פרק 6:

197 15 6
                                    

נקודת המבט של נייל:
סימסתי לה לרדת והיא ירדה אחריי כ2 דקות עם שמלה ורודה שמבליטה יפה את הצורת גוף שלה , כובע טמבל שמתאים בידיוק בצבע ועם החיוך היפה והממיס שלה.
לא זכרתי אותה כל כך יפה , אני התגעגעתי אליה ואני כל כך שמח שהיא חזרה אליי כי עוד שנייה והייתי פשוט משתגע.
היא עלתה למכונית וחייכה יותר מהפעם ההיא שהיינו בKFC נראה שהיא מתרגשת , היא סימסה לאמא שלה שהגיעה למכונית והביאה לי נשיקה, על הלחי כמובן . מקווה שזה יתקדם לאנשהו.
במהלך הנסיעה היא שמה שירים , שירים נוסטלגים דווקא , אפילו את ״What makes you beautiful" זה הצחיק אותי איך שנראתי שם . בכל זאת 10 שנים אחורה.
שהגענו למקום הפה שלה נפער מהלם היא התלהבה ככ שהיא שכחה לנשום , אני דווקא רגיל למקומות כאלה , בשנה הראשונה של הלהקה לקחו אותנו כל כך הרבה מקומות שעלו הרבה ואפילו לא משתווים למקום הזה.
חיפשנו את הבעלים של המקום לקבל מפתח לחדר שלנו בצימר , כעבור 10 דקות ראינו אותו ליד הקופה מחכה לנו שנגיע.
הבעלים של המקום חייך אלינו , אמר לנו שקוראים לו ניק , נראה שהוא ממש התלהב שבאנו גם המקום נראה די ריק אבל מפואר...
רואים שלא כל כך מצליח לו וחבל.
אחריי שהגענו לחדר פרקנו את התיקים ושמנו על עצמנו בגד ים ויצאנו לבריכה , כמובן שלא לבריכה של כולם כי אנחנו לא רוצים שיראו אותנו , המים היו קרים ממש והתחלתי לקפוא אבל לא התייחסתי כי אוולין הייתה ככ יפה. פשוט הסתכלתי רק עליה , שום דבר אחר לא עניין אותי והעולם נעצר. פשוט נעצר.
שהיינו בבריכה הפרטית שלנו ליד החדר המנהל של הצימר עבר שם הרבה , הרבה מאוד.
אני מאוד מקווה שלא קרה משהו ושהוא לא ניסה לסמן לי משהו , כי לא קלטתי כלום.
שהיינו בבריכה היה לאוולין ממש קר אז היא חיבקה אותי , לא נתתי לזה חשיבות כי אפילו מעריצות מחבקות אותי ואז באותו שנייה אפילו המנהל עבר שם.
אני מקווה שהוא לא חושד במשהו כי אם כן זה הסוף שלנו.
הגיע הערב התלבשנו והתארגנו לארוחת ערב , כמובן שגם אותה הביאו לנו לחדר , היה ממש ממש כיף ואכלנו כל כך הרבה אוכל כמו שאני אוהב. ואפילו הזמנו ננדוס אחריי זה , יש יותר כיף מזה?
שסיימנו לאכול השעה הייתה בערך 23:00 ואוולין נרדמה עליי אז ניצלתי את הזמן לגלוש קצת במייל שלי , בכל זאת יש לי גם להקה וקריירה. שנכנסתי ראיתי משהו מוזר. קיבלתי 3 הודעות סחיטה ממייל שונה אבל אותה בסיס.

חלק 7?

החיים שאחריי .N.HWhere stories live. Discover now