[√] Suami Mithali ° kth

Von Lalyss-

267K 33.4K 7.6K

"Kau nak pikat isteri kau kan ? Jadi dengar cakap aku, jangan banyak cerita. Kau kena jadi suami mithali." ••... Mehr

Prologue
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 20+
Chapter 21
Chapter 22
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28
A/n
Chapter 29
Chapter 30
Chapter 30+ [YoonEunBi]
Chapter 31
Chapter 32
Chapter 33
Chapter 34
Chapter 35
Chapter 36
Chapter 37
Chapter 38
Chapter 39
Chapter 40
Chapter 41
Chapter 42
Chapter 44
Chapter 45
Not an update
Chapter 46
Chapter 47
Chapter 48
Chapter 49
Chapter 50
Chapter 51
Chapter 52
Chapter 53
Chapter 54
Epilogue
Tempat aku membebel
Ayah Mithali [Extra Chapter]

Chapter 43

3.2K 492 191
Von Lalyss-


Rachel memeluk lututnya dan menyorokkan tubuhnya yang tanpa sebarang benang ke dalam selimut . Air mata laju saja mengalir ke pipi , dia menunduk tidak mahu memandang Cheol yang sedang memakai seluarnya kembali di hadapan meja solek bilik itu.

"Terima kasih Rachel sayang, I had so much fun. Walaupun tak jadi yang pertama , boleh tak aku jadi yang terakhir Rachel?" Entah sejak bila Cheol sudah berada di sebelah Rachel dan memicit dagu Rachel untuk mengangkat wajah itu memandangnya.

Rachel pantas mengalihkan wajahnya ke arah lain tidak mahu memandang Cheol. Cheol tertawa kecil sebelum menarik selimut Rachel.

"JANGANLAH !!" Jerit Rachel dan kembali menarik selimut tersebut. Cheol tertawa kecil.

"Gurau sikit pun marah." Cheol kembali bangun dari terus duduk di sebelah Rachel. Bajunya yang berada di atas lantai diambilnya dan terus Cheol keluar dari bilik itu meninggalkan Rachel keseorangan.

Rachel kembali menangis. Tidak sangka tubuhnya telah diratah oleh Cheol. Kedua belah telingnya ditekup. Kejadian dia bersama Cheol menghantuinya sehingga dia menjadi fobia.

"Kim Taehyung .. tolong selamatkan saya."

•••

"Jimin ? Bila balik?" Tanya Eunbi apabila terasa sepasang tangan memeluk pinggangnya semasa dia sedang membasuh pinggan.

"Ni aku lah , Seok Jin." Jawab dia di tepi telinga Eunbi.

Terus Eunbi membesarkan matanya. Air sinki di tutup dan terus dia menoleh ke arah Jin. Jin tersenyum manis sebelum terus memeluk Eunbi dan membenamkan wajahnya dileher Eunbi.

"Macam mana kau masuk?" Tanya Eunbi pelik , rambut Jin diusap-usapnya.

"Rahsia." Jawab Jin dan terus tubuh Eunbi diangkatnya untuk di dudukkan pada counter.

"Jin.." Eunbi menahan bidang Seok Jin apabila lelaki itu bertindak untuk menguncup bibirnya. Jin mengangkat keningnya tanda apa.

"Aku tengah mengandung ni."

"Jadi ? Janganlah risau , I will be gentle. I'm not gonna hurt our baby , darling." Ucap Seok Jin lembut di telinga Eunbi.

Sekali lagi Jin cuba menyambar bibir Eunbi tetapi Eunbi tetap menahan bidang Jin. Jin mengerus kasar tanda kesal. Bibir dicebikkan seakan kecewa pada Eunbi.

"Not here. Taknak kotorkan dapur." Eunbi tertawa kecil. Pantas dia turun dari counter dan menarik tangan Seok Jin untuk bawa naik ke bilik.

"Nakal erk?"

"Dengan kau je." Jawab Eunbi dengan suara yang dilenggokkan. Jin sekadar mengekor Eunbi sehingga mereka ke bilik tidur Eunbi dengan Jimin.

