פרק 14:

122 10 0
                                    

אחריי שירדנו להביא את לואי והארי לסלון , הם התנגדו בטענה שהם לא רוצים לראות אחד את השני , הם לא הבינו שהפואנטה זה שנשלים ביניהם , אבל אז ליאם פתח את הפה שלו והסביר לכל אחד מהם במפורש מה הריב שלהם יגרום ללהקה , כל אחד קם וקילל אותנו מעצבים שאנחנו מבזבזים להם את הזמן , אבל במציאות? הם לא עשו שום דבר חוץ מלשבת ולחשוב אחד על השני.
אחריי ששניהם היו למטה ראינו את נייל מסתכל עלינו מלמעלה במדרגות ומחכה שישלימו , וזה נתן להם עוד סיבה להשלים.
קודם כל שאלנו את הארי , למה הוא כל כך נפגע מלואי , הוא הסביר לנו ש״לואי הוא האהבה הראשונה שלי , חיכיתי לו 10 שנים ועברתי כל כך הרבה חברות מזויפות בשביל להיות איתו ובשביל לאהוב אותו.״
לואי התחיל להיות מובך , הוא התחיל להסמיק ולבכות , הפוטר שלו היה גדול עליו אז הוא קיפל אותו בידיים וזה היה רגע חמוד של לואי מסתכל על הארי מאוהב , אפשר היה לראות שהשניים האלה פשוט מחוברים אחד לשני וששום דבר לא יפריד ביניהם.
לואי פתח את הפה בבכי ואמר לו ״בדרך לקנות לנייל אוכל , עצבנת אותי שרבת איתי לאיזה פנייה ללכת , אז חשבתי שאם אעצבן אותך בחזרה אולי תיתן לי קצת יחס , לא באמת חשבתי שתגיב ככה , אני באמת מצטערת הארי ואתה יודע כמה אני אוהב אותך , אתה הדבר הכי חשוב לי.״ הארי התחיל לבכות והרגשתי כמו בסרט דיסני , מה שמזכיר לי שממש ממש רציתי לעשות מרתון סרטי דיסני , חשבתי על להזמין את ליאם וזה יחשב ל״דייט ראשון״ אני ממש ממש מקווה שהוא ירצה, תכננתי מלא סרטים!! הארי ולואי גם השלימו עכשיו , מה שאומר שאפשרי גם להזמין אותם וזה יהיה דאבל דייט.
החלטתי להציע להם אם הם רוצים.
״לואי , הארי וליאם תגידו מה אתם עושים היום בערב?״
״שום דבר״ הם ענו ביחד.
״יופי , תכננתי לכולנו דאבל דייט , סרטי דיסני.״
״רגע מה עם נייל?״ ליאם אמר.
״פשוט אל תספרו לו והוא לא ידע , זה אמור להיות דאבל דייט בכל זאת.״
״אתה יודע שהוא גר איתך באותו הבית , זאין?״
״בסדר , נמציא לו משהו אתה יודע שאני טוב בזה.״ אמרתי ונאנחתי , כאילו ליאם ממש רוצה שנייל יהיה פה כל הזמן.
נקודת המבט של נייל:
לזאין באמת לא אכפת ממני , הוא שכח שאני למעלה מסתכל עליהם ומחכה שלואי והארי ישלימו , רצתי ישר לחדר ונעלתי על עצמי את הדלת , ממתי אני , גבר בן 27 אמור לבכות ככה בגלל 4 אנשים שלא רוצים לראות איתי סרט דיסני? זה נשמע כל כך פתטי אבל פוגע.
אני לא אגיד להם שום דבר , זה לא אשמתם שאין לי בת זוג , זאין עשה בשכל.
~לילה אחריי~
עוד 5 ימים , אני אמור ללכת למלון , ועוד לא תכננתי תכנית בכלל של איך להתגנב ולגלות את התעודת זהות שלו , של הניק המעצבן הזה, אני די בטוח שבגלל שאין לו לקוחות הוא מנסה לקחת כסף מאחרים.
אוקיי אני בכלל צריך להפסיק לקפוץ למסקנות , יכול להיות שזה לא הוא ואני סתם חולם , יכול להיות שזה פפראצי משועמם שהחליט להיכנס לי עמוד לוריד ולחיים הפרטיים , מה שכן אוולין קשורה לזה , אפילו שמעו אותה.
שכחתי בכלל לענות לה מאותו יום שהיא שלחה לי ״ער?״
אני אכתוב לה שהטלפון היה בתיקון או משהו , מקווה שהיא תקנה את זה. למרות שעם כל הגיל שלה , היא לא תמימה וחמודה כמו שהיא נראית.
—————
״בוקר טוב הארייי!!!!!! בוקר טוב לואייייי!!!!! בוקר טוב זאיןןן!!!! בוקר טוב ליאם!!!!!!!״ קמתי עם אנרגיות , למרות מה שקרה אתמול זה רק דירבן אותי לגמור את הסיפור עם אוולין כמה שיותר מהר ולמצוא אהבה אמיתית עם מישהי בגיל שלי.
אפילו אתמול דיברתי איתה עד הבוקר , היא האמינה לי לכל מילה .
לא אשקר התלהבתי קצת , אני מחזיר לה בגדול על מה שהיא עשתה לי , כל הלילה התאמנתי על הסרט שיעשו עליי שאהיה ג׳יימס בונד הבא , אני כבר רואה את על המסכים והיא תאכל את עצמה מבפנים.
צחקתי על עצמי עם התכנית לעתיד שלי והתחלתי לדבר עם הבנים על התכנית של מה נעשה שנגיע לצימר עוד 4 ימים.



חלק 15¿✨

החיים שאחריי .N.HWhere stories live. Discover now