K 18.6K 47
Zawana ialah gadis berumur 22 tahun. Cubalah teka. Dia tersuka dekat abang kawan dia, Akmal. Akmal ni pulak abang sulong daripada 3 orang adik beradi...