Tubuh Eunbi dijatuhkan pada katil dan Jin mula menghimpit tubuh itu. Mereka berdua tertawa manja. Terus bibir Eunbi dikucup dalam oleh Jin. Namun perbuatan mereka terhenti setelah beberapa minit apabila telefon Eunbi tiba-tiba berdering.

Eunbi mengerus kasar. Telefon yang berada di atas laci sebelah katilnya diambil. Apabila nama 'Jimin' tertera di screen , terus Eunbi mengeluarkan jari telunjuknya dan diletakkan pada bibirnya mengisyaratkan supaya Jin berdiam diri untuk seketika.

"Hello... Jimin sayang? Kenapa call?" Jawab Eunbi dengan suara yang cuba dikawal. Jin yang berada di atasnya sekadar mengeluh kesal.

"Eun , beg laptop Jimin ada dekat rumah ya? Dekat mana sayang? Jimin rasa Jimin terting—"

"Taktau lah Jimin. Takde pun dekat sini. Telefon nanti boleh tak Jimin ? Eun tengah memasak ni , terbakar pula dapur nanti." Potong Eunbi tidak membenarkan Jimin menghabiskan ayatnya. Matanya digulingkan menyampah.

"Oh .. Nan- nanti Eun.. Eun ? Haish." Jimin merengus kasar apabila panggilannya telah dimatikan terlebih dahulu oleh Eunbi.

Terus telefonnya itu diletakkan ke seat sebelah sebelum matanya kembali fokus terhadap pemanduannya. Dalam beg laptop itu ada kerja penting yang akan dia tunjukkan semasa mesyuarat pukul 3 nanti. Memang nak tak nak dia terpaksa berpatah balik untuk balik ke rumah dan mencari beg tersebut.

Jimin membelokkan keretanya memasuki kawasan perumahannya. Matanya memandang sekilas pada cermin pandang belakang apabila sebuah kereta berwarna hitam juga mengikutnya dari belakang. Dia mengerutkan dahinya pelik. Sehinggalah dia berhenti betul-betul di hadapan rumah banglo 3 tingkatnya juga , kereta itu juga turut berhenti.

Jimin terus keluar dari kereta , 3 orang lelaki dari kereta hitam yang berada dibelakangnya itu juga turut keluar. Jimin membesarkan matanya melihat salah seorang penumpang kereta hitam itu.

"Kim Taehyung?" Yoongi dan Namjoon memandang antara satu sama lain apabila Jimin mengenali Taehyung. Taehyung terus berjalan ke arah Jimin.

"Kenapa—"

"Aku terpaksa tahan isteri kau , Jimin." Taehyung memotong ayat Jimin sambil menunjukkan waran tangkap serta identitinya sebagai inspektor kepada Jimin.

Jimin membesarkan matanya terkejut. Mana tak terkejut , sudahlah lama dia tidak berjumpa dengan adik iparnya ini , jumpa-jumpa nak tangkap isteri dia pula.

"Hey , Tae... isteri aku buat salah apa?"

"Bangunlah Park Jimin !" Kolar baju Jimin digenggam dan terus tubuh Jimin dihentakkan pada kereta Jimin oleh Taehyung.

"Kau tau tak yang Rachel dah hilang disebabkan bini kau!"

"Apa kau cakap ni?! Jangan merepek !"

"Dengar sini ! Biar aku cerita apa yang jadi sejak pemergian kau ke Jepun .. Yoon Eunbi cuba nak jatuhkan keluarga kau. Dia suruh orang bunuh bapak kau , lepas tu dia suruh orang cuba bunuh mak aku , kemudian dia menyamar jadi perempuan nama Kwon Nara dan duduk rumah aku ! Lepas dia butakan kau , dia butakan aku sampai aku hilang kepercayaan pada Rachel ! Sampai aku sendiri jadi pembunuh , aku bunuh anak aku sendiri tau tak ! Sampai Rachel hilang ! BUKA LAH MATA KAU YANG BINI KAU TU JAHANAM !"

Buk ! Buk ! Buk !

"Tuan , sabar tuan !" Yoongi dan Namjoon cuba meleraikan Taehyung yang sudah menumbuk Jimin sambil menjerit seperti orang yang tidak waras.

"Tuan sabar ! Kami tau tuan masih sedih ! Kita akan cari Puan Kim , ok ? Sabarlah !" Marah Yoongi yang sudah menahan Taehyung.

Jimin terkaku. Tidak tahu apa yang sudah berlaku. Bibirnya yang sudah berdarah akibat ditumbuk dibiarkan saja. Dia perlukan kepastian dari Yoon Eunbi sekarang. Betul ke apa yang Taehyung cakap ? Memang betul dia sayangkan Eunbi tapi dia tidak sanggup kehilangan adiknya sendiri , Rachel.

"Yoon Eunbi !" Jerit Jimin dan terus dia menolak Namjoon yang memegangnya. Kakinya pantas diaturkan untuk masuk ke dalam rumahnya dan mencari Eunbi.

"Eunbi !" Jerit Jimin lagi apabila panggilannya tidak disahut. Matanya meliar melihat ke dapur untuk mencari Eunbi , memandangkan wanita itu kata dia sedang memasak di dalam telefon tadi.

Jimin merengus kasar apabila bayang-bayang Eunbi langsung tidak nampak. Kakinya terus mendaki tangga satu-persatu untuk ke bilik mereka. Setelah sampai di hadapan pintu bilik tidur dia bersama Eunbi , pintu itu terus dibukanya tanpa ragu-ragu.

"Yoon... Eunbi..." Matanya Jimin dibesarkan melihat Seok Jin yang sudah tidak berbaju dan hanya berseluar jeans-nya sedang bercumbu dengan Eunbi di atas katil mereka.

Eunbi dan Jin terus meleraikan ciuman mereka dan memandang ke arah Jimin dengan mata yang sedikit membesar. Wajah Jimin yang bengis dipandang mereka.

"Jimin , Eun boleh terangkan."

"JAHANAM !"

Jimin terus menerjah (?) ke arah Jin dan menumbuknya beberapa kali. Eun yang terkejut terus turun dari katil.

"Jimin ! Berhenti Jimin ! Jangan pukul dia lagi ! Park Jimin !" Jimin tetap tidak endahkan rayuan Eunbi.

Seok Jin terus membalas tumbukan Jimin kembali sehingga Jimin jatuh ke lantai. Bajunya dikutip pantas sebelum dia berlari keluar dari bilik itu untuk menyelamatkan diri.

"Kim Seok Jin !"

Bang !

"Akh!" Jin berhentikan lariannya dan jatuh terjelopok. Tembakan dari belakang yang menusuk sehingga ke bahagian dadanya dipegang. Darah pekat mula mengalir dengan banyak.

Eunbi menekupkan mulutnya melihat Seokjin. Matanya dialihkan pada Taehyung yang memegang pistol di hadapan bilik tidurnya tadi.

"Tak guna!" Eunbi menolak Taehyung kasar dengan air mata yang sudah berlinangan dari kelopak matanya. Terus dia berlari mendapatkan Seokjin.

Kepala Seokjin diletakkan di pahanya. Eunbi terus menangis sambil mengusap lembut pipi Seokjin lembut.

"Jin , bangun Jin ! Please ! Jangan tinggalkan aku !" Eunbi memeluk Seokjin yang sudah tidak bernyawa erat seerat yang mungkin.

"KIM SEOK JIN !!"

•••

Fanfic ni dah nak tamat kawan² ...

sila lah jenguk ff baru saye

Lelaki Sedingin Ais ° myg by @Lalyss-
https://my.w.tt/UiNb/EOox256koI

Thanks read , vote and comment <3
Enjoy Reading ^^ !

Weiterlesen

Das wird dir gefallen

243K 37.7K 155
"Jangan dekat, kalau tak saya terjun!" "Terjun jelah, ingat aku kisah ke? Aku naik ni pun sebab nak ambil angin." Di saat dirinya terasa rapuh, tuh...
20.1K 2.3K 23
[complete story]✔️ Hanya disebabkan permainan jelangkung. Nyawa jadi pertaruhan. Hidup atau mati? Sila baca
78K 7.8K 32
" Selesaikan misi kau , Semuanya akan jadi seperti biasa ." [ COMPLETE ] [ 1st OCTOBER 2018 ] Cover made by ; @Taegi_s
438K 52.3K 70
Ketelanjuran yang terjadi, membawa satu derita yang bukan sedikit sakitnya, dan bukan sekejap sembuhnya.